Overkill Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 jag får stå på VIP-listan imorgon 😑 precis som fidden (fast kanske var lördag?)
Pazo Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 jag får stå på VIP-listan imorgon 😑 precis som fidden (fast kanske var lördag?) Jag är huvudakten imorgon! 😄
Overkill Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 Jag är huvudakten imorgon! 😄 Mäh sno inte mina 15 minuter nu då! 😑
Fidden Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 jag är bara groupie... ah, bra där.. får inte glömma vaselin.
Overkill Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 Här är bildspelet jag gjorde till gasquen: xD en del fina rim faktiskt
Dingbats Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 Jag är huvudakten imorgon! 😑 Du kommer gå långt!
slejnard Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 coolt. en såndär kil som man håller uppe dörrar med. men ååååååååh 😄 kommer å kollar imorn pazo! 🙂 ... ...eller nä..orkar inte åka så långt 😑
Dingbats Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 tänk om man blev full av sig självt ibland. att det var en naturlig process i kroppen att hjärnceller bröts ner till etanol.
slejnard Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 Cheers theme. Fan vad bra låt: http://www.youtube.com/watch?v=WEq5M1wA4hk
Dingbats Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 Jag bjuder på en Ipod på Tradera. Det som kommer hända är att jag vinner auktionen och hämtar den på plats: Jag: Det här är inte samma Ipod som på bilden, den här tänker jag inte köpa. Hon: Meeeeeh Jag: Jag kan ersätta dig för annonskostnaden om du ska hålla på och vara sån. Hon: Nä, bjud mig på fika nån gång istället så är vi kvitt. Och så blir det så och så blir vi tillsammans resten av livet. Fast det förstörs lite av att jag har kollat upp henne på Ratsit och hon är tio år äldre än mig. Så det är nog troligare att hon säger att vi är kvitt om jag går med på att låta henne bli min sexmentor.
Pazo Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 Soft! Skulle också vilja ha en ipod som är nike+ kompatibel!
Dingbats Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 Jo fast i det här fallet gör jag det ju mest för sexet.
Fidden Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 fast jag är iofs ännu äldre... men det var inte riktigt så jag menade. men eftersom det nu lät så, kan man lika gärna spela vidare.
debatt Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 Ja inte hon med Ipoden alltså, för det har jag ingen aning om vem det är, men en världskändis... 😏
Pazo Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 fast jag är iofs ännu äldre... men det var inte riktigt så jag menade. men eftersom det nu lät så, kan man lika gärna spela vidare. Yngre tjej är väl standard?
Recommended Posts