Pazo Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Det är alltid kul att göra musik tillsammans. Osant statement
debatt Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Lame får mig att tänka på Ultravox och deras Lament.
debatt Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Fast jag brukade alltid skoja till det och sjunga liniment istället. Hö hö halm
Pazo Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Ge motexempel då. Man gör dålig musik som man inte gillar med ett otrevligt dumhuvud.
Overkill Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Man gör dålig musik som man inte gillar med ett otrevligt dumhuvud. Du kunde ju sagt till 😠
Dingbats Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Man gör dålig musik som man inte gillar med ett otrevligt dumhuvud. Jo. Men om man gör musik med nån man känner väl och delar musiksmak med och som är kreativ och musikalisk så är det kul.
Overkill Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Nu tycker jag vi röstar om Fidden ska säga vart han åkte. Jag röstar på ja. Ja: 1 Nej: 0
Pazo Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Jo. Men om man gör musik med nån man känner väl och delar musiksmak med och som är kreativ och musikalisk så är det kul. Beror ju på om man lyckas göra musik just då
Fidden Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Ok, jag var i Köping igen. De var tydligen missnöjda med sina val av kandidater till intervjuomgång 2, så det blev ett par reserver varav jag var en. Jag lovar, världens märkligaste intervju! Mer kan jag nog inte säga, för jag har skrivit på en tystnadsplikt 😠
Overkill Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Ok, jag var i Köping igen. De var tydligen missnöjda med sina val av kandidater till intervjuomgång 2, så det blev ett par reserver varav jag var en. Jag lovar, världens märkligaste intervju! Mer kan jag nog inte säga, för jag har skrivit på en tystnadsplikt 😏 😄 gick det bra då?
Fidden Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 har du seriöst skrivit på en sån?! 😏 Japp! 😄 gick det bra då? Jag är faktiskt osäker på om det GICK att göra det bra. Det gick ganska skitpissigt faktiskt, men enligt VD'n så hade en del andra varit ännu värre. "Tack" sa jag. Om jag får det, måste jag dock börja raka mig varje dag 🙁
Fidden Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Alltså, inte om jag får raka mig... om jag får JOBBET, så MÅSTE jag börja raka mig varje dag. Det är ett krav. 😏
Dingbats Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Beror ju på om man lyckas göra musik just då Det gör man om det är en sån person och man är en sån person.
debatt Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Alltså, inte om jag får raka mig... om jag får JOBBET, så MÅSTE jag börja raka mig varje dag. Det är ett krav. 😏 Vad fan då för? Ska du va skyltdocka? Är det inte diskriminering förrsten?
Fidden Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Vad fan då för?Ska du va skyltdocka? Är det inte diskriminering förrsten? det är för att säkra kvalitén, lätt att man kontaminerar saker om man har hår eller skägg fritt... man kan få ha skäggskydd också om man vill. kanske kör på det istället. (hårskydd har alla redan)
Pazo Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 oooohhh... Va äre för typ av labb? låter srs bzns 😏
debatt Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Av säkerhetsskäl, ja det var ju en annan femma!!
Overkill Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 vad är det med tjejer och systemkameror egentligen
Pazo Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 De vill kunna ta snygga bilder hence systemkamera!
Pazo Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 imorgon får memphan internett för han flyttade igår!
Recommended Posts