Pico Postat 7 februari 2010 Postat 7 februari 2010 Har dragit igång en os-tråd. Gå in och skriv. Bidrog.
slejnard Postat 7 februari 2010 Postat 7 februari 2010 Bra analys Pico! 😄 ---eller vad man nu kallar det.. 🥰 ....du borde ta över jonas karlssons krönikor 😱
Pico Postat 7 februari 2010 Postat 7 februari 2010 Bra analys Pico! 😄 ---eller vad man nu kallar det.. 🥰 ....du borde ta över jonas karlssons krönikor ☺️ Han har lärt mig allt jag kan. xD Nädå, André Pops har varit min gud nu i några veckor. Vinterstudion 😄😱
slejnard Postat 7 februari 2010 Postat 7 februari 2010 hängurunte me sportpazo 😄 jo vinterstudion är bra....sköna baksmällor man haft där ibland 😎
Fidden Postat 7 februari 2010 Postat 7 februari 2010 idag har jag byggt en bivack med mina brorsdöttrar xD
Linus Postat 7 februari 2010 Postat 7 februari 2010 Skulle precis fråga vad en bivack men insåg att det gick snabbare att googla än att posta ett inlägg. Och bara för det så postade jag ett inlägg ändå. 😎
SadamJR Postat 7 februari 2010 Trådstartare Postat 7 februari 2010 Hej. Ser på foyles war. Utmärkt tvserie.
SadamJR Postat 7 februari 2010 Trådstartare Postat 7 februari 2010 Bregott är ett motspänsigt bordsmargarin.
debatt Postat 7 februari 2010 Postat 7 februari 2010 Gillar varken Foyles war som är extremt träig eller Bregott som är äckligt fet.
SadamJR Postat 7 februari 2010 Trådstartare Postat 7 februari 2010 Messi leder skytteligan. David Villa tvåa. Ett mysterium att villa inte spelar i nån av de riktigt stora klubbarna.
Memphis Postat 7 februari 2010 Postat 7 februari 2010 Skulle precis fråga vad en bivack men insåg att det gick snabbare att googla än att posta ett inlägg. Och bara för det så postade jag ett inlägg ändå. 😮 😆😛
Fidden Postat 7 februari 2010 Postat 7 februari 2010 När får man lön egentligen? Om man börjar jobba i januari, får man lön i slutet av januari då eller är det en månads fördröjning?
Pazo Postat 7 februari 2010 Postat 7 februari 2010 När får man lön egentligen? Om man börjar jobba i januari, får man lön i slutet av januari då eller är det en månads fördröjning? Du får i maj!
Linus Postat 7 februari 2010 Postat 7 februari 2010 När får man lön egentligen? Om man börjar jobba i januari, får man lön i slutet av januari då eller är det en månads fördröjning? Slutet av februari.
Fidden Postat 7 februari 2010 Postat 7 februari 2010 Ett mysterium att villa inte spelar i nån av de riktigt stora klubbarna. Var ville villa vara? Vet vederbörande vad valencia värderar villa? Världslön? Vem vet. Valde väl värdefullaste valet, verkar vettigt.
Pazo Postat 7 februari 2010 Postat 7 februari 2010 BETYDER DE ATT DU INTE FÅR PENGAR I HELA APRIL!?!? 😮
Recommended Posts