Dingbats Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 Vilka instrument? Marimba, congas, elgitarr och kontrabas.
debatt Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 Dramafilm nu på tv som heter ONCE. Handlar om en kille som spelat på trottoarerna och träffar en tjej som sålt blommor på samma trottoarer. [Jag gillar inte uttrycket på gatorna, för där kör ju bilarna, så det är ju helt fel.] Till slut så bestämmer de sig för att spela in en platta iaf. Han på gitarr, hon på piano. Bägge på sång. Den är nu.
debatt Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 Marimba, congas, elgitarr och kontrabas. Såg inte att du skrev Happy tears samtidigt som jag skrev. Av de instrumenten har jag bara elgitarr. Xylofon har jag, men inte marimba. Elbas har jag, men inte kontrabas. Bongos har jag, men inte congas.
debatt Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 Undrar när Jen Gloeckner har nästa gig. Och var.
Dingbats Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 Såg inte att du skrev Happy tears samtidigt som jag skrev.Av de instrumenten har jag bara elgitarr. Xylofon har jag, men inte marimba. Elbas har jag, men inte kontrabas. Bongos har jag, men inte congas. Kör på det, får gå.
debatt Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 Seasick Steve är 68 år. Det kunde inte jag tro... god natt
SadamJR Postat 6 februari 2010 Trådstartare Postat 6 februari 2010 Är inte glädjetårar, på svenska, bättre?
debatt Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 Är inte glädjetårar, på svenska, bättre? Nej. Jag har inte skrivit en svensk text på decennier. air mata kebahagiaan (på indonesiska)
debatt Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 Jag är matad med kebab Jag är matad med kebab Är du matad med kebab? Jag är matad med kebab Air mata kebahagiaan //ja, du ser ju själv...
debatt Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 des larmes de joie glädjetårar på franska - rätt nice faktiskt
debatt Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 "Tears of joy" heter det ju egentligen... för det är ju inte tårarna i sig som är glada ☺️
Dingbats Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 Ni kan inte bestämma när jag går och lägger mig.
debatt Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 Ni kan inte bestämma när jag går och lägger mig. ☺️
Dingbats Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 Och inte vart! Även om det inte är så troligt att det inte blir i mitt rum.
debatt Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 Jaså, du menar så. Jag tänkte på nåt helt annat. Sov förut så jag är inte astrött. Lyssnar på låtar med aRocker nu från Låtkritikavdelningen.
Overkill Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 håverud! där har dom en viadukt. där har jag varit
Recommended Posts