Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Jag får inte upp nån video varken med firefox eller ie... 🙁

Du borde skaffa en riktig webbläsare. 🙂

Prova här då?

Postat
Men så fucking jävla bra då att man har en dansbands-purple-rain på hjärnan nu... 🙁

Varsågod! 🙂

Postat

Bäst man sitter och småfnissar och njuter av basgången så kommer höjningen. 🙁

Postat
Pazo, det är ju lugnt med radiotjänst eftersom jag har betalat licensen. Så ett tag framöver är det betalt, och licensen gäller ju för hela hushållet så att dom vet gör ju ingenting.

Hej! Fick följande info från en kille på jobbet:

"Det där med tv-licens är inget att bry sig om. De som pejlar kan inget göra ändå, för Polisen tar inte såna ärenden. Det stod på Flashback. Så då måste det va sant."

🙁

Postat
Hej! Fick följande info från en kille på jobbet:

"Det där med tv-licens är inget att bry sig om. De som pejlar kan inget göra ändå, för Polisen tar inte såna ärenden. Det stod på Flashback. Så då måste det va sant."

🙁

🙂

Såg nåt dokument på jobbet där answers.com fanns bland referenserna.

Postat

Imorgon ska jag förmodligen knulla igen. Och spela gitarr inför morgondagens rep. I vilken ordning vet jag inte.

Samtidigt? 😏

Postat
Din mamma är min referens. GOOOOOOOOOODA referenser fick jag från henne.

😏

Hoppas det hjälper dig i jobbletandet... 😛

Postat

nä jag får inte upp nån film där. finns den inte på youtube? Sitter ändå där nu och kollar hur det ser ut i köping.

Det ser ut

i köping.. Bra drag.
Postat
nä jag får inte upp nån film där. finns den inte på youtube? Sitter ändå där nu och kollar hur det ser ut i köping.

Det ser ut

i köping.. Bra drag.

Charmigt.

Jo, videon finns på youtube, men utan ljud. Inte riktigt samma upplevelse... 😏

Postat

Man märker att man bor i södra Sverige när det är nollgradigt ute och man får ha jacka på sig inomhus. 😏

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.