Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Men, Herr A-men-inte-B är ju ffs Pazo, inte du också Fidden. 😄

jag heter ovänlig... eller var det den där nationen som overkill pratade om som gjorde det?

Postat
Är jag "a men inte b?" 😄

Mäh, du gjorde ju en sån grej idag ju ffs.

"PICO!"

Sen heltyst i 30 mins tills jag frågar dig på msn. xD

Osså jävlades du bara, bastage!

Postat

Snackade med en märklig gubbe idag. Han påstod sig minnas allt han någonsin lärt sig, och tyckte inte om människor som glömde saker.

Jag hade precis innan sagt att jag glömt en sak xD

Postat

Ibland händer det att jag inte skriver nåt här på flera timmar och då är det nästan alltid för att det inte händer ett jävla piss och nästan aldrig för att jag är iväg och skaffar minnen för livet.

Postat
Snackade med en märklig gubbe idag. Han påstod sig minnas allt han någonsin lärt sig, och tyckte inte om människor som glömde saker.

Jag hade precis innan sagt att jag glömt en sak xD

Låter som något debatt skulle kunna säga 😄

Postat

Jag ska äta blåbärspaj och vaniljsås, för äpplepajen var slut i affären.

Sedan ska jag göra mig musselsallad med quinoa för att ta med eller så bryr jag mig inte om det utan köper något färdigt imorgon.

En mycket bra dokumentär på SVT1 nu om ett par på 65 år som varit stendöva hela sitt liv, men som nu fått implantat...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.