debatt Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 In 2009, the director's cut version won the Grand Prix at the first "Festival International du Film Policier de Beaune", which is the continuation of the "Festival du Film Policier de Cognac hade fel
Pico Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 In 2009, the director's cut version won the Grand Prix at the first "Festival International du Film Policier de Beaune", which is the continuation of the "Festival du Film Policier de Cognac hade fel De kanske tagit bort alla bra scener i den version du får se. 😏
slejnard Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 Nu gäller det bara att kunna finansiera det. 😏☺️ börja turnén utanför din lokala icahandlare 😮
debatt Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 Nej, vad jag förstår så var det den kortare versionen som vann pris. "Bra" scener utgör ingen bra film, enligt mig. Handlingen var usel. Jag har ätit fläskkotlett nu.
debatt Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 börja turnén utanför din lokala icahandlare 😏 Ska bara ansöka om tillstånd då. Och ICA ligger väldigt långt härifrån, tror jag. En halvmil.
debatt Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 Nu är det en annan film. Om ryssar och sånt o det...
slejnard Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 om ni fattar den 😏 förtydligande: svar till debatts turnéplaner
Overkill Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 Varför är du så besatt av det anala? Det första jag hör när jag är klar: "GICK DET BRA?"
debatt Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 Eastern Promises - brittisk thriller, i regi av nån David Cronenberg. Aktörer Naomi Watts och Viggo Mortensen m.fl. År 2007 Namnen säger mig ingenting, men först trodde jag en var Scarlett Johansson, men det stämde inte...
debatt Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 Det första jag hör när jag är klar: "GICK DET BRA?" Så brukar alla i min familj ALLTID fråga efter varje bajsbesök, utom min lillebror. De blir sura om man inte är artig och frågar kanske.
debatt Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 jaja men kör på coop eller willys då 😏 Det som finns är TRE (!) Hemköp i närheten. Och ett Willys... ja just det. ☺️
debatt Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 ett 19"-rack Vadå? Jag har funderat på att skaffa det. Ser lite proffsigare ut att ha studioprylarna samlat så!
debatt Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 Kollar om det finns nån film med Salma Hayek. Hon är en bra skådis, tycker jag.
slejnard Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 bilder+ 19"rack+ willys/hemköp och jag börjar plötsligt tänka på lök!!! STORA lökar till o med 😑
debatt Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 bilder+ 19"rack+ willys/hemköp och jag börjar plötsligt tänka på lök!!! STORA lökar till o med 😑 Apropå det, jag provade det där brorsan sa att pressa fyra vitlöksklyftor i en kopp varmt vatten. Men det hände egentligen ingenting. Cola är iaf värdelöst. Bildar bara mer slem.
debatt Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 jaja men kör på coop eller willys då 😑 Men ett problem kan vara att jag är som Stikkan Andersson var, kan bara mina egna kompositioner... Fast jag har kunnat en handfull av andras låtar. Borde se över det igen. Heart of Gold - Neil Young Rock is my life - BTO Michelle -Beatles ... Såg Brad Paisley köra Country roads, take me home (West Virginia) på länk till Jay Leno. Tog tag i ackorden på Nätet och spelade den förut.
slejnard Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 så var jag också. det ger en del att lära sig andras alster och gärna med egna tolkningar. men orka.
slejnard Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 kan högst en handfull texter utantill så däri ligger dilemmat. däremot ALLA låtar på gitarr 😑 ...eller nja 😄
debatt Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 kan högst en handfull texter utantill så däri ligger dilemmat. däremot ALLA låtar på gitarr 😑 ...eller nja 😄 oj!
Fidden Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 coolt. en såndär kil som man håller uppe dörrar med.
Pazo Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 coolt. en såndär kil som man håller uppe dörrar med. Killis?
Recommended Posts