debatt Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Befinner du dej i konflikt med dina grannar? Kan du inte bara be dom ha fönstren stängda när dom går hemifrån Problemet är att de aldrig är hemma när jag är hemma och tvärtom. Skriva en lapp går bra kanske, men jag gillar mer öga mot öga, tand mot tand. 🙁
debatt Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 "Maja är rädd för feta människor." Dokumentärerna på femman är verkligen speciella. Det är väl inget att göra en dokumentär om? Så funkar de flesta av de tjejer jag känner.
debatt Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Har t ex varit på charmkurs. Det ni. Ok. Vad lärde de ut där? Synd att man får dra av kostnader som företagare, men då tänker jag mest på dyra flygresor i business class. Fy fan! Drabbar bara vanliga konsumenter i slutändan och vanliga icke företagande skattebetalare.
Neosus Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Tror jag ska göra mig en broccolliiigratäng med korv.... tror jag. 🙁
Fidden Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Nu fick jag AF att bryta mot reglerna än en gång, fattar inte vad folk klagar på, de är ju handlingskraftiga för faen! 🙁
Neosus Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Mina batterier är så dåliga så att så fort jag andas så dör musen 🙁
debatt Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 (redigerat) 112695 filer totalt i min dator. Är det mycket? Redigerat 1 februari 2010 av debatt
Neosus Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Nu fick jag AF att bryta mot reglerna än en gång, fattar inte vad folk klagar på, de är ju handlingskraftiga för faen! 🙁 🙂
Fidden Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 "Såhär får man egentligen inte göra, så du kan ju hålla tyst om det..." inte första gången jag hört det på arbetsförmedlingen. 🙁
Neosus Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Mina batterier är så dåliga så att så fort jag andas så dör musen 🙁 ...eller så har jag dålig andedräkt 🙂
Micke H Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Nu fick jag AF att bryta mot reglerna än en gång, fattar inte vad folk klagar på, de är ju handlingskraftiga för faen! 😑 Var?
Neosus Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Funderar på om man ska koka kaffe... men gör nog det sen istället nångång. ..och sätter på bryggarn istället! 😑
debatt Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Ont i halsen hela dagen för 3e dagen i rad, minst. Inte sjuk på något sätt i övrigt. Väldigt märkligt.
SadamJR Postat 1 februari 2010 Trådstartare Postat 1 februari 2010 "Såhär får man egentligen inte göra, så du kan ju hålla tyst om det..." inte första gången jag hört det på arbetsförmedlingen. 😑 Och så sjunger du som en pippifågel. Hygglo.
SadamJR Postat 1 februari 2010 Trådstartare Postat 1 februari 2010 Ont i halsen hela dagen för 3e dagen i rad, minst. Inte sjuk på något sätt i övrigt.Väldigt märkligt. Kan det ha nåt att göra med den där kvarnen och brosket eller hur det nu va? Psykosomatiskt?
Pico Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Nu fick jag AF att bryta mot reglerna än en gång, fattar inte vad folk klagar på, de är ju handlingskraftiga för faen! 😑 Men ditt as... fan vad den femman var M.I.A. xD
Recommended Posts