Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Lustigt det där med kroppsdelar. En del vill förstora, en del vill förminska. Hur är det med er?

Jag är perfekt.

Lite jobbigt att behöva raka öronen.

Postat
Nej, omöjligt. Kolla nikki på tv5 14.30.

Men Herregud! Det ser du väl att det är Nikki Cox på den där underklädesbilden. För det är ju den vi talar om, eller hur?

Här är förresten bildinfon till bilden:

img113.imageshack.us/img113/1752/SKS-Stuff-Dec-2004-NikkiCox-003.jpg

Postat
Kör du med hyvel eller apparat? Du kanske kunde vaxa?

Ja, det kunde vara en idé kanske?

Låta öronvaxet bli så mycket av, så det täckte hela öronen till slut.

Tidskrävande metod dock.

Postat
Seriöst, jag hade gissat på 28-30.

Men det var kanske hennes min på bilden bara.

Bilden är från när hon och en vän var inne i en fotostudio och fotade sig. Men hon är alltid lika vacker. 😏

Postat
Bilden är från när hon och en vän var inne i en fotostudio och fotade sig. Men hon är alltid lika vacker. 😏

Hon verkar rätt vuxen för sin ålder. Ett gott tecken.

😮

Jag har en kompis som riggar upp stora lampor och skärmar och sånt, bara för minsta lilla bild hela tiden,

något udda, omständligt och maniskt. Men en fotostudio är en fotostudio - det är en helt annan sak.

Där finns proffsgrejerna för ett bra resultat.

Konstigt, nånting sa mig omedvetet direkt att bilden kunde ha varit tagen i ett sådant sammanhang.

Postat

Vet inte om jag kan se på den där tv-serien kl 14.30 på Kanal 5 som SadamJr rekommenderade. Det är ju tragiskt, nu när man vet att hon gjort flera misslyckade operationer. Ser mer ut som en i Simpsons nu.

Postat
Hon verkar rätt vuxen för sin ålder. Ett gott tecken.

😮

Jag har en kompis som riggar upp stora lampor och skärmar och sånt, bara för minsta lilla bild hela tiden,

något udda, omständligt och maniskt. Men en fotostudio är en fotostudio - det är en helt annan sak.

Där finns proffsgrejerna för ett bra resultat.

Konstigt, nånting sa mig omedvetet direkt att bilden kunde ha varit tagen i ett sådant sammanhang.

Hon är väldigt, väldigt mogen för sin ålder, ja. En av anledningarna till att jag föll för henne. 😏

Postat

Och jag tog väl kanske minst antal poäng i NHL Fantasy, kan jag tänka mig.

Thé med tunnbrödrulle m gorgonzola.

Och inte vet man vilka dojor OK funderar över.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.