Fidden Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Såg en röd helikopter genom balkongfönstret. Jobbigt när grannarna har herpes.
Pico Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Fredrik Johansson har varit här förr. Men senare? 😄
Pico Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Men, Herr A-men-inte-B är ju ffs Pazo, inte du också Fidden. 😄
Fidden Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Men, Herr A-men-inte-B är ju ffs Pazo, inte du också Fidden. 😄 jag heter ovänlig... eller var det den där nationen som overkill pratade om som gjorde det?
Pico Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Mäh... jag har också hemlisar, och ni får inte höra! 😄 :D
Pico Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Är jag "a men inte b?" 😄 Mäh, du gjorde ju en sån grej idag ju ffs. "PICO!" Sen heltyst i 30 mins tills jag frågar dig på msn. xD Osså jävlades du bara, bastage!
Pazo Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Mäh, du gjorde ju en sån grej idag ju ffs. "PICO!" Sen heltyst i 30 mins tills jag frågar dig på msn. xD Osså jävlades du bara, bastage! Jaha! Du menar så 😄
Fidden Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Snackade med en märklig gubbe idag. Han påstod sig minnas allt han någonsin lärt sig, och tyckte inte om människor som glömde saker. Jag hade precis innan sagt att jag glömt en sak xD
Dingbats Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Ibland händer det att jag inte skriver nåt här på flera timmar och då är det nästan alltid för att det inte händer ett jävla piss och nästan aldrig för att jag är iväg och skaffar minnen för livet.
Overkill Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Snackade med en märklig gubbe idag. Han påstod sig minnas allt han någonsin lärt sig, och tyckte inte om människor som glömde saker. Jag hade precis innan sagt att jag glömt en sak xD Låter som något debatt skulle kunna säga 😄
Dingbats Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Låter som något debatt skulle kunna säga 😠 😄 tunnbröd och lax
debatt Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Blev sugen på en apelsin helt plötsligen. Hade du en aning om att halva befolkningen säger ETT apelsin?? 😠
Dingbats Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Hade du en aning om att halva befolkningen säger ETT apelsin?? 😠 Och skåningar säger ETT choklad! Det är ju förfärligt.
Overkill Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 munsår och rostat bröd är ingen bra kombination 😠
debatt Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Jag ska äta blåbärspaj och vaniljsås, för äpplepajen var slut i affären. Sedan ska jag göra mig musselsallad med quinoa för att ta med eller så bryr jag mig inte om det utan köper något färdigt imorgon. En mycket bra dokumentär på SVT1 nu om ett par på 65 år som varit stendöva hela sitt liv, men som nu fått implantat...
Dingbats Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Jag "kan tycka" (larvigt uttryck) att det är lite lame att göra musik själv. Man kan väl iaf vara två.
Overkill Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Jag och pazo gjorde musik tillsammans i söndags. Det var kul
Recommended Posts