Memphis Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 Måste man ha såna där glasögon när man tittar på avatar på bio? yepp, det är något du måste se ifall du inte gjort det Saddam. Otroliga animeringar också, tekniken gör fortfarande framsteg, bra story.
Neosus Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 Undrar om det är unlimited audiotracks i 5:an? 😄
SadamJR Postat 5 februari 2010 Trådstartare Postat 5 februari 2010 Mixcraft verkar onekligen intressant ändå. Fast iofs kör jag själv med Cakewalk Sonar 8.5 Pro men ändå 😄 Har själv tänkt dumpa qbase för sonar eller ableton live, men mixcraft verkar vara ett mycket intressant alternativ för sitt pris.
debatt Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 En liten fråga... kan man ha ett alias på Facebook??
Memphis Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 Vem är du? Vafan, nu har både du och debatt sagt så sedan jag kom tillbaka efter mitt längsta-uppehåll, något nytt internskämt jag missat?? 😉 Debatt igår: Vem e ni? 😄
Neosus Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 Memphis? Vafan göru här? 😄 ...eller nej jag menar Tjenare! 😉
debatt Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 joofan de e ju $65 för 5:an...för fan. 😄 Vad funderar ni på? Bara att handla juh! Det är ju det jag har skrivit hela tiden! Fast personligen behöver jag inte det programmet. 😉
Neosus Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 Har själv tänkt dumpa qbase för sonar eller ableton live, men mixcraft verkar vara ett mycket intressant alternativ för sitt pris. Ja fasiken! Går nog att göra en del med Mixcraft oxå.
slejnard Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 betan hit å betan dit...hon till höger kallas för rödbetan ---> 😄
Neosus Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 Det är ju det jag har skrivit hela tiden!Fast personligen behöver jag inte det programmet. 😄 Jag som är blind.. 😉
Neosus Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 betan hit å betan dit...hon till höger kallas för rödbetan ---> 😄 😉
debatt Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 Vafan, nu har både du och debatt sagt så sedan jag kom tillbaka efter mitt längsta-uppehåll, något nytt internskämt jag missat?? Nej, det är bara SadamJr och jag som är lite rötna i hövvet. Läget? Hur liten var lyan? Är läget ok?
debatt Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 Nä, du är skyldig mej en text hursomhelst. En bra en. Återkommer. Minst 50% ska jag ha av alla intäkter. Precis som standardschablonen, så det är inget märkvärdigt. 😠
debatt Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 Jag som är blind.. 😠 Såg ett program om en som testade att ha en ögonbindel på sig ett dygn. Vilken insikt.
Neosus Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 Såg ett program om en som testade att ha en ögonbindel på sig ett dygn.Vilken insikt. Usch va hemskt 😠
SadamJR Postat 5 februari 2010 Trådstartare Postat 5 februari 2010 Det är ju det jag har skrivit hela tiden!Fast personligen behöver jag inte det programmet. 😠 För mej står och faller programet med om man kan programmera ackord eller inte. Det är hur somhelst väldigt smidigt att jobba med loopar med, och looparna som följer med är bra. Syntarna som följer med är oxå bra, och dom blir bättre i den nya varianten. Ett kap, tror jag.
debatt Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 (redigerat) Har du flyttat till Klockholm, korkad fladdermus? Var ligger det? Redigerat 5 februari 2010 av debatt
debatt Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 För mej står och faller programet med om man kan programmera ackord eller inte. Det är hur somhelst väldigt smidigt att jobba med loopar med, och looparna som följer med är bra. Syntarna som följer med är oxå bra, och dom blir bättre i den nya varianten. Ett kap, tror jag. "Programmera ackord". I midi-fönstret så bör man ju kunna rita in exakt vilka ackord som man vill ha - genom knapptryckningar på sitt vanliga tangentbord till datorn alltså. Men det kan man ju i "alla" program mig veterligen. Loopar kan vara roligt om man gillar det. Syntharna är bra tror jag och kanske att effekterna också håller måttet. Ett bra reverb att ladda hem annars är glaceverb. Har åtminstone VARIT gratis.
debatt Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 Usch va hemskt 😠 Har sett det appliceras som lärorikt Chalmersnollningsexperiment här i stan.
Memphis Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 (redigerat) Nej, det är bara SadamJr och jag som är lite rötna i hövvet.Läget? Hur liten var lyan? Är läget ok? 😠 okej. 😛 Läget e bra fan! 😮 Lyan e på 25kvmtr! 😄 Ligger i Kviberg så e lite utanför stan, men bodde i Gamlestaden innan, två hållplatser bort innan, så e van. 😄 Redigerat 5 februari 2010 av Memphis
debatt Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 För mej står och faller programet med om man kan programmera ackord eller inte. Det är hur somhelst väldigt smidigt att jobba med loopar med, och looparna som följer med är bra. Syntarna som följer med är oxå bra, och dom blir bättre i den nya varianten. Ett kap, tror jag. Sedan behöver inte alls alla ha samma program och version av det och samma pluggar etc. för att kunna genomföra ett samarbete över Nätet. Man skickar väl wave-filer vad jag förstår. Just detta att man annars måste ha samma version och pluggar etc i de olika datorerna för att det ska vara smidigt fullt ut konstrar till det hela. 😠
Dingbats Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 Tänk om det fanns ett tredje kön som bara ungefär var tionde person hade. De skulle ju bli sjukt diskriminerade. Det vore ju inge bra.
Memphis Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 Memphis? Vafan göru här? 😛 😠 ...eller nej jag menar Tjenare! 😄 Grahn... 😄 HÄJJ! 😮
SadamJR Postat 5 februari 2010 Trådstartare Postat 5 februari 2010 "Programmera ackord". I midi-fönstret så bör man ju kunna rita in exakt vilka ackord som man vill ha - genom knapptryckningar på sitt vanliga tangentbord till datorn alltså. Men det kan man ju i "alla" program mig veterligen. Loopar kan vara roligt om man gillar det. Syntharna är bra tror jag och kanske att effekterna också håller måttet. Ett bra reverb att ladda hem annars är glaceverb. Har åtminstone VARIT gratis. Du kan ha rätt, men detta med att "rita in ackord i midifönstret" låter vare sej kul eller intuitivt. Nu när du har gått med med på att skriva en text till en av mina låtar, har du några idéer?
Memphis Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 hej memphos! 😄 Heeeeejjjj Slejjoman! 😮 Det e kul att få nya smeknamn varje gång.. 😠
Memphis Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 Tjena Memphan! Tja Dingis! Hur gick det me flyttandet och din period utan internet? Överlevde du utan större skador? Trivs du på nya placet?
debatt Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 😠 okej. 😛 Läget e bra fan! 😮 Lyan e på 25kvmtr! 😄 Ligger i Kviberg så e lite utanför stan, men bodde i Gamlestaden innan, två hållplatser bort innan, så e van. 😄 Ok, men då är det kanske prisvärt. Compact Living är nästan en vetenskap. Brorsan snickrade ihop en kombinerad studio och sängplats med en säng ovanpå med tillhörande stege, så han sov 2 meter ovanför golvet. Sedan fanns "allt" annat därunder, dator, en del instrument. Hade praktiska lådor i stegen också. Smart. Alkov. Man kan också ha hängare i hallen som är en bräda rakt upp och ned, med krokar som man bara vinklar åt olika håll. Det minsta jag bott i var 32 kvm.
Recommended Posts