debatt Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 Pierce Brosnan i filmen Marriage nu. Orkade inte se den där m ryssarna förut. tropisk juice
debatt Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 Vad många poäng jag plockar inatt. Pippande otroligt
debatt Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 Det enda acceptabla med att vara krasslig är att man (om man orkar) kan se på tv, vilket man aldrig hinner annars. mjukt
debatt Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 nån som märkt att jag övergett engelskan till förmån för svenskan komplett otroligt pippande
Dingbats Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 La märke till det och smålog innanför inombordaren. Alltså ett lager innanför "inombords".
debatt Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 God natt pojkar! Jag bara yrar. Om man skulle kontakta X
debatt Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 Vad gör ni?? Högre feber än förut, men konstigt nog känner jag mig bättre. Hur hänger det ihop?
debatt Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 ta rajdatterattirajda ti raaaaaaajdaaa ta rajdatiratti rajda ti raaaaaaaa
Pico Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 Facebook kändes lite sär till en början... men det är nog rätt ok ändå.
Micke H Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 Igår på vägen hem halkade jag och slog i höften. Gjorde inget ont då men idag har jag ett blåmärke stort som arslet och det gör ont när jag går... 😏
Pazo Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 Inte visste jag att killis redan var vaken! Skulle gå in på toa å bajsa men så vare låst! å nu ser jag att han skrivit här! 😏
Pazo Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 Förresten! Igår så somna jag väl typ halv två. Vaknade upp igen halv fyra av att jag hade fet hosta och höll mig vaken en stund med hosta... Då börjar jag höra massa musik och liksom slag i väggarna... Trodde först jag höll på att inbilla mig så jag sket i det... Sen blev det väldigt tydligt. Bohemian Rapsody med Queen och ett gäng fulla studenter som "sjöng" med 😏 Nån hade väl fet efterfest här nånstans! De hördes dan astydligt iaf.. inte för att de stör mig. jag tog bara bisolvon och somna om 😄
SadamJR Postat 5 februari 2010 Trådstartare Postat 5 februari 2010 hehe, jag tror jag får vänta på att de godkänt min hälsodeklaration först... fan, nåt måste ju strula till sig som vanligt, annars är det ju inte sig likt xD Hälsodeklaration. Då är det inget för mej eller debatt.
Overkill Postat 5 februari 2010 Postat 5 februari 2010 Jag hörde efterfesten med men tyckte inte det var störande. Orka folk som klagar!
SadamJR Postat 5 februari 2010 Trådstartare Postat 5 februari 2010 I Barcelona! Förra våren! Men inte fan var han där! I spanien är manuel italienare, han kanske inte ens heter manuel.
Recommended Posts