Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Man gör dålig musik som man inte gillar med ett otrevligt dumhuvud.

Jo. Men om man gör musik med nån man känner väl och delar musiksmak med och som är kreativ och musikalisk så är det kul.

Postat

Ok, jag var i Köping igen.

De var tydligen missnöjda med sina val av kandidater till intervjuomgång 2, så det blev ett par reserver varav jag var en.

Jag lovar, världens märkligaste intervju!

Mer kan jag nog inte säga, för jag har skrivit på en tystnadsplikt 😠

Postat
Ok, jag var i Köping igen.

De var tydligen missnöjda med sina val av kandidater till intervjuomgång 2, så det blev ett par reserver varav jag var en.

Jag lovar, världens märkligaste intervju!

Mer kan jag nog inte säga, för jag har skrivit på en tystnadsplikt 😏

😄 gick det bra då?

Postat
har du seriöst skrivit på en sån?! 😏

Japp!

😄 gick det bra då?

Jag är faktiskt osäker på om det GICK att göra det bra. Det gick ganska skitpissigt faktiskt, men enligt VD'n så hade en del andra varit ännu värre. "Tack" sa jag.

Om jag får det, måste jag dock börja raka mig varje dag 🙁

Postat

Alltså, inte om jag får raka mig... om jag får JOBBET, så MÅSTE jag börja raka mig varje dag. Det är ett krav. 😏

Postat
Alltså, inte om jag får raka mig... om jag får JOBBET, så MÅSTE jag börja raka mig varje dag. Det är ett krav. 😏

Vad fan då för?

Ska du va skyltdocka?

Är det inte diskriminering förrsten?

Postat
Vad fan då för?

Ska du va skyltdocka?

Är det inte diskriminering förrsten?

det är för att säkra kvalitén, lätt att man kontaminerar saker om man har hår eller skägg fritt... man kan få ha skäggskydd också om man vill. kanske kör på det istället. (hårskydd har alla redan)

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.