SadamJR Postat 5 februari 2010 Trådstartare Postat 5 februari 2010 Här är hemsidan där man kan ladda hem en demo som räcker i ett par veckor. Funkar väldigt bra med loopar, men med 5:an blir mididelen uppdaterad. http://www.acoustica.com/mixcraft/index.htm
SadamJR Postat 5 februari 2010 Trådstartare Postat 5 februari 2010 Var tog memphis vägen? Har för mej att han skrev några rader här igår.
Memphis Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 Jag har mycket att stå i bara. Som att kolla på Avatar i 3D på bio förut. 😎 Fett grymt.
SadamJR Postat 5 februari 2010 Trådstartare Postat 5 februari 2010 Va fan, när man talar om trollet. Ja.....
SadamJR Postat 5 februari 2010 Trådstartare Postat 5 februari 2010 Måste man ha såna där glasögon när man tittar på avatar på bio?
Dingbats Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 Måste man ha såna där glasögon när man tittar på avatar på bio? Den finns i 2D-version också.
Dingbats Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 (redigerat) Redigerat 5 februari 2010 av Dingbats
slejnard Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 ja avatar 3D är nog bland det häftigaste jag sett i filmväg
slejnard Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 tog med laptop från jobbet 😆 grubblar på att lägga in det där samplitude
debatt Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 Brorsan gillade inte Samlitudes upplägg, han kör Pro Tools och Ableton Live! Mycket enklare. Mixcraft 5... Det spelar ingen roll vad man har SadamJr. Man kan skicka wav-filer ist för projektfiler. Simma lugnt, Larry måste vara den hemskaste tv-serie som gjorts. En djävla skällande bara. Inte ett dugg roligt. Amerikansk hysterisk dynga. Manure var ordet.
SadamJR Postat 5 februari 2010 Trådstartare Postat 5 februari 2010 Brorsan gillade inte Samlitudes upplägg, han kör Pro Tools och Ableton Live! Mycket enklare. Mixcraft 5... Det spelar ingen roll vad man har SadamJr. Man kan skicka wav-filer ist för projektfiler. Simma lugnt, Larry måste vara den hemskaste tv-serie som gjorts. En djävla skällande bara. Inte ett dugg roligt. Amerikansk hysterisk dynga. Manure var ordet. Det har stor betydelse vad man har, för att komma till skott. Dessutom ska man i kommande mixcraft 5 kunna programmera in ackord, något som är något jag letat efter.
SadamJR Postat 5 februari 2010 Trådstartare Postat 5 februari 2010 Köpte en sån där pizza med EXTRA MYCKET FYLLNING, EXTRA ALLT. Ska slänga in den i ugnen nu. Hoppas att de är EXTRA GOD.
debatt Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 Det har stor betydelse vad man har, för att komma till skott. Dessutom ska man i kommande mixcraft 5 kunna programmera in ackord, något som är något jag letat efter. Va?? Programmera in ackord? Varifrån? Från klaviatur menar du? Gitarr näääää..... ska kolla in det
Recommended Posts