Pico Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Inte direkt så man missförstår det, men såg lite kul ut. 😄 NYHETER:Expojkvän åtalad misstänkt för mordförsök och människorov på sin flickvän SPORT: ... och nu tar han upp jakten på Sedin
Pico Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 (redigerat) 😆 Eller ja alltså, inte kul på det viset... men aja.. 😄 Redigerat 2 februari 2010 av Pico
debatt Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Ont i halsen för fjärde dygnet. Ingen feber, ingen huvudvärk, ingen direkt förkylning, ingen muskel- o ledvärk. Udda
Micke H Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Gjort lite nya förändringar på hemsidan, bland annat menyn. Och Gote, jag skiter i hur CP den ser ut för dig. 😄
debatt Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Kan bildskärmar uppvisa förlamningssymptom härrörande från centrala nervsystemet??
Gote Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Gjort lite nya förändringar på hemsidan, bland annat menyn. Och Gote, jag skiter i hur CP den ser ut för dig. 😆 Du kan va... 😄 Nej, men seriöst, jag kör mest Chrome nu, så det ser ganska bra ut. Bortsett från att News och Contact sidorna ligger lite längre till vänster än de andra.
Gote Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 ... och jag har också gjort lite förändringar på min hemsida. 😄
Micke H Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 ... och jag har också gjort lite förändringar på min hemsida. 😆 FUCK! 😄
Gote Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Vad menar du med "för mycket åt vänster"? Oj, det beror naturligtvis på att jag får en scrollist till höger... 😄
Gote Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 😆 Vad är det som är nytt? Inte mycket, jag ville bara få lite mer trafik... 😄 Nej, men seriöst så har jag delat upp galleriet i tre delar och lagt in lite nya bilder.
debatt Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Det funkar inte att klicka på Om oss. Annars klara färger och fint!
Gote Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Det funkar inte att klicka på Om oss. Annars klara färger och fint! Tack! 😄 Sidan om oss har jag inte skrivit än, kommer inom kort.
Micke H Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Har fixat min sida nu också, så den ser bra ut i IE6. ☺️ Fan vad enkelt det är nu att fixa sånt när det är kodat i PHP. 😄
Gote Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Har fixat min sida nu också, så den ser bra ut i IE6. 😄 Fan vad enkelt det är nu att fixa sånt när det är kodat i PHP. 😄 Hur hjälper PHP dig med det? ☺️
Micke H Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Hur hjälper PHP dig med det? ☺️ Alltså, jag länkade in en IE-specifik CSS via conditional comment, och hade jag INTE använt includes-filer, hade jag fått lägga till den raden i 20 filer och förmodligen inte orkat. 😄
Overkill Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Sebbe svarar fan aldrig 😄 Vadå svarar aldrig? ☺️
Gote Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Alltså, jag länkade in en IE-specifik CSS via conditional comment, och hade jag INTE använt includes-filer, hade jag fått lägga till den raden i 20 filer och förmodligen inte orkat. ☺️ Ahhh! Smoooooth.... 😄
Micke H Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Men det var väl själva FAN vad svårt hon hade att höra av sig. ☺️ När hon lovade att höra av sig IGÅR! På lunchen ringer jag och kollar vad fan hon håller på med.
Recommended Posts