Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

PACIFIC HEIGHTS!! Kom ju på vad den där filmen som är min favvo hette...

och dåren som spelar bedragare är Michael Keaton. Vidrigare människa finns inte!!

Konstigt nog har jag aldrig sett honom i en sympatisk roll.

Redigerat av debatt
Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat (redigerat)
Midnight Cowboy har jag ju faktiskt sett! Den var bra!

Har du sett Easy Rider?

Vet inte. Kommer inte ens ihåg Midnight Cowboy. Trodde jag sett den, men det hade jag icke. Med på listan "Ska se".

Redigerat av debatt
Postat

Blev osäker nu... nej Midnight Cowboy såg inte bekant ut, när jag läste om den nu. Dustin Hoffman & John Voight. Ledmotivet dunderlåten "Everybody's talkin" med Nilsson.

Den tillhörde nog listan med filmewr jag BORDE se. Just för att det är Sclesinger då. (Stryker den ovan).

Easy Rider började jag se, men hatar Dennis Hopper.

Postat

Dom flesta filmer är inget vidare. Har väldigt svårt att förstå folk som köper filmer. Även om det är en bra mste det gå 10 år innan jag vill se den igen.

Postat
Dom flesta filmer är inget vidare. Har väldigt svårt att förstå folk som köper filmer. Även om det är en bra mste det gå 10 år innan jag vill se den igen.

Egentligen är det bara komedier jag kan se på nytt.

Postat (redigerat)

Blir inte klok på låten "Madness" av Devilded på Forumet här. Nu har killen mixat om den 3 gånger, men nu låter "allt" ljudet i vänster hörlur, men så blir det inte i min stereo, i högtalarna. Har dubbelcheckat med andra låtar. Tala om spooky!!

Om nån har tid, kolla hur det låter hos er.

Redigerat av debatt
Postat
Trumman var av vikt här!! 😉

Hello hade jag aldrig hört talas om.

Verserna var plagierade från en annan låt,

refrängen dock "ny".

låten blev känd när ace frehley från kiss körde den på sin första soloskiva -78. jo trumman är viktigast men man kanske kunde få pub-liken att klappa takt så de har nåt att göra.

den där filmen såg go ut dingbats! 😄

Postat
Det är inte så kul att plugga juridik

Det finns mycket som är värre. Atomvapenkrig, glögg, vattenmelon, kaffe, dysenteri, beriberi.

Postat

Jag lyssnar på Emo-musik. Tokio Hotel. Diggar deras låt Alien som fan, melodin sätter sig gött. Tror jag ska bli emo.

Postat
Jag lyssnar på Emo-musik. Tokio Hotel. Diggar deras låt Alien som fan, melodin sätter sig gött. Tror jag ska bli emo.

Vilket gräsligt ljud. Iaf när man hör på You Tube. Hört två olika uppladdningar. Som en uppfläkt flanger på alltsammans.

Hörde den på tv och fick för mig att den lät bättre då.

Syntetisk röst som inte tilltalar på You Tube.

😉

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.