SadamJR Postat 7 februari 2010 Trådstartare Postat 7 februari 2010 Trehundra spänn!!! Isåfall ska jag vara garanterad sex med antingen Zooey eller nån ashet brud i publiken om det ska vara värt! Vad hette det där bandet som slängde ut "den gyllene kondomen" i publiken, och den som fångade den fick komma backstage och sätta på en av tjejerna i bandet?
debatt Postat 7 februari 2010 Postat 7 februari 2010 Har aldrig hört talas om henne förut. Kan inte bestämma mej för vad jag tycker, och det är alltid uppfriskande. Skönt att nån brydde sig. 🙂 Londonbo med grekiskt påbrå. Klassiskt utbildad på piano o sång. En del utmärkelser. Udda musik. Independent. Släppt flera plattor.
debatt Postat 7 februari 2010 Postat 7 februari 2010 Vad hette det där bandet som slängde ut "den gyllene kondomen" i publiken, och den som fångade den fick komma backstage och sätta på en av tjejerna i bandet? Rock sisters?
Pazo Postat 7 februari 2010 Postat 7 februari 2010 Vad hette det där bandet som slängde ut "den gyllene kondomen" i publiken, och den som fångade den fick komma backstage och sätta på en av tjejerna i bandet? 🙂 FAN VA GRYMT!!!! 😮
debatt Postat 7 februari 2010 Postat 7 februari 2010 Trehundra spänn!!! Isåfall ska jag vara garanterad sex med antingen Zooey eller nån ashet brud i publiken om det ska vara värt! Trehundra spänn bara? Är de helt okända?? 🙂
Dingbats Postat 7 februari 2010 Postat 7 februari 2010 Vad hette det där bandet som slängde ut "den gyllene kondomen" i publiken, och den som fångade den fick komma backstage och sätta på en av tjejerna i bandet? Det låter ju asbra. Jag vet att Black Dice brukade bli fulla och slå folk i publiken. Det är inte lika bra.
debatt Postat 7 februari 2010 Postat 7 februari 2010 Har dansat som fan och öst som fan Är det snö du har öst?
Dingbats Postat 7 februari 2010 Postat 7 februari 2010 Trehundra spänn bara? Är de helt okända?? 🙂 Det är ingen arenarock vi pratar om. I den här världen är 200 spänn ett tecken på att det är stort band som kommer. 120 spänn är väl normalt.
Overkill Postat 7 februari 2010 Postat 7 februari 2010 talib kostade 570 för två biljetter men det är fan värt!
Pazo Postat 7 februari 2010 Postat 7 februari 2010 Det är ingen arenarock vi pratar om. I den här världen är 200 spänn ett tecken på att det är stort band som kommer. 120 spänn är väl normalt. Öh nej? Arenarock kostar ju 500-600 ++++ liksom... Vanlig typ liten spelning på debaser typ kostar ju 200-350
Dingbats Postat 7 februari 2010 Postat 7 februari 2010 Öh nej?Arenarock kostar ju 500-600 ++++ liksom... Vanlig typ liten spelning på debaser typ kostar ju 200-350 I den här världen betyder i min lilla fantasivärld där jag bestämmer priserna. Jag har för mig jag gav 180 spänn för Animal Collective. Fast det kan ha vart i danska.
debatt Postat 7 februari 2010 Postat 7 februari 2010 Det är ingen arenarock vi pratar om. I den här världen är 200 spänn ett tecken på att det är stort band som kommer. 120 spänn är väl normalt. Arenarock... nä, det har jag bara vart på en enda gång... bortsett från nån festival. Däremot har jag vart på små scener där de tagit sådär uppemot 800 spänn. Eller var nu gränsen går för 1500 sittande pers.
debatt Postat 7 februari 2010 Postat 7 februari 2010 Café Kom är coolt. Där lägger man tydligen i en kollekthåv vad man tycker det är värt. Fast det är ju ingen håv utan en stor ölsejdel, tror jag.
SadamJR Postat 7 februari 2010 Trådstartare Postat 7 februari 2010 Rockbitch heter det där bandet. Här är deras låt fistfuck. Inget för känsliga personer. http://video.clipta.com/Rockbitch-Fist_Fuc...cc4820f966cc070
debatt Postat 7 februari 2010 Postat 7 februari 2010 Tror jag frågat det förut, men inte fick nåt svar, men... kan man vara anonym, dvs köra med ett alias på Facebook också??
debatt Postat 7 februari 2010 Postat 7 februari 2010 "Facebook has prided itself on forcing users to stick hard and true to their real names, eliminating the zany, anonymous nonsense on other social networking sites. The real-name policy isn't changing, but Facebook is finally letting wacky nicknames into the mix, announcing that it will let you choose an alternate name for your profile page, letting friends who know you only as "Spanky" find you without having to recall your given moniker. The new name can also replace the nine-digit number assigned to you on your Facebook URL. Unlike Secret Agent Man, Facebook's taking 'way your number and giving you a name." Hmm... INGEN jag känner IRL känner kör med ett alias!! Har hittat typ alla gamla klasskamrater och så...
debatt Postat 7 februari 2010 Postat 7 februari 2010 Ibland när vissa försvinner på Längsta, så säger de inte godnatt, som SadamJr t.ex. Det är lite synd. Jag säger bara inte hej och he da, när datorn konstrar eller jag blir utkastad, vilket sker 18-20 ggr per dag. He da!!
Overkill Postat 7 februari 2010 Postat 7 februari 2010 vi kollade på how i met your mother sen höll vi på och somna så nu ska jag sova. imorgon ska jag formatera datorn! 🙂
SadamJR Postat 7 februari 2010 Trådstartare Postat 7 februari 2010 Ibland när vissa försvinner på Längsta, så säger de inte godnatt, som SadamJr t.ex. Det är lite synd. Jag säger bara inte hej och he da, när datorn konstrar eller jag blir utkastad, vilket sker 18-20 ggr per dag. He da!! Det beror på att jag loggar in och ut hela tiden.
debatt Postat 7 februari 2010 Postat 7 februari 2010 Det beror på att jag loggar in och ut hela tiden. Jag blir utloggad automatiskt då och då, men aldrig inloggad automatiskt. 😆 😕
Recommended Posts