Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
double_ownage.gif

😄

Undrar vad som skulle hända om tjejen stämde killen. Videobevisning på misshandel och möjligen sexuella trakasserier liksom.

Postat
jamen jag menade som inte fungerar att styra tv:n med... syftningsfel kanske? 😄

Ja men precis, och den här funkar ju iaf inte att styra min tv med. Den funkar i övrigt.

Postat
double_ownage.gif

😄

Tänk om han hade gjort det med mig...

Då hade jag sökt upp honom till världens ände, fångat in honom, klippt av kroppsdel efter kroppsdel och matat någon uthungrad byracka med framför ögonen på honom. Dammigt och skitigt skulle det vara i denna röriga källare där detta skulle ske, så han fick många goa infektioner. Sedan hade jag sett till att han inte förblödde, en lödkolv duger faktiskt gott till att etsa igen blodådror med. Sedan skulle jag sticka med en sax i ögonen och sära dem med skanklarna mellan varven då han piggnade till efter svimningsattackerna av smärtan. Tror jag hade pissat i hans öppna sår också. Avslutat med att släppa lös den tokige hunden.

Vad skulle ni hitta på?

😄

Postat
Tänk om han hade gjort det med mig...

Då hade jag sökt upp honom till världens ände, fångat in honom, klippt av kroppsdel efter kroppsdel och matat någon uthungrad byracka med framför ögonen på honom. Dammigt och skitigt skulle det vara i denna röriga källare där detta skulle ske, så han fick många goa infektioner. Sedan hade jag sett till att han inte förblödde, en lödkolv duger faktiskt gott till att etsa igen blodådror med. Sedan skulle jag sticka med en sax i ögonen och sära dem med skanklarna mellan varven då han piggnade till efter svimningsattackerna av smärtan. Tror jag hade pissat i hans öppna sår också. Avslutat med att släppa lös den tokige hunden.

Vad skulle ni hitta på?

😄

😄

Postat
För att den är bekväm att ha så man kan göra grejer på avstånd. Och så är den snygg å matchar!

Men du kan ju inte göra nånting med den om den inte funkar?

Nu ska jag äta luncvh.

Postat
För att den är bekväm att ha så man kan göra grejer på avstånd. Och så är den snygg å matchar!

that's what she said

Postat

Vad är det viktigaste med en remote?

Att den fungerar eller är snygg?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.