Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag har städat, vart i skolan, åkt äckellångt för att hämta ut ett nytt kort till internetbanken, bajsat, spelat Mario.

Du då?

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

ont i halsen fortfarande, men inget annat. Kan ha fått i mig maskindiskmedel kanske? Maskinen sköljer opålitligt numera.

Lady Gaga är mainstream skrev Paz, kanske därför jag tycker bara hyfsad.

Inget som sticker ut.

Postat
Att säga att hon (inte musikmässigt nu) inte sticker ut känns rätt konstigt 🙂

Menar inte nu att de var så debatt menade men jag ville bara säga de 😄

Jag förstår.

Postat
Wut? 🙂

Pernilla skulle hört av sig igår, så vi kunde bestämma tid för när vi skulle ses på onsdag. Men hon hörde aldrig av sig, och SMS:t jag skickade svarade hon heller aldrig på. Och jag pallade inte ringa och vara överdrivet klängig.

Postat
Aha, surt... Men det ordnar sig nog. 🙂

Det här känns lite som en variant på "*nick* 😄". Svårt att veta vad jag skall säga. 😄

Postat
”Reservoir dogs”-stjärnan Michael Madsen har fått ekonomiska problem.

Känns som frågan varför delvis besvaras i samma mening. 😄

Postat
Det här känns lite som en variant på "*nick* 😄". Svårt att veta vad jag skall säga. 🙂

Jag förväntar mig inte att du ska bota cancer med ditt inlägg. 😄 Och det är antagligen ingen big deal ändå, så.

Postat
Jag förväntar mig inte att du ska bota cancer med ditt inlägg. 😄 Och det är antagligen ingen big deal ändå, så.

😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.