debatt Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Vilken pissig ljudkvalitet. Sprucket ljud med en massa flanging... haha. Letar bättre clip.
debatt Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 har faktiskt gjort :A nåra gånger här! xD Du menar att du haft laptopen med dig in på toa och tryckt ut brunt samtidigt som Längstah...?
Pazo Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Du menar att du haft laptopen med dig in på toa och tryckt ut brunt samtidigt som Längstah...? Nej. Postat en bild på smileyn som många känner igen med betäckningen ":A"
Fidden Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 första gång jag såg en video med tokio hotel på tv, tyckte jag sångerskan var rätt snygg.
Memphis Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Vilket gräsligt ljud. Iaf när man hör på You Tube. Hört två olika uppladdningar. Som en uppfläkt flanger på alltsammans.Hörde den på tv och fick för mig att den lät bättre då. Syntetisk röst som inte tilltalar på You Tube. 😉 Den här hade hyfsad kvalité. Men annars finns spottan. http://open.spotify.com/track/5z3yjk6jicnPE1nG1CblTv fast den e röjjigare live. Lyssna några gånger så kommer ni gå runt och nynna på melodin vare sig ni vill eller inte. xD
Memphis Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Till Memphis: Detta är :A :A TACK MICKE! 😉😄 Du har upplyst vägen för mig! Jag ser ljuset! xD För mig på msn så är symbolen för den smilen: :: så jag kopplade därför inte. 😄
debatt Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Jag lyssnar på Emo-musik. Tokio Hotel. Diggar deras låt Alien som fan, melodin sätter sig gött. Tror jag ska bli emo. Jepp, det var nåt fel på You Tube-klippen. Lyssnade på den utökade utgåvan av Humanoid, där denna låt finns med som nummer 15. Nu lät det klart bättre än på You Tube-klippen. Samma tugg som Kent, men en mycket bättre sångare.
debatt Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Nej. Postat en bild på smileyn som många känner igen med betäckningen ":A" Nu när du skrev beteckningen med ä blev det ännu mer perverst! 😉
Fidden Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Inte så konstigt, :A är ju ett Ä där prickarna trillat av.
debatt Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 första gång jag såg en video med tokio hotel på tv, tyckte jag sångerskan var rätt snygg. 😉
Memphis Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 (redigerat) Jepp, det var nåt fel på You Tube-klippen. Lyssnade på den utökade utgåvan av Humanoid, där denna låt finns med som nummer 15.Nu lät det klart bättre än på You Tube-klippen. Samma tugg som Kent, men en mycket bättre sångare. Blir lite förvånad över att du faktiskt gillade Tokio Hotel.. 😉😄 Jag menar bara att vuxna inte brukar inte vara så förtjusta i ungdomars rockmusik. 😄 Redigerat 8 februari 2010 av Memphis
debatt Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Blir lite förvånad över att du faktiskt gillade Tokio Hotel.. 😉🙂 Jag menar bara att vuxna inte brukar inte vara så förtjusta i ungdomars rockmusik. 😄 Säg det till gamla morsan, superfan av Metallica... 😄
Fidden Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Hade en klasskamrat som trodde sångaren i Jamiroquai var en svart kvinna. När vi berättade att det inte var det, vägrade han acceptera det.
Linus Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 När jag gick över till Mac helt och hållet så kunde jag komma på massor av PC-pluggar (instrument och effekter) som saknades i Macen. Nu när nöten väl är knäckt (mjo, jag har luskat ut det bästa sättet att lira PC-VST eller RTAS i Logic på Macen) så kommer jag inte på en enda PC-plugg jag skulle ha behov av. Livets ironi...
Pazo Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 När jag gick över till Mac helt och hållet så kunde jag komma på massor av PC-pluggar (instrument och effekter) som saknades i Macen. Nu när nöten väl är knäckt (mjo, jag har luskat ut det bästa sättet att lira PC-VST eller RTAS i Logic på Macen) så kommer jag inte på en enda PC-plugg jag skulle ha behov av. Livets ironi... *nickar* *klapp på ryggen*
Linus Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Inte så konstigt, :A är ju ett Ä där prickarna trillat av. 🙂
Fidden Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 När jag gick över till Mac helt och hållet så kunde jag komma på massor av PC-pluggar (instrument och effekter) som saknades i Macen. Nu när nöten väl är knäckt (mjo, jag har luskat ut det bästa sättet att lira PC-VST eller RTAS i Logic på Macen) så kommer jag inte på en enda PC-plugg jag skulle ha behov av. Livets ironi... Som den gode Cello sa, "Erfarenhet och visdom är den kam och hårborste som livet överräcker åt en när man blivit flintskallig."
Memphis Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Jag lyssnar på allt utom dansband och schlager. 🙂
Linus Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Nu gick brandlarmet i kinnarps arena xD Är du på plats?
Memphis Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 e det dom som skrivit denna låten eller e det en cover? 🙂 http://open.spotify.com/track/1Bc9ktRpchBN04kCHFT3Lz För den har man ju hört massa gånger.
Fidden Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 e det dom som skrivit denna låten eller e det en cover? 🙂 http://open.spotify.com/track/1Bc9ktRpchBN04kCHFT3Lz För den har man ju hört massa gånger. vet inte om det är de som gjort den, men det är ju deras hit iaf...
Recommended Posts