Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Trehundra spänn!!! Isåfall ska jag vara garanterad sex med antingen Zooey eller nån ashet brud i publiken om det ska vara värt!

Vad hette det där bandet som slängde ut "den gyllene kondomen" i publiken, och den som fångade den fick komma backstage och sätta på en av tjejerna i bandet?

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Har aldrig hört talas om henne förut. Kan inte bestämma mej för vad jag tycker, och det är alltid uppfriskande.

Skönt att nån brydde sig. 🙂

Londonbo med grekiskt påbrå.

Klassiskt utbildad på piano o sång.

En del utmärkelser.

Udda musik.

Independent.

Släppt flera plattor.

Postat
Vad hette det där bandet som slängde ut "den gyllene kondomen" i publiken, och den som fångade den fick komma backstage och sätta på en av tjejerna i bandet?

Rock sisters?

Postat

🙂

FAN VA GRYMT!!!! 😮

Postat
Trehundra spänn!!! Isåfall ska jag vara garanterad sex med antingen Zooey eller nån ashet brud i publiken om det ska vara värt!

Trehundra spänn bara? Är de helt okända??

🙂

Postat

Det låter ju asbra. Jag vet att Black Dice brukade bli fulla och slå folk i publiken. Det är inte lika bra.

Postat
Trehundra spänn bara? Är de helt okända??

🙂

Det är ingen arenarock vi pratar om. I den här världen är 200 spänn ett tecken på att det är stort band som kommer. 120 spänn är väl normalt.

Postat
Det är ingen arenarock vi pratar om. I den här världen är 200 spänn ett tecken på att det är stort band som kommer. 120 spänn är väl normalt.

Öh nej?

Arenarock kostar ju 500-600 ++++ liksom...

Vanlig typ liten spelning på debaser typ kostar ju 200-350

Postat
Öh nej?

Arenarock kostar ju 500-600 ++++ liksom...

Vanlig typ liten spelning på debaser typ kostar ju 200-350

I den här världen betyder i min lilla fantasivärld där jag bestämmer priserna.

Jag har för mig jag gav 180 spänn för Animal Collective. Fast det kan ha vart i danska.

Postat

Arenarock... nä, det har jag bara vart på en enda gång... bortsett från nån festival.

Däremot har jag vart på små scener där de tagit sådär uppemot 800 spänn.

Eller var nu gränsen går för 1500 sittande pers.

Postat

Café Kom är coolt. Där lägger man tydligen i en kollekthåv vad man tycker det är värt. Fast det är ju ingen håv utan en stor ölsejdel, tror jag.

Postat

"Facebook has prided itself on forcing users to stick hard and true to their real names, eliminating the zany, anonymous nonsense on other social networking sites. The real-name policy isn't changing, but Facebook is finally letting wacky nicknames into the mix, announcing that it will let you choose an alternate name for your profile page, letting friends who know you only as "Spanky" find you without having to recall your given moniker. The new name can also replace the nine-digit number assigned to you on your Facebook URL.

Unlike Secret Agent Man, Facebook's taking 'way your number and giving you a name."

Hmm... INGEN jag känner IRL känner kör med ett alias!! Har hittat typ alla gamla klasskamrater och så...

Postat

Ibland när vissa försvinner på Längsta, så säger de inte godnatt, som SadamJr t.ex. Det är lite synd. Jag säger bara inte hej och he da, när datorn konstrar eller jag blir utkastad, vilket sker 18-20 ggr per dag.

He da!!

Postat
Ibland när vissa försvinner på Längsta, så säger de inte godnatt, som SadamJr t.ex. Det är lite synd. Jag säger bara inte hej och he da, när datorn konstrar eller jag blir utkastad, vilket sker 18-20 ggr per dag.

He da!!

Det beror på att jag loggar in och ut hela tiden.

Postat
Det beror på att jag loggar in och ut hela tiden.

Jag blir utloggad automatiskt då och då, men aldrig inloggad automatiskt.

😆

😕

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.