Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
GRATTIS!

Först hinner du avnjuta OS, sen knega! 🙂

haha, det tänkte jag inte ens på, det är ju fuckin' perfekt! 🙂

Postat
Får tipsa riksdagspartierna om att märkliga dörr-konstruktioner på tågen leder till nya jobb.

fast igår var det automagiska dörrar. det fanns till och med elektricitet på tåget, både dit och hem. Ganska typiskt eftersom jag lät bli att ta med mig datorn pga att det inte fanns el förra gången xD

Postat
fast igår var det automagiska dörrar. det fanns till och med elektricitet på tåget, både dit och hem. Ganska typiskt eftersom jag lät bli att ta med mig datorn pga att det inte fanns el förra gången xD

Var ju det jag sa. De hade väl hyrt in ny personal som utvecklade en ny dörrtyp. 🙂

Postat

Grattis Fidden! Så nu får du leka med vattenpistoler på heltid? 🙂

Postat

Tackar. Ja, det är inga problem med lägenhet. Står flera lediga redan nu, även om de inte ser så roliga ut.

Postat

Ojdå, mejlade Karin på ttela (tidningen jag skrev för) och frågade om jag kunde få ett nytt intyg (på mitt gamla stod det att jag fortfarande jobbade där), vilket inte var några problem. Men hon erbjöd sig vara referensperson med 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.