Pazo Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 Nä för den funkar säkert till din tv. Den funkar till det mesta. Men jag har ju redan fjärr till min tv 😳
debatt Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 ... och då ska jag kanske i förlängningen skicka manuset till flera förlag dessutom. Det blir ju dyrare än att söka bostad.
Dingbats Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 Men jag har ju redan fjärr till min tv 😄 Men du sa ju att du ville ha en som inte fungerade.
Pazo Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 Men du sa ju att du ville ha en som inte fungerade. jamen jag menade som inte fungerar att styra tv:n med... syftningsfel kanske? 😄
Fidden Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 😄 Undrar vad som skulle hända om tjejen stämde killen. Videobevisning på misshandel och möjligen sexuella trakasserier liksom.
Dingbats Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 jamen jag menade som inte fungerar att styra tv:n med... syftningsfel kanske? 😄 Ja men precis, och den här funkar ju iaf inte att styra min tv med. Den funkar i övrigt.
Pazo Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 Ja men precis, och den här funkar ju iaf inte att styra min tv med. Den funkar i övrigt. Jaaa... Men jag syftade ju på en specifik fjärr som inte styr min tv
Dingbats Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 Jaaa... Men jag syftade ju på en specifik fjärr som inte styr min tv Varför vill du köpa en specifik ofungerande fjärr?
debatt Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 😄 Tänk om han hade gjort det med mig... Då hade jag sökt upp honom till världens ände, fångat in honom, klippt av kroppsdel efter kroppsdel och matat någon uthungrad byracka med framför ögonen på honom. Dammigt och skitigt skulle det vara i denna röriga källare där detta skulle ske, så han fick många goa infektioner. Sedan hade jag sett till att han inte förblödde, en lödkolv duger faktiskt gott till att etsa igen blodådror med. Sedan skulle jag sticka med en sax i ögonen och sära dem med skanklarna mellan varven då han piggnade till efter svimningsattackerna av smärtan. Tror jag hade pissat i hans öppna sår också. Avslutat med att släppa lös den tokige hunden. Vad skulle ni hitta på? 😄
Pazo Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 Varför vill du köpa en specifik ofungerande fjärr? För att den är bekväm att ha så man kan göra grejer på avstånd. Och så är den snygg å matchar!
Dingbats Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 Tänk om han hade gjort det med mig... Då hade jag sökt upp honom till världens ände, fångat in honom, klippt av kroppsdel efter kroppsdel och matat någon uthungrad byracka med framför ögonen på honom. Dammigt och skitigt skulle det vara i denna röriga källare där detta skulle ske, så han fick många goa infektioner. Sedan hade jag sett till att han inte förblödde, en lödkolv duger faktiskt gott till att etsa igen blodådror med. Sedan skulle jag sticka med en sax i ögonen och sära dem med skanklarna mellan varven då han piggnade till efter svimningsattackerna av smärtan. Tror jag hade pissat i hans öppna sår också. Avslutat med att släppa lös den tokige hunden. Vad skulle ni hitta på? 😄 😄
Dingbats Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 För att den är bekväm att ha så man kan göra grejer på avstånd. Och så är den snygg å matchar! Men du kan ju inte göra nånting med den om den inte funkar? Nu ska jag äta luncvh.
Fidden Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 För att den är bekväm att ha så man kan göra grejer på avstånd. Och så är den snygg å matchar! that's what she said
debatt Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 För att den är bekväm att ha så man kan göra grejer på avstånd. Och så är den snygg å matchar! Vad är det viktigaste med en remote? Att den fungerar eller är snygg?
Pazo Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 Vad är det viktigaste med en remote?Att den fungerar eller är snygg? Men den jag ska köpa fungerar och är snygg ju!
Pazo Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 Men du kan ju inte göra nånting med den om den inte funkar? Nu ska jag äta luncvh. Den funkar visst!
debatt Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 Vad MÅNGA gånger han gör det! Och ju längre man tittar ju fler verkar det bli! Är inte det konstigt? 😄
debatt Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 Nu kom posten och thévattnet kokar. Undrar just när thévattnet inser att det ska bli thévatten? Så tänker jag...
Pazo Postat 4 februari 2010 Postat 4 februari 2010 RISING UP! BACK IN THE STREET! DID MY TIME! TOOK MY CHANCES!
Recommended Posts