Neosus Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 Fy fan vad fult med SRV-bokstäverna där. Håller jag med om! En sån ful gitarr skulle inte jag vilja kasta pengar på egänkligen! 😄😉
Memphis Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 (redigerat) Öh.. Min ackegura blev typ skev av kylan nu under vintern när jag fraktade den mellan bussar o så, vilket gjorde att vissa toner lät samma och andra rasslade. Så jag gick till musikaffärn förut och det första han sade var att den var jätteuttorkad 😳 att den behövde fukt och att man bör ha sin gitarr stående på toaletten ibland.. 😕 Och så började han skruva för att ställa rätt den men det blev inte helt bra så fick lämna in den till leveranterören, kommer säkert ta flera månader.. 😑 Redigerat 6 februari 2010 av Memphis
Memphis Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 :A okej, en fråga med risk att bli kallad sopa men ska den smileyn föreställa nått eller what?? xD
debatt Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 Jag ska ut o köpa pasta, lättmjölk, becel, gorgonzolasås, gallerrökt skinka, bröd, clementiner, blodapelsinjuice och godis Det som jag alltid brukar handla m.a.o.
Pazo Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 okej, en fråga med risk att bli kallad sopa men ska den smileyn föreställa nått eller what?? xD Ja!
Overkill Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 Jag kollade på rocket science förut på voddler. Rekommenderas.
Memphis Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 Började kolla på den nu då. Ifall den e dålig så ska jag övertala Pazo att spöa dig Killis! 😳😕
Recommended Posts