debatt Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Pazo... förstår att du älskar henne. Hon sjunger faktiskt bra. Såg några klipp nyss. Lite av en entertainer. Vilket land är hon ifrån? Tänkte mest på hennes sneda tandrad förut. Men det kan ju vara charmigt också.
debatt Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Helt ok sådär musik sådär, men inte något jag skulle köpa. Förstår inte hur det kunnat bli 5 hitsinglar av det. Lite som SadamJr, vad är det som är extra bra? Som sagt, helt ok musik, men bra röst.
SadamJR Postat 1 februari 2010 Trådstartare Postat 1 februari 2010 Beställde hem ett tiger woods golf-spel som levererades idag. På baksidan står följande devis: conficence is everything.
Pazo Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Hon är från USA och hon är väl typ bästa mainstreamen som finns at this moment
SadamJR Postat 1 februari 2010 Trådstartare Postat 1 februari 2010 finns iofs värre städer att fastna i 🙂 Inte om man fastnar där i 4 år som jag gjorde.
Fidden Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Äsch, man kan trivas även i fiendeland, själv gick jag på LHC's matcher och hoppades att de skulle förlora när jag bodde i Linköping xD
SadamJR Postat 1 februari 2010 Trådstartare Postat 1 februari 2010 Äsch, man kan trivas även i fiendeland, själv gick jag på LHC's matcher och hoppades att de skulle förlora när jag bodde i Linköping xD Gick på en lhcmatch en gång. Var tvungen att gå efter 55 minuter för att hinna med en buss. Hade en axelremsväska som man hade på den tiden, adidas/puma, fastnade i vändkorset. Stod där när 4000 pers kom rusande.
SadamJR Postat 1 februari 2010 Trådstartare Postat 1 februari 2010 Sounded like an alarm of impending dooom! Som jag sa, en bra dag förstår jag 50 % av vad som skrivs här. Vad betyder detta?
Pazo Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Som jag sa, en bra dag förstår jag 50 % av vad som skrivs här. Vad betyder detta? Rad ur en låt bara
SadamJR Postat 1 februari 2010 Trådstartare Postat 1 februari 2010 Voco voco Och vad betyder det här, i all vänlighet?
SadamJR Postat 1 februari 2010 Trådstartare Postat 1 februari 2010 Äsch, man kan trivas även i fiendeland, själv gick jag på LHC's matcher och hoppades att de skulle förlora när jag bodde i Linköping xD Äsch, visst. Men har du bott och arbetat i fyra år på en ort där vantrivseln har varit det som styrt din vardag.
Fidden Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Äsch, visst. Men har du bott och arbetat i fyra år på en ort där vantrivseln har varit det som styrt din vardag. nej. det låter inget kul alls. 🙂
Fidden Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Hepp, dags att sova. Imorgon får jag chansen att hoppa in i 84:e minuten. typ.
Recommended Posts