Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Måste man ha såna där glasögon när man tittar på avatar på bio?

yepp, det är något du måste se ifall du inte gjort det Saddam. Otroliga animeringar också, tekniken gör fortfarande framsteg, bra story.

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Mixcraft verkar onekligen intressant ändå. Fast iofs kör jag själv med Cakewalk Sonar 8.5 Pro men ändå 😄

Har själv tänkt dumpa qbase för sonar eller ableton live, men mixcraft verkar vara ett mycket intressant alternativ för sitt pris.

Postat
Vem är du?

Vafan, nu har både du och debatt sagt så sedan jag kom tillbaka efter mitt längsta-uppehåll, något nytt internskämt jag missat?? 😉

Debatt igår:

Vem e ni?

😄

Postat
joofan de e ju $65 för 5:an...för fan. 😄

Vad funderar ni på? Bara att handla juh!

Det är ju det jag har skrivit hela tiden!

Fast personligen behöver jag inte det programmet.

😉

Postat
Har själv tänkt dumpa qbase för sonar eller ableton live, men mixcraft verkar vara ett mycket intressant alternativ för sitt pris.

Ja fasiken! Går nog att göra en del med Mixcraft oxå.

Postat
Vafan, nu har både du och debatt sagt så sedan jag kom tillbaka efter mitt längsta-uppehåll, något nytt internskämt jag missat??

Nej, det är bara SadamJr och jag som är lite rötna i hövvet.

Läget?

Hur liten var lyan?

Är läget ok?

Postat
Nä, du är skyldig mej en text hursomhelst. En bra en. Återkommer.

Minst 50% ska jag ha av alla intäkter.

Precis som standardschablonen,

så det är inget märkvärdigt.

😠

Postat
Det är ju det jag har skrivit hela tiden!

Fast personligen behöver jag inte det programmet.

😠

För mej står och faller programet med om man kan programmera ackord eller inte. Det är hur somhelst väldigt smidigt att jobba med loopar med, och looparna som följer med är bra. Syntarna som följer med är oxå bra, och dom blir bättre i den nya varianten. Ett kap, tror jag.

Postat
För mej står och faller programet med om man kan programmera ackord eller inte. Det är hur somhelst väldigt smidigt att jobba med loopar med, och looparna som följer med är bra. Syntarna som följer med är oxå bra, och dom blir bättre i den nya varianten. Ett kap, tror jag.

"Programmera ackord". I midi-fönstret så bör man ju kunna rita in exakt vilka ackord som man vill ha - genom knapptryckningar på sitt vanliga tangentbord till datorn alltså. Men det kan man ju i "alla" program mig veterligen.

Loopar kan vara roligt om man gillar det.

Syntharna är bra tror jag och kanske att effekterna också håller måttet.

Ett bra reverb att ladda hem annars är glaceverb. Har åtminstone VARIT gratis.

Postat (redigerat)
Nej, det är bara SadamJr och jag som är lite rötna i hövvet.

Läget?

Hur liten var lyan?

Är läget ok?

😠 okej. 😛

Läget e bra fan! 😮

Lyan e på 25kvmtr! 😄

Ligger i Kviberg så e lite utanför stan, men bodde i Gamlestaden innan, två hållplatser bort innan, så e van. 😄

Redigerat av Memphis
Postat

Sedan behöver inte alls alla ha samma program och version av det och samma pluggar etc. för att kunna genomföra ett samarbete över Nätet. Man skickar väl wave-filer vad jag förstår. Just detta att man annars måste ha samma version och pluggar etc i de olika datorerna för att det ska vara smidigt fullt ut konstrar till det hela.

😠

Postat

Tänk om det fanns ett tredje kön som bara ungefär var tionde person hade. De skulle ju bli sjukt diskriminerade. Det vore ju inge bra.

Postat
"Programmera ackord". I midi-fönstret så bör man ju kunna rita in exakt vilka ackord som man vill ha - genom knapptryckningar på sitt vanliga tangentbord till datorn alltså. Men det kan man ju i "alla" program mig veterligen.

Loopar kan vara roligt om man gillar det.

Syntharna är bra tror jag och kanske att effekterna också håller måttet.

Ett bra reverb att ladda hem annars är glaceverb. Har åtminstone VARIT gratis.

Du kan ha rätt, men detta med att "rita in ackord i midifönstret" låter vare sej kul eller intuitivt. Nu när du har gått med med på att skriva en text till en av mina låtar, har du några idéer?

Postat
Tjena Memphan!

Tja Dingis! Hur gick det me flyttandet och din period utan internet? Överlevde du utan större skador? Trivs du på nya placet?

Postat
😠 okej. 😛

Läget e bra fan! 😮

Lyan e på 25kvmtr! 😄

Ligger i Kviberg så e lite utanför stan, men bodde i Gamlestaden innan, två hållplatser bort innan, så e van. 😄

Ok, men då är det kanske prisvärt. Compact Living är nästan en vetenskap. Brorsan snickrade ihop en kombinerad studio och sängplats med en säng ovanpå med tillhörande stege, så han sov 2 meter ovanför golvet. Sedan fanns "allt" annat därunder, dator, en del instrument. Hade praktiska lådor i stegen också. Smart. Alkov.

Man kan också ha hängare i hallen som är en bräda rakt upp och ned, med krokar som man bara vinklar åt olika håll.

Det minsta jag bott i var 32 kvm.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.