Micke H Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Perhaps. 🤪 Men när man har lovat att ringa, och det dröjer ett dygn utan något svar, då är det väl inte konstigt att man oroar sig?
Gote Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Du får väl köra en Robert Johnson på henne... Me and the Devil, oohwas walkin' side by side And I'm goin' to beat my woman until I get satisfied 🤪
Micke H Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Känner mig bara så jävla hjälplös. Hon KAN ha glömt svara igår, och idag inte ha några batterier, och då får jag veta det om någon timme när hon kommer hem från jobbet och så känner jag mig korkad. Men tänk om nånting har hänt?
Gote Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Känner mig bara så jävla hjälplös. Hon KAN ha glömt svara igår, och idag inte ha några batterier, och då får jag veta det om någon timme när hon kommer hem från jobbet och så känner jag mig korkad. Men tänk om nånting har hänt? Men tänk om något inte har hänt? Då har du slösat bort en dag av ditt liv på att oroa dig... 🤪
Gote Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Add a dab of lavender to milk; leave town with an orange, and pretend youre laughing at it. Manny måste bara vara en reinkarnation av Buddha... 🙂
Micke H Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 <-- Vis-arsle... 🙂 Jag lovar att det visar sig att jag just nu gör bort mig rejält. Men fram tills dess att det visar sig så fortsätter jag att oroa mig.
Micke H Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Nåja, hon är okej fick jag just veta. Hon kommenterade nånting på Facebook, och går fortfarande omkring helt omedveten om att jag sökt henne som en galning idag... 🙂
Micke H Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 (redigerat) My boobs are way too big for me to be this unhappy. EDIT: kändes bäst att sätta citat-taggar runtom det... 🙂 Redigerat 2 februari 2010 av Micke H
Gote Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Alan: Sex is not really an option at the moment. Charlie: You telling me you can't make a fist? 🙂
Gote Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 sjukt sugen på glass är jag 🙂 Gå ut och ta en snow cone... 😆
Recommended Posts