Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Perhaps. 🤪 Men när man har lovat att ringa, och det dröjer ett dygn utan något svar, då är det väl inte konstigt att man oroar sig?

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Du får väl köra en Robert Johnson på henne...

Me and the Devil, ooh

was walkin' side by side

And I'm goin' to beat my woman

until I get satisfied

🤪

Postat

Känner mig bara så jävla hjälplös. Hon KAN ha glömt svara igår, och idag inte ha några batterier, och då får jag veta det om någon timme när hon kommer hem från jobbet och så känner jag mig korkad. Men tänk om nånting har hänt?

Postat
Känner mig bara så jävla hjälplös. Hon KAN ha glömt svara igår, och idag inte ha några batterier, och då får jag veta det om någon timme när hon kommer hem från jobbet och så känner jag mig korkad. Men tänk om nånting har hänt?

Men tänk om något inte har hänt? Då har du slösat bort en dag av ditt liv på att oroa dig... 🤪

Postat
Add a dab of lavender to milk; leave town with an orange, and

pretend youre laughing at it.

Manny måste bara vara en reinkarnation av Buddha... 🙂

Postat
<-- Vis-arsle... 🙂

Jag lovar att det visar sig att jag just nu gör bort mig rejält. Men fram tills dess att det visar sig så fortsätter jag att oroa mig.

Postat

Nåja, hon är okej fick jag just veta. Hon kommenterade nånting på Facebook, och går fortfarande omkring helt omedveten om att jag sökt henne som en galning idag... 🙂

Postat (redigerat)
My boobs are way too big for me to be this unhappy.

EDIT: kändes bäst att sätta citat-taggar runtom det... 🙂

Redigerat av Micke H
Postat

Alan: Sex is not really an option at the moment.

Charlie: You telling me you can't make a fist?

🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.