Gote Postat 5 januari 2010 Postat 5 januari 2010 Jag får inte upp nån video varken med firefox eller ie... 🙁 Du borde skaffa en riktig webbläsare. 🙂 Prova här då?
Pico Postat 5 januari 2010 Postat 5 januari 2010 Men så fucking jävla bra då att man har en dansbands-purple-rain på hjärnan nu... 🙁
Micke H Postat 5 januari 2010 Postat 5 januari 2010 Du borde skaffa en riktig webbläsare. 🙂 Prova här då? Hörru. 🙁
Gote Postat 5 januari 2010 Postat 5 januari 2010 Men så fucking jävla bra då att man har en dansbands-purple-rain på hjärnan nu... 🙁 Varsågod! 🙂
Gote Postat 5 januari 2010 Postat 5 januari 2010 Bäst man sitter och småfnissar och njuter av basgången så kommer höjningen. 🙁
debatt Postat 5 januari 2010 Postat 5 januari 2010 Pazo, det är ju lugnt med radiotjänst eftersom jag har betalat licensen. Så ett tag framöver är det betalt, och licensen gäller ju för hela hushållet så att dom vet gör ju ingenting. Hej! Fick följande info från en kille på jobbet: "Det där med tv-licens är inget att bry sig om. De som pejlar kan inget göra ändå, för Polisen tar inte såna ärenden. Det stod på Flashback. Så då måste det va sant." 🙁
Gote Postat 5 januari 2010 Postat 5 januari 2010 Hej! Fick följande info från en kille på jobbet: "Det där med tv-licens är inget att bry sig om. De som pejlar kan inget göra ändå, för Polisen tar inte såna ärenden. Det stod på Flashback. Så då måste det va sant." 🙁 🙂 Såg nåt dokument på jobbet där answers.com fanns bland referenserna.
Micke H Postat 5 januari 2010 Postat 5 januari 2010 Din mamma är min referens. GOOOOOOOOOODA referenser fick jag från henne. 😏
Micke H Postat 5 januari 2010 Postat 5 januari 2010 Imorgon ska jag förmodligen knulla igen. Och spela gitarr inför morgondagens rep. I vilken ordning vet jag inte. Samtidigt? 😏
Gote Postat 5 januari 2010 Postat 5 januari 2010 Din mamma är min referens. GOOOOOOOOOODA referenser fick jag från henne. 😏 Hoppas det hjälper dig i jobbletandet... 😛
Micke H Postat 5 januari 2010 Postat 5 januari 2010 Hoppas det hjälper dig i jobbletandet... 😛 Din mamma betalar rätt bra. 😏
Fidden Postat 5 januari 2010 Postat 5 januari 2010 nä jag får inte upp nån film där. finns den inte på youtube? Sitter ändå där nu och kollar hur det ser ut i köping. Det ser ut i köping.. Bra drag.
Gote Postat 5 januari 2010 Postat 5 januari 2010 nä jag får inte upp nån film där. finns den inte på youtube? Sitter ändå där nu och kollar hur det ser ut i köping. Det ser ut i köping.. Bra drag. Charmigt. Jo, videon finns på youtube, men utan ljud. Inte riktigt samma upplevelse... 😏
Pico Postat 5 januari 2010 Postat 5 januari 2010 Är det en dansk Alfons? 😏 Nu har jag glömt åt vilket håll man skall hålla myntet igen.
Gote Postat 5 januari 2010 Postat 5 januari 2010 Nu har jag glömt åt vilket håll man skall hålla myntet igen. Myntorientering enligt Wikipedia. 😏
Pico Postat 5 januari 2010 Postat 5 januari 2010 Myntorientering enligt Wikipedia. 😏 Ahh, det där tror jag fan du nämnt. 😛
Gote Postat 5 januari 2010 Postat 5 januari 2010 Man märker att man bor i södra Sverige när det är nollgradigt ute och man får ha jacka på sig inomhus. 😏
Recommended Posts