Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Några av de få filmer där det faktiskt kan vara sjukt intressant eller liksom man fångas stenhårt av endast prat är tarantinofilmer... T.ex. reservoir dogs är typ hela filmen bara några snubbar i ett rum som diskuter... hur djävla bra som hellst!

Jag har haft reservoir dogs på min hårddisk fett länge men inte orkat kolla.

Postat
Jag har bara sett inglourious basterds och pulp fiction av dom filmer han regisserat. Eller har nog sett kill bill 1 med tror jag.

Mäh! De är ju bara dåligt!

Dock äre sämst att du inte sett STARWARS :rolleyes:

Postat
Några av de få filmer där det faktiskt kan vara sjukt intressant eller liksom man fångas stenhårt av endast prat är tarantinofilmer... T.ex. reservoir dogs är typ hela filmen bara några snubbar i ett rum som diskuter... hur djävla bra som hellst!

ja några ja, men woody går fätt väkk! han gneeeeeeeeetar ju vardag hela tiden. :rolleyes:

Postat

Woody Allen är fan ännu grymmare än Tarantino! Scoop, asgrym, Vicky Christina Barcelona, asgrym, massa andra äldre filmer jag inte har sett men måste se, asgrymma.

Postat
joru...jag skrev dadam istället för sadam å hela skämtet blev förstört för han undrade varför ingen säger pick...och jag skrev pitt å trodde jag hade skrivit pick.

fattaru?! 😠

kanske... orkar inte koncentrera mig så mkt nu 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.