Pazo Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 Fan va mätt! Vi sitter och kör HIMYM drinking game... 😕
Pico Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 Fan va mätt! Vi sitter och kör HIMYM drinking game... 😳 Den som vinner får dejta den andres mamma? 😕
Pico Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 Snart skidor, och Vancouver Debates, eller vad de heter (😕), har match nu. xD
Overkill Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 vafan! insläpp var visst åtta och konserten börjar 21 😠
Pico Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 Speakern i skidtävlingen har bra uttal på alla namn. 😠
Pico Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 Speakern i skidtävlingen har bra uttal på alla namn. 🙂 Men då hör jag iofs inte om han har bra uttal på allt annat. xD
debatt Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 Jag bryr mig varken om skidor och framförallt inte Melodifestivalen. Ser Kommissarie Lynley på TV8! Kunde inte se klart det isländska äventyret på Canal Plus om Resan till jordens medelpunkt. Men den kommer säkert i repris.
Pico Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 Men för i helvete, jävla klåpare då! xD Just när startskottet gått i herrarnas sprint-final så avslutar svtplay sändningen. 🙂
Memphis Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 Jag har städat som en dåre hela kvällen. 🙂 Nu äntligen blir det film och godis. Herrå! 😄
debatt Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 Changeling i regi av Clintan är det som gäller. Enda gången jag ser film är när jag är krasslig och inte orkar annat.
debatt Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 Varför säjer ingen pick längre? Därför att det är lika ovanligt som att stava säger med j.
debatt Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 Jag har städat som en dåre hela kvällen. Nu äntligen blir det film och godis. Herrå! 😉 Jag köpte Marabou Mörk chokladkaka, stor. Har redan tröttnat på den... Filmen är "Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö". Fy fan vad värdelös. Lika sanslöst värdelös som "In the electric mist" och "Changeling" som också jag sett denna helgen. Konstigt att 90% av alla filmer minst är helt värdelösa för mig! När bara 10% av all musik är värdelös för mig... Dalziel and Pascoe börjar strax. Kanske kan va nåt?
Dingbats Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 Det är kul att ge bort saker. Fast bara om man gör det frivilligt. Så Sadam är en god människa och alla som köper dyra julklappar kan lägga mödan på nåt annat. Idag var det en som gav mig en tv.
slejnard Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 har just sett 2 minuter av en woody allenfilm: pratpratpratprat prat pratprat pratpratprat pratpratpratprat prat pratprat pratpratpratpratpratpratprat prat pratprat pratpratpratpratpratpratprat prat pratprat pratpratpratpratpratpratprat prat pratprat pratpratpratpratpratpratprat prat pratprat pratpratpratpratpratpratprat prat pratprat pratpratpratpratpratpratprat prat pratprat pratpratpratpratpratpratprat prat pratprat pratpratpratpratpratpratprat prat pratprat pratpratpratpratpratpratprat prat pratprat pratpratpratpratpratpratprat prat pratprat pratpratprat mm
Pazo Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 Några av de få filmer där det faktiskt kan vara sjukt intressant eller liksom man fångas stenhårt av endast prat är tarantinofilmer... T.ex. reservoir dogs är typ hela filmen bara några snubbar i ett rum som diskuter... hur djävla bra som hellst!
Recommended Posts