Dingbats Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Jag har städat, vart i skolan, åkt äckellångt för att hämta ut ett nytt kort till internetbanken, bajsat, spelat Mario. Du då?
Pazo Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Åkt till skolan. åkt te min syrra. packat in stuff å sen flyttat stuffen till hennes nya place. fått kebabrulle. dragit hem. lagat mat med killis. slappat vid dator/tv
debatt Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 ont i halsen fortfarande, men inget annat. Kan ha fått i mig maskindiskmedel kanske? Maskinen sköljer opålitligt numera. Lady Gaga är mainstream skrev Paz, kanske därför jag tycker bara hyfsad. Inget som sticker ut.
Pazo Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Att säga att hon (inte musikmässigt nu) inte sticker ut känns rätt konstigt 🙂 Menar inte nu att de var så debatt menade men jag ville bara säga de 😄
debatt Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Att säga att hon (inte musikmässigt nu) inte sticker ut känns rätt konstigt 🙂Menar inte nu att de var så debatt menade men jag ville bara säga de 😄 Jag förstår.
Dingbats Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 kamratskap kamratspak tramskappa skampappa skumgummi gonatt.
Neosus Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Jahopp nu har det blivit ännu en Your browser does not support the HTML5 audio tag 🙂
Micke H Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Morrn! Palla att hon inte hörde av sig igår som hon lovade... 🙂
Micke H Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Wut? 🙂 Pernilla skulle hört av sig igår, så vi kunde bestämma tid för när vi skulle ses på onsdag. Men hon hörde aldrig av sig, och SMS:t jag skickade svarade hon heller aldrig på. Och jag pallade inte ringa och vara överdrivet klängig.
Pico Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Aha, surt... Men det ordnar sig nog. 🙂 Det här känns lite som en variant på "*nick* 😄". Svårt att veta vad jag skall säga. 😄
Pico Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 ”Reservoir dogs”-stjärnan Michael Madsen har fått ekonomiska problem. Känns som frågan varför delvis besvaras i samma mening. 😄
Micke H Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Det här känns lite som en variant på "*nick* 😄". Svårt att veta vad jag skall säga. 🙂 Jag förväntar mig inte att du ska bota cancer med ditt inlägg. 😄 Och det är antagligen ingen big deal ändå, så.
Pico Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Jag förväntar mig inte att du ska bota cancer med ditt inlägg. 😄 Och det är antagligen ingen big deal ändå, så. 😄
Pazo Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 HA! En kompis som har en klub frågade ifall jag kunde spela nu på lördag 😄
SadamJR Postat 2 februari 2010 Trådstartare Postat 2 februari 2010 Såg en röd helikopter genom balkongfönstret.
Overkill Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 HA!En kompis som har en klub frågade ifall jag kunde spela nu på lördag 😄 Då missar du ju Daniel Gilbert! xD
Pazo Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Då missar du ju Daniel Gilbert! xD oj! tog tom fel dag! Fredag menar jag! 😄 Och så kanse vi i coverbandet ska ha en välbetald spelning den 19e också 😄
Overkill Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Och så kanse vi i coverbandet ska ha en välbetald spelning den 19e också 😄 Alltså en till eller är det då ni ska ha? 😄
Recommended Posts