Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jovisst är betan och demon två olika saker. Demon är detsamma som fullversionen, bara det att det är en demo. Och den får man använda en vecka gratis.

Köper man kostar det $65.

Kom ihåg att det alltid är bäst att låta dem skicka en förpackningsversion med cd istället för att göra en digital nedladdning. Vilket som funkar förvisso...

En gång kunde jag välja mellan att köpa en nedladdning eller en nedladdning plus att få en cd hem med programmet och mitt namn (!) skrivet på skivan.

Priset var detsamma. Vilket tror du jag valde? Bra sedan när jag var tvungen att ominstallera programmet. Bara att sätta i skivan...

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Nyss försökte en brud slå sönder ett skyltfönster härutanför. Svårt att veta om hon lyckades, för det är så mörkt. Anledningen till att hon kan ha misslyckats - jag menar, hur svårt kan det va... - var att en kille höll henne. Det var en annan tjej med också... Vad mycket aggression det finns.

Halleluja!

Postat

Jag ska nog försöka skriva en novell i helgen, tror jag. Om febern håller sig obefintlig. Ska inte jobba förrän tisdag kväll. Igår trodde jag att jag aldrig skulle bli bra till tisdag kväll ens. Det tror jag nu.

Vore bra om jag skrev en novell till, ifall jag får ett pris i novelltävlingen. Då kanske ett eventuellt förlag kan anse att novellen är förverkad redan?! För den kommer ju att ges ut kommunalt i så fall. Då fattas det ju plötsligt en novell i min novellsamling! Nej, jag måste skriva en till för säkerhets skull. Det hade jag ju tänkt göra ändå. Många.

Synd att det kostar 300 kr att skicka sitt manus inkl returfrakt - för inte vill man att de behåller det om det inte publiceras... Skickar man då till flera stycken så blir det rätt dyrt sammanlagt. Säkerhetsskicka tillkommer.

Men jag får inga besked förrän april-maj...

Postat
Jag ska nog försöka skriva en novell i helgen, tror jag. Om febern håller sig obefintlig. Ska inte jobba förrän tisdag kväll. Igår trodde jag att jag aldrig skulle bli bra till tisdag kväll ens. Det tror jag nu.

Vore bra om jag skrev en novell till, ifall jag får ett pris i novelltävlingen. Då kanske ett eventuellt förlag kan anse att novellen är förverkad redan?! För den kommer ju att ges ut kommunalt i så fall. Då fattas det ju plötsligt en novell i min novellsamling! Nej, jag måste skriva en till för säkerhets skull. Det hade jag ju tänkt göra ändå. Många.

Synd att det kostar 300 kr att skicka sitt manus inkl returfrakt - för inte vill man att de behåller det om det inte publiceras... Skickar man då till flera stycken så blir det rätt dyrt sammanlagt. Säkerhetsskicka tillkommer.

Men jag får inga besked förrän april-maj...

OK. Vet att jag upprepar mej igen, men det skulle va väldigt roligt att få ta del av någon av dina texter, eller din musik.

Postat
Det där är väl 4:an ?

?

Det står att femman befinner sig i Beta-stadiet och ska ges ut i januari eller i början av februari.

Sedan står alla specar och sånt. Jag tyder det som femmans...

Det finns en bra presentation av femman här:

Postat
Jo, ber om ursäkt om jag var oklar, men 5:an kommer snart, säjs det.

..så det är inte säkert att 5:an kommer att kosta $65 då? Med tanke på att 4:an kostar $65 och upgraderingen till 5:an kostar $20 så undrar jag vad fullversionen kommer att kosta då

Postat
OK. Vet att jag upprepar mej igen, men det skulle va väldigt roligt att få ta del av någon av dina texter, eller din musik.

Får under inga omständigheter presentera några texter här.

Förlagen fungerar så, det har jag fått veta.

När/om jag ger ut plattan i egen regi, så kommer länkar dit iaf.

Det finns bolag intresserade.

Postat
..så det är inte säkert att 5:an kommer att kosta $65 då? Med tanke på att 4:an kostar $65 och upgraderingen till 5:an kostar $20 så undrar jag vad fullversionen kommer att kosta då

Vet inte, men uppgraderingen från fyran till femman, om man har köpt den efter en viss tid, blir gratis. Tror inte att priset går upp så mycket, söker du fel?

Postat

Var hittar du att priset gäller 4-an?

Men det viktigaste av allt... det är ju sjutton ACOUSTICA!!!!!!!!!!!!!!!!!! som gjort programmet. Poletten ramlade ned först nu.

Grattis SadamJr. Jag har deras CD label Maker och det är ett av mina bästa program. Har köpt cd-versionen från US.

Postat
Var hittar du att priset gäller 4-an?

Men det viktigaste av allt... det är ju sjutton ACOUSTICA!!!!!!!!!!!!!!!!!! som gjort programmet. Poletten ramlade ned först nu.

Grattis SadamJr. Jag har deras CD label Maker och det är ett av mina bästa program. Har köpt cd-versionen från US.

Här: http://www.acoustica.com/mixcraft/buy.asp

Och nu är du skyldig mej en text om jag kommer på en bra melodi.

Postat

Har städat, skrubbat nya lägenheten i 6 timmar nu, packat upp lådor oxå, börjar bli lite trött.

Förra hyresgästen hade inte städat ett piss, jävligt grisigt var det överallt, hårstrån, matrester, flott, damm, smuts, skräp, 😄

men hyresvärden skall böta honom på 1000spänn som de drar från min kommande hyra. 😉

Postat
Har städat, skrubbat nya lägenheten i 6 timmar nu, packat upp lådor oxå, börjar bli lite trött.

Förra hyresgästen hade inte städat ett piss, jävligt grisigt var det överallt, hårstrån, matrester, flott, damm, smuts, skräp, 😄

men hyresvärden skall böta honom på 1000spänn som de drar från min kommande hyra. 😄

Och vad är det som säger att du inte planterat det själv i hyresvärdens ögon?

😉

Hos vem ligger bevisbördan, menar jag.

Postat

men hyresvärden skall böta honom på 1000spänn som de drar från min kommande hyra. 😉

Vem är du?

Postat
Jag tolkar inte det som att priset enbart skulle gälla 4:an...

Nä, du är skyldig mej en text hursomhelst. En bra en. Återkommer.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.