Memphis Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Lyssnar mephan seriöst på tokyo hotell? 😮 Och varför ställer du frågan om mig i "andra person"? 😮 Vågar du inte fråga mig direkt? HA? HA? 🙂 Ska det va så?? >:F
Fidden Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Är du på plats? lyssnar radio några mil därifrån.
debatt Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Jag lyssnar på allt utom dansband och schlager. 🙂 Jag lyssnar på allt! Det innefattar t.o.m. experimentella brustongeneratorer.
Pazo Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 RIDING THROUGH THE MONSOOON! BEYOND THE WORLD TO THE END OF TIME WERE THE RAIN WONT HURT! FITING THE STORM INTO THE BLUE WHEN I LOOSE MYSELF I THINK OF YOU! TOGHETHER WELL BE RIDING SOMWERE SOON THROUGH THE MONSOOON! Måste säga att jag fkatiskt börjat gilla den låten lite 😮 DAMN YOU ROCK BAND! 🙂
debatt Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Och varför ställer du frågan om mig i "andra person"? 😮 Vågar du inte fråga mig direkt? HA? HA? 🙂 Ska det va så?? >:F Så gör man alltid om det är något eller någon man inte vill kännas vid! 😮
Fidden Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 tycker det är lite roligt att den tyska versionen som de gjorde innan den engelska går i en ljusare tonart. Sångaren hade liksom inte kommit till målbrottet xD
debatt Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Jag har inkopplat ljudkortet nu och det i sin tur till storarummet med stereon. Ska leta upp nåt bra klipp o ösa.
Memphis Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 (redigerat) tycker det är lite roligt att den tyska versionen som de gjorde innan den engelska går i en ljusare tonart. Sångaren hade liksom inte kommit till målbrottet xD 😮 Kom å tänka på den oerhört roliga vitsen: Vet ni hur många göteborgare det bor i Tyskland? GÖÖÖR MANY!... 🙂 Redigerat 8 februari 2010 av Memphis
debatt Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Tackar o bugar! Känns som jag plockat runt hälften av de senaste 15 jämna tuseninläggen...
Pazo Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Fyfan de var ju småbarn då!! Och man ser att sångaren är kille samt syskon med dreadskillen... de ser man ju inte alls sen! 🙂
debatt Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Nu lyssnar jag på "Mr Squireel, the Flying Squirrel" med My Enhanced little Rhubarb.
Pazo Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Och de är INTE trummisen som spelar! 🙂 Och båda syskonen ser ut som tjejer i den videon 😮
Fidden Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Finns det öht något mindre creddigt band än tokio hotel? Hur blev det förresten så?
Pico Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Och de är INTE trummisen som spelar! 🙂 Och båda syskonen ser ut som tjejer i den videon 😮 MEN ORKA EMO!
debatt Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Och nu "My enhancedd little rhubarb" med My enhanced little rhubarb. 🙂
debatt Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Finns det öht något mindre creddigt band än tokio hotel? Hur blev det förresten så? My enhanced little rhubarb? Efterfrågan?
Pazo Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Finns det öht något mindre creddigt band än tokio hotel? Hur blev det förresten så? Om snittåldern är tjejer mellan 10-15 år som är översminkade blir det så
Fidden Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Om snittåldern är tjejer mellan 10-15 år som är översminkade blir det så fast med den logiken borde ju iofs lasse stefanz vara världens mest creddiga band...
Recommended Posts