Fidden Postat 3 februari 2010 Postat 3 februari 2010 plus att det var ett grammatiskt r som smygit sig in och lagt en obehaglig doft av fail över det.
Fidden Postat 3 februari 2010 Postat 3 februari 2010 Haru fått det?! 🙂 Scjuuuup! Skulle få besked imorgon. Fick besked i morse. HA!
Pico Postat 3 februari 2010 Postat 3 februari 2010 Scjuuuup! Skulle få besked imorgon. Fick besked i morse. HA! GRATTIS! Först hinner du avnjuta OS, sen knega! 🙂
Fidden Postat 3 februari 2010 Postat 3 februari 2010 GRATTIS! Först hinner du avnjuta OS, sen knega! 🙂 haha, det tänkte jag inte ens på, det är ju fuckin' perfekt! 🙂
Pico Postat 3 februari 2010 Postat 3 februari 2010 Får tipsa riksdagspartierna om att märkliga dörr-konstruktioner på tågen leder till nya jobb.
Fidden Postat 3 februari 2010 Postat 3 februari 2010 Får tipsa riksdagspartierna om att märkliga dörr-konstruktioner på tågen leder till nya jobb. fast igår var det automagiska dörrar. det fanns till och med elektricitet på tåget, både dit och hem. Ganska typiskt eftersom jag lät bli att ta med mig datorn pga att det inte fanns el förra gången xD
Pico Postat 3 februari 2010 Postat 3 februari 2010 fast igår var det automagiska dörrar. det fanns till och med elektricitet på tåget, både dit och hem. Ganska typiskt eftersom jag lät bli att ta med mig datorn pga att det inte fanns el förra gången xD Var ju det jag sa. De hade väl hyrt in ny personal som utvecklade en ny dörrtyp. 🙂
Gote Postat 3 februari 2010 Postat 3 februari 2010 Grattis Fidden! Så nu får du leka med vattenpistoler på heltid? 🙂
SadamJR Postat 3 februari 2010 Trådstartare Postat 3 februari 2010 Grattis fidden. Finns det gott om lediga lägenheter i köping?
Fidden Postat 3 februari 2010 Postat 3 februari 2010 Tackar. Ja, det är inga problem med lägenhet. Står flera lediga redan nu, även om de inte ser så roliga ut.
Overkill Postat 3 februari 2010 Postat 3 februari 2010 Ojdå, mejlade Karin på ttela (tidningen jag skrev för) och frågade om jag kunde få ett nytt intyg (på mitt gamla stod det att jag fortfarande jobbade där), vilket inte var några problem. Men hon erbjöd sig vara referensperson med 🙂
Fidden Postat 3 februari 2010 Postat 3 februari 2010 Herreguuuud vilken huvudvärk jag fick nu när 12 månaders anspänning byttes ut mot en annan 🙂
Overkill Postat 3 februari 2010 Postat 3 februari 2010 Den här är faktiskt ganska kul: http://www.skrattnet.se/kategorier/skamt.p...b=92&id=836
Recommended Posts