debatt Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 Har du nytta av defluxern? Den är jättebra! Ingen site med Melodibidragen på Nätet, det var konstigt.
Overkill Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 Var hon tjejen där? Inte vad jag såg. Måste gå till tshirtstore nån dag i alla fall!
Overkill Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 Några av de få filmer där det faktiskt kan vara sjukt intressant eller liksom man fångas stenhårt av endast prat är tarantinofilmer... T.ex. reservoir dogs är typ hela filmen bara några snubbar i ett rum som diskuter... hur djävla bra som hellst! Jag har haft reservoir dogs på min hårddisk fett länge men inte orkat kolla.
Pazo Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 Jag har haft reservoir dogs på min hårddisk fett länge men inte orkat kolla. Som med många av hans filmer... assköna!
debatt Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 Inte vad jag såg. Måste gå till tshirtstore nån dag i alla fall! Jag kan joina dig.
slejnard Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 eller missuppfittade...man kan inte tjuvlyssna påALLA nånstans i förväg
Pazo Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 Jag kan joina dig. Joinar du så joinar definitivt jag 😉
Overkill Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 Jag har bara sett inglourious basterds och pulp fiction av dom filmer han regisserat. Eller har nog sett kill bill 1 med tror jag.
Pazo Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 Jag har bara sett inglourious basterds och pulp fiction av dom filmer han regisserat. Eller har nog sett kill bill 1 med tror jag. Mäh! De är ju bara dåligt! Dock äre sämst att du inte sett STARWARS
Overkill Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 starwars är lösenordet till routern här hemma för det är skönt att skriva xD
Pazo Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 som fan! starwars! starwarsstarwarsstarwarsstarwars
slejnard Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 Några av de få filmer där det faktiskt kan vara sjukt intressant eller liksom man fångas stenhårt av endast prat är tarantinofilmer... T.ex. reservoir dogs är typ hela filmen bara några snubbar i ett rum som diskuter... hur djävla bra som hellst! ja några ja, men woody går fätt väkk! han gneeeeeeeeetar ju vardag hela tiden.
Dingbats Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 Tarantino är grym. Får mig att tänka på tarantel.
Dingbats Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 Woody Allen är fan ännu grymmare än Tarantino! Scoop, asgrym, Vicky Christina Barcelona, asgrym, massa andra äldre filmer jag inte har sett men måste se, asgrymma.
slejnard Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 liam neeson verkar vara med i denna. sägs att han har gigantus dickus...eller pitt som dadam jr säger. nyss låg de i sängen å pratade.. prat trat pratpratprat gnetgnetgnet
Pazo Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 Njaaa... Jag har iof typ inte sett något med woody. men de är ju också för att jag inte direkt sett något som skulle tilltala mig
Pazo Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 HELLVETTE VAD ÄR MED TANGENTBORDET IDAG!? 😄 VAD MENAR DU! 😠
slejnard Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 ...nu läser de citat ur nån bok. spermier o dyl. en sån film ska jag göra. sitta å läsa nåns bok
slejnard Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 VAD MENAR DU! 😠 joru...jag skrev dadam istället för sadam å hela skämtet blev förstört för han undrade varför ingen säger pick...och jag skrev pitt å trodde jag hade skrivit pick. fattaru?! 😄
Pazo Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 joru...jag skrev dadam istället för sadam å hela skämtet blev förstört för han undrade varför ingen säger pick...och jag skrev pitt å trodde jag hade skrivit pick. fattaru?! 😠 kanske... orkar inte koncentrera mig så mkt nu 😄
Recommended Posts