Dingbats Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Hur fan vet man vad som är höger och vad som är vänster på en RCA-kabel som är svart och gul?
Pazo Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Hur fan vet man vad som är höger och vad som är vänster på en RCA-kabel som är svart och gul? Du kopplar svarta till en och gula till den andra och sen likadant på andra sidan
Dingbats Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Du kopplar svarta till en och gula till den andra och sen likadant på andra sidan Jo, det hade ju funkat, men den här är RCA till stereotele.
Linus Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Svart+gul RCA används ofta till videokameror. Då är svart tänkt för utgången med monoljud och gul tänkt för bildutgången. 🥰 Men som sagt, koppla bara lika. 🙂
Pazo Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Svartgult? Det är ju... Fast där är det väl ändå blågult?
Linus Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Jag köpte nya högtalarkablar i lördags 🥰 Hos Dennis Brunby dessutom (jepp, affären med "Dennis-paketet" som Farbror Barbro nämner i NileCity)
Micke H Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Vilken jävla skitdag, på så många sätt och vis. Hoppas morgondagen blir roligare...
Overkill Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 "Nu öppnar Uppsalas första queera/heterovänliga nationsklubb." Så alla andra är heteroovänliga eller vadå? 🥰 Fattar inte riktigt...
Pazo Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 "Nu öppnar Uppsalas första queera/heterovänliga nationsklubb." Så alla andra är heteroovänliga eller vadå? 😮 Fattar inte riktigt... De menar väl att den är vänlig mot både homosar och heterosar samtidigt!
Overkill Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 De menar väl att den är vänlig mot både homosar och heterosar samtidigt! Ja men är ju inte direkt så att det sitter en vakt utanför alla andra och frågar om man är homo.
Pazo Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Ja men är ju inte direkt så att det sitter en vakt utanför alla andra och frågar om man är homo. Nä men inte många heteros vill gå på rena gayklubbar
Overkill Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Nä men fattar inte grejen, nämn det inte och sätt ingen label på det så är det skitsamma.
Pazo Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 mmm Fast i detta fallet kan jag tänka mig mer att de liksöm är gayklubb där även liksom lite heterofolk ska kunna klämma sig in utan att känna sig mobbade 😮
slejnard Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 jäklar vilken snöyra..har vart på kurs å kört bil flera mil
slejnard Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 japp....speciellt möta lastbilar i mörkret å snörök. tur man har "the slejsens" å kan köra på känsla 😄
Fidden Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Jag har varit ute och åkt tåg idag, men jag har inte sagt till nån vart jag varit xD Tänkte se vad som händer. Mamma och pappa håller på att sprängas av nyfikenhet. Brorsan också.
Overkill Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Jag har varit ute och åkt tåg idag, men jag har inte sagt till nån vart jag varit xD Tänkte se vad som händer. Mamma och pappa håller på att sprängas av nyfikenhet. Brorsan också. Mäh! Säg till oss iaf! 😄
Recommended Posts