Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
ringde igen och pratade in ett meddelande. möjligen mitt första någonsin.

"No, You call ME back during business hours!"

Postat

Hade hoppats att Micke skulle känna igen den iaf. 😉

Homer ringer Domino's innan arbetsdagen dragit igång.

"I'll show you who's a recorded message... No you call ME back during business hours."

Postat

men gaaaah, nu kom jag på varför det är så svårt att få tag på honom... det är ju den 1:a. en måndag dessutom. Dagen då arbetsförmedlingen går på knäna mer än vanligt. Fan. Jag har ju ett brådskande ärende!

Postat
Så jävla onödigt informationsmöte jag vart på nu. Det tog 30 min att få veta om det som jag redan vet... Jävla ams! 😉

känns igen 😄

Postat
Inatt var det svinkallt och eftersom jag inte tål kortison så är det jobbigt när strupen drar ihop sig, det låter som brosk som mals sönder i en kvarn, för det ljudet har jag hört en gång.

Vet inte, men tror grannarna under har öppet fönstrena på vid gavel och gått till jobbet.

Annars är elementen här varma iaf.

Befinner du dej i konflikt med dina grannar? Kan du inte bara be dom ha fönstren stängda när dom går hemifrån

Postat
Kurser är det bästa som finns... om det är nåt man vill lära sig.

Hade ett jobb där man skulle åka på kurs hela tiden. Det man eventuellt lärde sej var nästan alltid nåt man kunde ha pluggat in på ett par timmar. Sen fanns det några kursfanatiker som tog reda på varenda meningslös kurs man kunde gå på och sen måste alla åka. Har t ex varit på charmkurs. Det ni.

Postat
Hade hoppats att Micke skulle känna igen den iaf. 😉

Homer ringer Domino's innan arbetsdagen dragit igång.

"I'll show you who's a recorded message... No you call ME back during business hours."

Jag hann ju inte! 😄

Postat
Hade ett jobb där man skulle åka på kurs hela tiden. Det man eventuellt lärde sej var nästan alltid nåt man kunde ha pluggat in på ett par timmar. Sen fanns det några kursfanatiker som tog reda på varenda meningslös kurs man kunde gå på och sen måste alla åka. Har t ex varit på charmkurs. Det ni.

jag tänkte mer på kurserna man gick när man pluggade iofs 😉

Postat
VA?!

Som arbetslös måste du finnas till forumets förfogande mellan 8 och 17! 😄

Du snackar om det 17 som överlappar nästa dags 8, hoppas jag. 😉

Postat
"Maja är rädd för feta människor."

Dokumentärerna på femman är verkligen speciella.

Maja borde röka maja.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.