Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
sida 16000 hade det varit... om varje sida sida innehållit 3 inlägg xD

Sida 400 hade det varit... om tråden hetat Den allmänna snacktråden, 2010 del 1

Postat
MINDRE creddigt är ju inte så svårt, eftersom Tokio Hotel är mer kända än de flesta amatörer...

Är ju inte samma sak

Linus är mer creddig än tokio hotell.. å han är inte så känd... vad jag vet iaf 😛

Postat
Linus är mer creddig än tokio hotell..
Yay, vilken bedrift! Haha 😛
Postat
Selma's fourth fall och Funeral blues var de bästa. Ingen var dålig.

En mix av Wind in the willows och Velvet Underground.

De två låtar som jag har skrivit till 80% respektive 100% (utom texterna)! 😛

Postat
De två låtar som jag har skrivit till 80% respektive 100% (utom texterna)! 😛

... och jobbar på en skiva? Eller album kanske man ska säga.

😛

Postat
på tal om spotify...kan man köra sitt konto i vilken dator som helst? har gratisvarianten

"Did you know you could use spotify wherever you go? Just log in to spotify and..."

jo jag tror det.

Postat
... och jobbar på en skiva? Eller album kanske man ska säga.

😛

Skiva tycker jag låter bättre. Jorå, vi har väl allt så när som på ett par låtar.

Postat
"Did you know you could use spotify wherever you go? Just log in to spotify and..."

jo jag tror det.

gott! tror det är samma med reaperlicensen bara man inte använder den samtidigt på 2 datorer....vilket ju är svårt såtillvida att man inte råkas vara bläckfisk. men orka göra musik liksom. enorm svacka å låten jag håller på med låter bara ostämd ful. har den klar i skallen, men...

Postat
gott! tror det är samma med reaperlicensen bara man inte använder den samtidigt på 2 datorer....vilket ju är svårt såtillvida att man inte råkas vara bläckfisk. men orka göra musik liksom. enorm svacka å låten jag håller på med låter bara ostämd ful. har den klar i skallen, men...

När jag bodde hemma så delade jag och mina bröder på samma Spotifykonto och vi satt på olika datorer så när ena playade så stoppades det på andra datorn så det blev en del knapptryckings-strider tills någon gav upp. 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.