Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Tja Dingis! Hur gick det me flyttandet och din period utan internet? Överlevde du utan större skador? Trivs du på nya placet?

Jag gick och la mig innan midnatt varje dag! Helt otroligt. Trivs bra här, som jag sa förut som du säkert missade bor det en indokinesisk milf i lägenhet ovanför.

Några hetingar där du bor?

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Tänk om det fanns ett tredje kön som bara ungefär var tionde person hade. De skulle ju bli sjukt diskriminerade. Det vore ju inge bra.

Det finns ju redan.

Hermafroditer t.ex.

Eller de som inte trivs i sin kropp, med sitt kön, vad kallar du dem?

diskriminerade

Postat
😠 okej. 😛

Läget e bra fan! 😮

Lyan e på 25kvmtr! 😄

Ligger i Kviberg så e lite utanför stan, men bodde i Gamlestaden innan, två hållplatser bort innan, så e van. 😄

Hur klarar du dej utan brudarna?

Postat
Du kan ha rätt, men detta med att "rita in ackord i midifönstret" låter vare sej kul eller intuitivt. Nu när du har gått med med på att skriva en text till en av mina låtar, har du några idéer?

Inga direkta. Men den där titeln om tårar kan vara något att spinna vidare på.

Även om du hävdade att det var ett skämt.

😠

Postat
Jag gick och la mig innan midnatt varje dag! Helt otroligt. Trivs bra här, som jag sa förut som du säkert missade bor det en indokinesisk milf i lägenhet ovanför.

Igår var jag het!! 38.5 minst.

Postat

Innan midnatt! 😮

Men nu är den tiden förbi förmodar jag. 😄

Indokinesisk milf? 😛😮😄😮

Värt. 😄

Jag har inte sätt någon heting än iaf.. 😠 är ju studentlägenheter se borde väl se nån snart.. dock inte mifs kanske,...och synnerligen inga indokinesiska.. 😄

Postat
Det finns ju redan.

Hermafroditer t.ex.

Eller de som inte trivs i sin kropp, med sitt kön, vad kallar du dem?

diskriminerade

En tiondel av befolkningen är ju knappast hermafroditer. Jag menar ett tredje fysiskt kön som inte bara är psykologiskt.

Postat
Du kan ha rätt, men detta med att "rita in ackord i midifönstret" låter vare sej kul eller intuitivt. Nu när du har gått med med på att skriva en text till en av mina låtar, har du några idéer?

Vilken musikstil talar vi om för det första?

😠

Postat
En tiondel av befolkningen är ju knappast hermafroditer. Jag menar ett tredje fysiskt kön som inte bara är psykologiskt.

Nej, det är mycket udda.

Såg en kille med två pittar.

Det var också udda.

Postat
smilfinken var alltså till memphis men debatt är så aktiv att han/hon hinner skriva massa mellan 😄

Könsneutralt skrivsätt!!

Jag tackar jag!

😠

Postat
Hur klarar du dej utan brudarna?

Jag vet inte hur det ska gå.. 😠

nämen saknar redan tjejerna.. iaf en av dem, som jag hängde med en hel del. verkligen ashärlig, alltid glad och lätt o prata med. Men samtidigt är det väldigt skönt att för första gången ha helt egen lya själv.

Postat
typ ett nytt kön 😠 där personen tex har "pitta"

Nej, ingen blandning mellan kille och tjej, helt separat. Där man har typ "trogg" eller nåt.

Postat
Inga direkta. Men den där titeln om tårar kan vara något att spinna vidare på.

Även om du hävdade att det var ett skämt.

😠

Vilken då? Tror dock att du är skyldig mej en text, om jag kommer på en melodi i stil med lindsey buckingham.

Postat

Smaken är olika. Jag har aldrig tyckt hon sett bra ut.

Är det sånt du funderar över, DB?

Har du nån gång känt det som om du inte trivs i din kropp?

😐

Postat

😐

Absolut inte, bara kul att fundera på.

Postat
Vilken då? Tror dock att du är skyldig mej en text, om jag kommer på en melodi i stil med lindsey buckingham.

Varför tror du det?

😐

Postat

😐

Så vad kom du fram till angående nikki cox?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.