debatt Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 Såg Grays anatomi för första gången. Det var rätt fängslande.
debatt Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 Undrar hur mycket feber Paz har... jag har en del...
Pazo Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 Jag har ingen feber längre. idag känner jag mig mest bara snorig å slemmig. Alltså lite lätt förkyld kanske
debatt Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 Idag är min 6e dag med detta och tillika den första med feber. De första fem dagarna innebar bara ont i halsen. Nu tillkom alla andra symptom. Tror inte jag kan gå till jobbet på tisdag kväll.
debatt Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 Jag ska köpa Paz skiva... inte hålla på med filladdning o fusk
Emulator Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 Nej Jojo, det var snett skrivet enligt: for n=1,,<antal bokstäver> ( bokstav n<retur> <n * mellanslag> ) eller så
debatt Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 Nu drack jag skålhett vatten med 4 pressade vitlöksklyftor, enligt rådet av brorsan. Men ingenting händer! Vad ska hända? Möjligen fick jag ännu mer ont i halsen...
Pazo Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 Jag ska köpa Paz skiva... inte hålla på med filladdning o fusk Det är en sånhär digital release så den finns bara att köpa på internet 😉
debatt Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 Det är en sånhär digital release så den finns bara att köpa på internet 😉 Ok, tyckte du skrev om cover och så, men det är klart, bilden är på nätet alltså. Hur vet man att den som laddar ned en sådan skiva inte laddar ned den flera gånger, alltså hur fungerar det och på vilken nedladdningssite kommer den att finnas? Vilken musikstil? Är det ett soloprojekt?
Dingbats Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 Jojo, det var snett skrivet enligt: for n=1,,<antal bokstäver> ( bokstav n<retur> <n * mellanslag> ) eller så Ja men mellanslag tas bort om de är flera i rad.
Memphis Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 HÄÄÄJJJ!!!! 😄 😄 😮 Har 92st sidor att läsa ikapp.... 😉 Hejj!! 🙂 😎
debatt Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 HÄÄÄJJJ!!!! 😄 😄 😮 Har 92st sidor att läsa ikapp.... 😉 Hejj!! 🙂 😎 Vem e ni?
Overkill Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 HÄÄÄJJJ!!!! 😄 😄 😮 Har 92st sidor att läsa ikapp.... 😉 Hejj!! 🙂 😎 HEJ! 🙂
debatt Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 (redigerat) Jag tänkte ta semester utomlands i sommar för första gången på en massa år och samordna det med några tiggerispelningar. Men kom då på att det var ett gyllene tillfälle att se sina favoritband på, så då låter jag deras gigdatumar styra när och hur länge denna resa blir. Om jag åker... Hittills är det en spelning 12 juni och en 2 juli och en 25 juli. Men så länge kan jag inte vara borta, stryker antingen den den 12 juni eller den den 25 juli, för det är samma. Många den blir det... Redigerat 4 februari 2010 av debatt
debatt Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 Bara ett intryck jag fått, Pico. Att du skrivit några gånger att du känner dig rastlös. Och det kände jag mig nyss. För första gången någonsin nästan.
Pazo Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 Ok, tyckte du skrev om cover och så, men det är klart, bilden är på nätet alltså.Hur vet man att den som laddar ned en sådan skiva inte laddar ned den flera gånger, alltså hur fungerar det och på vilken nedladdningssite kommer den att finnas? Vilken musikstil? Är det ett soloprojekt? Jag har inte koll riktigt på hur de funkar att köpa. Jag tror man liksom köper en release eller en låt just då. de kommer släppas på www.beatport.com
debatt Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 Jag somnade till en stund förut men hade lagt fram ett glasspaket. När jag kom ut i köket så hade det, ja... Då la jag in paketet i frysen igen. Det lär inte vara bra. Vågar jag?
Pico Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 Bara ett intryck jag fått, Pico.Att du skrivit några gånger att du känner dig rastlös. Och det kände jag mig nyss. För första gången någonsin nästan. Aha, ja då är jag med. 😳
SadamJR Postat 4 februari 2010 Trådstartare Postat 4 februari 2010 Hur gick det idag SadamJr? Med vad?
debatt Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 Jag har inte koll riktigt på hur de funkar att köpa. Jag tror man liksom köper en release eller en låt just då. de kommer släppas på www.beatport.com Vad kul! Kanske jag också kan ha den tjänsten.
Pico Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 Jag somnade till en stund förut men hade lagt fram ett glasspaket.När jag kom ut i köket så hade det, ja... Då la jag in paketet i frysen igen. Det lär inte vara bra. Vågar jag? Ingen höjdare med iskristaller i glassen. Jag skulle ätit på en gång eller slängt bort. 😳
debatt Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 Med vad? Med vad du än har företagit dig, Sadam.
debatt Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 Ingen höjdare med iskristaller i glassen. Jag skulle ätit på en gång eller slängt bort. 😄 Iskristaller vete 17, jag vet inte, jo några lär det väl bli, fast jag gillar ju Sorbet. 😳
Pico Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 (redigerat) Hur äre med Horatio Johansson idag dårå? Varit så tyst, haft fullt upp? Bara något inlägg om bildkvot. 😳 Redigerat 4 februari 2010 av Pico
Recommended Posts