Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Det hela började med en upplevelse jag hade som 2-3-åring. En grå kamin på fötter fick liv och kom till min hagsäng.

Var den där kaminen jämnårig med eniac?

Postat

.. jag kan tillägga att han var bra på riktigt! längst fram i publiken stod morgan ågren å tomas haake samtidigt å diggade. synd bara att det inte fanns seriösa inspelningsmöjligheter för ex antal år sedan. obs jag var inte med då de båda nämnda lyssnade på honom. RIP!

Postat
listan där över inlägg. jag är ju lite nummerfettischist och fick det med en massa 2or i... 😎

Inte för att det är nåt fel med ett nummer ibland, föredrar 1an dock.

Postat
Var den där kaminen jämnårig med eniac?

Jag skrev en gång en uppsats om datorutvecklingen i företagsekonomin, men Eniac började väl idéskissas på under 1942 eller nåt sånt... så svaret är nog nej, även om jag inte vet hur föräldrarna fick nämnda kamin till hemmet.

Postat
Byta jobb.

Fick du det där nya jobbet som du nämnde för några månader sen? I övrigt, kan du inte kosta på dej att skriva ett nytt svar på decennielöftetråden? Tänker hålla den igång några dar.

Postat
Fick du det där nya jobbet som du nämnde för några månader sen? I övrigt, kan du inte kosta på dej att skriva ett nytt svar på decennielöftetråden? Tänker hålla den igång några dar.

Vielleicht.

Postat
Satan vad ni snackar! 😎 Man hinner ju inte ens gå på toa så har ni redigerat... 😛

En och annan skriver långa drapor om sina toalettbesök.

Postat
😄 du har ju myntat uttrycket smilfink....bara det ger ju en tiepåängare! 😄

Väntar bara på att det ska gripa omkring sej utanför den här sajten oxå.

drloop (oregistrerad)
Postat

Säg God Morgon till 2010!

Ett år och årtionde som kommer gå till historien...

Liksom dom flesta år och årtionden gör.

Så lycka till nu!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.