debatt Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 (redigerat) PACIFIC HEIGHTS!! Kom ju på vad den där filmen som är min favvo hette... och dåren som spelar bedragare är Michael Keaton. Vidrigare människa finns inte!! Konstigt nog har jag aldrig sett honom i en sympatisk roll. Redigerat 8 februari 2010 av debatt
debatt Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 (redigerat) Midnight Cowboy har jag ju faktiskt sett! Den var bra! Har du sett Easy Rider? Vet inte. Kommer inte ens ihåg Midnight Cowboy. Trodde jag sett den, men det hade jag icke. Med på listan "Ska se". Redigerat 8 februari 2010 av debatt
debatt Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Blev osäker nu... nej Midnight Cowboy såg inte bekant ut, när jag läste om den nu. Dustin Hoffman & John Voight. Ledmotivet dunderlåten "Everybody's talkin" med Nilsson. Den tillhörde nog listan med filmewr jag BORDE se. Just för att det är Sclesinger då. (Stryker den ovan). Easy Rider började jag se, men hatar Dennis Hopper.
debatt Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 born to be wild är med i den easyridarn Steppenwolf
SadamJR Postat 8 februari 2010 Trådstartare Postat 8 februari 2010 Dom flesta filmer är inget vidare. Har väldigt svårt att förstå folk som köper filmer. Även om det är en bra mste det gå 10 år innan jag vill se den igen.
debatt Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Dom flesta filmer är inget vidare. Har väldigt svårt att förstå folk som köper filmer. Även om det är en bra mste det gå 10 år innan jag vill se den igen. Egentligen är det bara komedier jag kan se på nytt.
slejnard Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 brukar gå hyfsat med gitarr å sång samtidigt men denna går jag bet på 😮 gillar den som faen. New york groove: http://www.youtube.com/watch?v=H7XBDaodo1g...feature=related ...påminner om karlsson på taketgitarr
debatt Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Tankar den med. Huvudsaken med en film är manuset, handlingen. Jag ser aldrig en film för "scenernas skull".
debatt Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 brukar gå hyfsat med gitarr å sång samtidigt men denna går jag bet på 😮 gillar den som faen. New york groove:http://www.youtube.com/watch?v=H7XBDaodo1g...feature=related ...påminner om karlsson på taketgitarr Trumman var av vikt här!! 😉 Hello hade jag aldrig hört talas om. Verserna var plagierade från en annan låt, refrängen dock "ny".
debatt Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 (redigerat) Blir inte klok på låten "Madness" av Devilded på Forumet här. Nu har killen mixat om den 3 gånger, men nu låter "allt" ljudet i vänster hörlur, men så blir det inte i min stereo, i högtalarna. Har dubbelcheckat med andra låtar. Tala om spooky!! Om nån har tid, kolla hur det låter hos er. Redigerat 8 februari 2010 av debatt
slejnard Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Trumman var av vikt här!! 😉Hello hade jag aldrig hört talas om. Verserna var plagierade från en annan låt, refrängen dock "ny". låten blev känd när ace frehley från kiss körde den på sin första soloskiva -78. jo trumman är viktigast men man kanske kunde få pub-liken att klappa takt så de har nåt att göra. den där filmen såg go ut dingbats! 😄
debatt Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Det är inte så kul att plugga juridik Det finns mycket som är värre. Atomvapenkrig, glögg, vattenmelon, kaffe, dysenteri, beriberi.
Pazo Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Det finns mycket som är värre. Atomvapenkrig, glögg, vattenmelon, kaffe, dysenteri, beriberi. japp!
debatt Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Nån som lyssnat på stackars Devilded? Den kapsejsar tycker jag.
SadamJR Postat 8 februari 2010 Trådstartare Postat 8 februari 2010 Det finns mycket som är värre. Atomvapenkrig, glögg, vattenmelon, kaffe, dysenteri, beriberi. Och nationalekonomi?
Memphis Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 :A :A MEEEHHH... Smileyn som jag inte fattar förföljer mig !!!!!!! 😉
debatt Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Och nationalekonomi? Jag har varit förälskad i det! 😉
Memphis Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Jag lyssnar på Emo-musik. Tokio Hotel. Diggar deras låt Alien som fan, melodin sätter sig gött. Tror jag ska bli emo.
debatt Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Jag lyssnar på Emo-musik. Tokio Hotel. Diggar deras låt Alien som fan, melodin sätter sig gött. Tror jag ska bli emo. Vilket gräsligt ljud. Iaf när man hör på You Tube. Hört två olika uppladdningar. Som en uppfläkt flanger på alltsammans. Hörde den på tv och fick för mig att den lät bättre då. Syntetisk röst som inte tilltalar på You Tube. 😉
Recommended Posts