Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött trött

Postat
Jag köpte en fjärr som inte funkar till min tv.

Gött!

Jag vill också köpa en fjärr som inte funkar till min tv!

Sen ska jag sälja iväg min nuvarande fjärr som inte funkar till min tv!

Postat

Jag har samma skit som Pazo kanske?

Snorig, slemmig och lite yr emellanåt.

Feber nu också.

Fast det värsta är ju värken baktill i lungorna.

Precis som vanligt.

Fick reda på att det kostar 300 SEK att skicka sitt manus till ett förlag.

Postat

jag har 2 fjärrkontroller som inte funkar till tv'n...

fast sen har jag iofs en som funkar till tv'n, men den funkar inte till de andra grejorna som de andra fjärrkontrollerna fungerar till.

aldrig blir man nöjd.

Postat (redigerat)
jag har 2 fjärrkontroller som inte funkar till tv'n...

fast sen har jag iofs en som funkar till tv'n, men den funkar inte till de andra grejorna som de andra fjärrkontrollerna fungerar till.

aldrig blir man nöjd.

Jag har bara två! Och en funkar till tv'n!

Det beror ju iof på om midikontroller räknas som fjärrkontroller? man styr ju grejer från "fjärr" med dem också så 😳

Redigerat av Pazo
Postat
Du kan få köpa min ofungerande fjärr för 100 spänn.

En sökning på min tv-modell ger sju träffar på Google.

Om man hittar Hasse, så kan man köpa din fjärr för hittelönen.

Postat

Man har inte löst mitt problem med skuggor i bilden i bakgrunden från ett annat program på tv-n när jag ser på ett program. Skyllde på min tv först gjorde de, men jag har ingen plasma-tv som kan ha brunnit fast delar ev en bild. Och hade jag haft en plasma-tv så hade ju dessa fastbrända bitar inte rört sig. Jag har en ovanlig bildrörs-tv, som är rätt ny.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.