Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Speakern i skidtävlingen har bra uttal på alla namn. 🙂

Men då hör jag iofs inte om han har bra uttal på allt annat. xD

Postat

Jag bryr mig varken om skidor och framförallt inte Melodifestivalen. Ser Kommissarie Lynley på TV8!

Kunde inte se klart det isländska äventyret på Canal Plus om Resan till jordens medelpunkt.

Men den kommer säkert i repris.

Postat

Men för i helvete, jävla klåpare då! xD

Just när startskottet gått i herrarnas sprint-final så avslutar svtplay sändningen. 🙂

Postat
Jag har städat som en dåre hela kvällen. :rolleyes:

Nu äntligen blir det film och godis. Herrå! 😉

Jag köpte Marabou Mörk chokladkaka, stor. Har redan tröttnat på den...

Filmen är "Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö". Fy fan vad värdelös.

Lika sanslöst värdelös som "In the electric mist" och "Changeling" som också jag sett denna helgen.

Konstigt att 90% av alla filmer minst är helt värdelösa för mig!

När bara 10% av all musik är värdelös för mig...

Dalziel and Pascoe börjar strax.

Kanske kan va nåt?

Postat

Det är kul att ge bort saker. Fast bara om man gör det frivilligt. Så Sadam är en god människa och alla som köper dyra julklappar kan lägga mödan på nåt annat. Idag var det en som gav mig en tv.

Postat

har just sett 2 minuter av en woody allenfilm:

pratpratpratprat prat pratprat pratpratprat pratpratpratprat prat pratprat pratpratpratpratpratpratprat prat pratprat pratpratpratpratpratpratprat prat pratprat pratpratpratpratpratpratprat prat pratprat pratpratpratpratpratpratprat prat pratprat pratpratpratpratpratpratprat prat pratprat pratpratpratpratpratpratprat prat pratprat pratpratpratpratpratpratprat prat pratprat pratpratpratpratpratpratprat prat pratprat pratpratpratpratpratpratprat prat pratprat pratpratpratpratpratpratprat prat pratprat pratpratprat mm

Postat

Några av de få filmer där det faktiskt kan vara sjukt intressant eller liksom man fångas stenhårt av endast prat är tarantinofilmer... T.ex. reservoir dogs är typ hela filmen bara några snubbar i ett rum som diskuter... hur djävla bra som hellst!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.