debatt Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 Vem är aRocker? En far uppifrån landet härifrån sett. Han är forummedlem och var med i NHL Fantasy League säsong 1.
debatt Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 Det kan väl ha berott på att de inte fanns med i svaret. Vilka är de? Träna fysiskt mycket regelbundet.
SadamJR Postat 1 januari 2010 Trådstartare Postat 1 januari 2010 Det hela började med en upplevelse jag hade som 2-3-åring. En grå kamin på fötter fick liv och kom till min hagsäng. Var den där kaminen jämnårig med eniac?
slejnard Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 .. jag kan tillägga att han var bra på riktigt! längst fram i publiken stod morgan ågren å tomas haake samtidigt å diggade. synd bara att det inte fanns seriösa inspelningsmöjligheter för ex antal år sedan. obs jag var inte med då de båda nämnda lyssnade på honom. RIP!
debatt Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 (redigerat) Vem är aRocker? Skojar datorn med mig eller? Redigerat 1 januari 2010 av debatt
SadamJR Postat 1 januari 2010 Trådstartare Postat 1 januari 2010 listan där över inlägg. jag är ju lite nummerfettischist och fick det med en massa 2or i... 😎 Inte för att det är nåt fel med ett nummer ibland, föredrar 1an dock.
slejnard Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 Vem är aRocker? Aoo! Han spelar på en del av mina låtar som jag lagt upp här....sök å kommentera!
Overkill Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 these streets will make you feel brand new the lights will inspire you, let's hear it for new york, new york, new york så jävla fet låt. http://www.youtube.com/watch?v=bm61weFrK4c
debatt Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 Var den där kaminen jämnårig med eniac? Jag skrev en gång en uppsats om datorutvecklingen i företagsekonomin, men Eniac började väl idéskissas på under 1942 eller nåt sånt... så svaret är nog nej, även om jag inte vet hur föräldrarna fick nämnda kamin till hemmet.
SadamJR Postat 1 januari 2010 Trådstartare Postat 1 januari 2010 Byta jobb. Fick du det där nya jobbet som du nämnde för några månader sen? I övrigt, kan du inte kosta på dej att skriva ett nytt svar på decennielöftetråden? Tänker hålla den igång några dar.
debatt Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 Det kan väl ha berott på att de inte fanns med i svaret. Vilka är de? Byta jobb.
debatt Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 Fick du det där nya jobbet som du nämnde för några månader sen? I övrigt, kan du inte kosta på dej att skriva ett nytt svar på decennielöftetråden? Tänker hålla den igång några dar. Vielleicht.
debatt Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 Var är alla? Dom sitter väl vid sina datorer och håller på, antar jag. 😎
slejnard Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 Satan vad ni snackar! 😎 Man hinner ju inte ens gå på toa så har ni redigerat... 😛
debatt Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 Satan vad ni snackar! 😎 Man hinner ju inte ens gå på toa så har ni redigerat... 😛 Jämnt och fint?
SadamJR Postat 1 januari 2010 Trådstartare Postat 1 januari 2010 Satan vad ni snackar! 😎 Man hinner ju inte ens gå på toa så har ni redigerat... 😛 En och annan skriver långa drapor om sina toalettbesök.
slejnard Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 Jämnt och fint? Japp! Vill ha alla jämna inlägg /Bjäöööööööööööörrpp!!
slejnard Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 En och annan skriver långa drapor om sina toalettbesök. Vem?
slejnard Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 Det börjar bli tidigt. ska vi köra en smilyexercise nr 10? ☺️😛😉😮😎😛😑😲😐 // 🥰
SadamJR Postat 1 januari 2010 Trådstartare Postat 1 januari 2010 Tänkte slänga in en smilfink men det finns ju inga roliga.
slejnard Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 Tänkte slänga in en smilfink men det finns ju inga roliga. 😄 du har ju myntat uttrycket smilfink....bara det ger ju en tiepåängare! 😄
SadamJR Postat 1 januari 2010 Trådstartare Postat 1 januari 2010 😄 du har ju myntat uttrycket smilfink....bara det ger ju en tiepåängare! 😄 Väntar bara på att det ska gripa omkring sej utanför den här sajten oxå.
slejnard Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 Väntar bara på att det ska gripa omkring sej utanför den här sajten oxå. hoppas det! :platsförsmilfinksövningnummertretton:
drloop (oregistrerad) Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 Säg God Morgon till 2010! Ett år och årtionde som kommer gå till historien... Liksom dom flesta år och årtionden gör. Så lycka till nu!
Recommended Posts