debatt Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 Jag säger både och för jag har ingen aning om vad som är det officiella. Jag har kört med det inofficiella hela mitt liv, men fick veta att det egentligen heter Fet-tisdagen.
SadamJR Postat 5 februari 2010 Trådstartare Postat 5 februari 2010 Vem är Paul Hardcastle? Du kan väl inte ha missat popsamplingens första hit;
debatt Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 En gång hade jag och en klasskamrat samlat slem på skolgården. Vi spottade upp det dag efter dag under varenda rast i en hel månad. Till slut blev det en hel pöl stor som ett tvättställ.
SadamJR Postat 5 februari 2010 Trådstartare Postat 5 februari 2010 Jag har kört med det inofficiella hela mitt liv, men fick veta att det egentligen heter Fet-tisdagen. Det är då man får äta tisdagsbullar, som jag fick lära mej.
debatt Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 Du kan väl inte ha missat popsamplingens första hit; Aldrig hört, aldrig sett. För artificiellt för mig. Inga riktiga instrument. 😲
SadamJR Postat 5 februari 2010 Trådstartare Postat 5 februari 2010 En gång hade jag och en klasskamrat samlat slem på skolgården. Vi spottade upp det dag efter dag under varenda rast i en hel månad. Till slut blev det en hel pöl stor som ett tvättställ. Det där har aldrig hänt.
debatt Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 Det där har aldrig hänt. Jo. Men det var inte så populärt, så vi slutade.
Gote Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 Det är då man får äta tisdagsbullar, som jag fick lära mej. Det heter ju fastlagsbulle! 😲
debatt Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 Hetvägg har jag alltid fått höra. Fast jag kan inte äta den på tallrik i varm mjölk, för av någon anledning blir jag som drogad och somnar halvt medvetslös.
SadamJR Postat 5 februari 2010 Trådstartare Postat 5 februari 2010 Nu hade jag bara 37,4 Vad har du då att skylla på?
debatt Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 Vad har du då att skylla på? Inte så mycket lyckligtvis. Du skrev nån gång att du hade problem med text men att musiken inte var några problem. Innebär det att du nu har inspelningsprogram som du förstår dig på?
SadamJR Postat 5 februari 2010 Trådstartare Postat 5 februari 2010 Man kanske kunde göra en låt... Du och jag? Har hittat ett enkelt inspelningsprogram, men behöver kolla upp det lite mer.
debatt Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 Ok. Heter det wave eller något, helt enkelt. Vet en som släppte en cd på ett riktigt skivbolag och den skivan var inspelad på ett free ware program, som hette Wave tror jag. Tidningen Studio hade med ett gratisprogram på cd en gång rätt nyligen, från MagiX. Dette Samplitude 10 SE, tror jag. Värde runt 1700 kr. Brorsan fick det, men har ingen nytta av det, trodde han.
debatt Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 Tog fram ett kycklingbröst ur frysen i morse som jag skulle sätta tänderna i till lunch, men det är fortfarande stenhårt. Jag ska ta fram rörförstärkaren nu och dra lite på Telen. Herrå!
Dingbats Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 Kvart gammal bild. 😏 Den var hon mycket snyggare på.
debatt Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 Jag tycker tvärtom. Men vad spelar det för roll vad jag tycker i detta fallet? Jag steker kycklingbröstet nu. Ska köra lite råris och curysås till och glana på Wallander, Kuriren.
debatt Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 Idag har jag blivit utkastad från Forumet 18 gånger... utloggad alltså.
Neosus Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 jag har en...eeeh... kaffekopp i handen 🙂 ...och en mus i andra 😏
Neosus Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 Idag har pappa och jag monterat ett avgassystem på min bil jippi
SadamJR Postat 5 februari 2010 Trådstartare Postat 5 februari 2010 Ok. Heter det wave eller något, helt enkelt. Vet en som släppte en cd på ett riktigt skivbolag och den skivan var inspelad på ett free ware program, som hette Wave tror jag. Tidningen Studio hade med ett gratisprogram på cd en gång rätt nyligen, från MagiX. Dette Samplitude 10 SE, tror jag. Värde runt 1700 kr. Brorsan fick det, men har ingen nytta av det, trodde han. Programmet heter mixcraft 4 och kommer snart att uppdateras till mixcraft 5.
Overkill Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 vi åt god mat, nu dricker vi öl och lyssnar på RATM 😎
Recommended Posts