Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
joru...jag skrev dadam istället för sadam å hela skämtet blev förstört för han undrade varför ingen säger pick...och jag skrev pitt å trodde jag hade skrivit pick.

fattaru?! 😠

Märkligt sammanträffande. Satt just och tänkte att ingen säjer pitt heller längre.

Postat
eller missuppfittade...man kan inte tjuvlyssna påALLA nånstans i förväg

tänkte mer på de som visades idag, men som jag missade. Men på SVTs site fanns bara nån brunett som blev utslagen och på You Tube fanns en annan...

Postat
I maj i stockholm någonstans.

Hmm möjligen möjligen, beror på hur mycket pengar jag har. Mest för att hon är snygg isåfall för så jävla bra är de inte. Vitlöksbröd är ASGOTT.

Postat
Har nog fan lite vuxenprobbs... Fett trött och lite ont i ryggen. vid svanken... å andra sidan har jag öst som in i helvete i två kvällar i rad så de är nog akseptabelt 😄

Har du skottat snö?

😠

Postat

Trehundra spänn!!! Isåfall ska jag vara garanterad sex med antingen Zooey eller nån ashet brud i publiken om det ska vara värt!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.