Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Va?? Programmera in ackord? Varifrån? Från klaviatur menar du?

Gitarr näääää.....

ska kolla in det

Har problem med mina händer, känner mej som jag tjatar nu. I den variation av programmet som kommer ska man kunna spela in ackord via sitt vanliga tangentbord. Söker efter halmstrån nu.

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Köpte en sån där pizza med EXTRA MYCKET FYLLNING, EXTRA ALLT. Ska slänga in den i ugnen nu. Hoppas att de är EXTRA GOD.

Det har jag ofta undrat... Var den det?

Postat
Har problem med mina händer, känner mej som jag tjatar nu. I den variation av programmet som kommer ska man kunna spela in ackord via sitt vanliga tangentbord. Söker efter halmstrån nu.

Jag vet vilka problem du menar.

Jaha, du menar tangentbordet som man skriver på i Forumet.

ska kolla in det programmet

Postat
Det har jag ofta undrat... Var den det?

Jo, har köpt en förut. Det är nog den bästa frysta köppizzan i alla fall. Ingenting går naturligtvis upp mot en SadamJRspecial.

Postat (redigerat)

hmm...

alltför basic presentation?

Pojken som berättar borde ha en bättre uppspelning till oss.

Men han som skapat programmet hade en proffsig presentation!

Redigerat av debatt
Postat
hmm...

alltför basic presentation?

Alternativet för mej är att köpa en keyboard med enfingersackord, och hoppas att dom går ut via midi ut eller usb, men ingen kan svara på frågor om detta funkar. Nu upprepar jag mej igen.

Postat
Alternativet för mej är att köpa en keyboard med enfingersackord, och hoppas att dom går ut via midi ut eller usb, men ingen kan svara på frågor om detta funkar. Nu upprepar jag mej igen.

Ok. Jag såg ingenstans i presentation att den klarar det du menar. Var i den riktiga proffsiga presentationen tar han som skapat programmet upp detta med ackord från tangentbordet?

Postat

$65 är jättebilligt för ett program som man kan klara detta med. Men jag undrar om det finns nån spec nånstans. Vill veta hur många audiospår den pallar t.ex.

Och vilka är minimikraven på datorn?

Den har väl ingen dongel heller. Det är ju skönt att slippa en plastplupp att sätta i maskinen och ta upp en usb-port med... ¨

Cubase och andra ligger ju på runt 7000 spänn...

Postat
Här är den bra länken, med Mixcraft 5:

Neosus - jag har en Fender tube amp.

ska spela snart

Programmet verkar bra. Kommer att ladda hem demon när femman är aktuell. Funkar det som jag hoppas köper jag det oxå. Är svårt trött på qubase.

Postat

■Windows XP, Vista, Windows 7.

■512 MB Ram (2 GB RAM recommended).

■1.0 Ghz CPU ( 2 Ghz Dual Core recommended).

■Sound card or sound device.

■Display resolution @ 800 x 600 (1024 x 768 or greater recommended).

■Optional MIDI keyboard

ehh....

lovande

Postat

■32 bit sound engine supports recording and playback of broadcast quality audio up to 192 kHz and 32 bits.

■Use an unlimited number of tracks and effects

me like.

Postat
Programmet verkar bra. Kommer att ladda hem demon när femman är aktuell. Funkar det som jag hoppas köper jag det oxå. Är svårt trött på qubase.

Det har nog lämnat betastadiet på måndag. Det stod januari eller tidig februari.

Postat
Det har nog lämnat betastadiet på måndag. Det stod januari eller tidig februari.

Jo, men betan är en sak och demon en annan, tror jag. Har aldrig tyckt det var kul med loopar innan jag hittade det här programmet. Detta + att det funkar bra med midi, ännu mer i den nya varianten, för 500 spänn gör programmet intressant för mej.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.