SadamJR Postat 1 februari 2010 Trådstartare Postat 1 februari 2010 Själv sitter jag i kalsipper och tshirt. Funderar på att ta av mej tshirten dock.
Dingbats Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Nähä. Så vilken läsare är bäst? Det är väl mest en smaksak, men man brukar vara överens om att IE är sämst.
Micke H Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 IE är värst att koda tilll. Men det har blivit rejält mycket lättare med IE8.
SadamJR Postat 1 februari 2010 Trådstartare Postat 1 februari 2010 Såg att en snöskottare blev ihjälkörd av tåget i linghem. Hade en klasskompis som hade en minkfarm där.
SadamJR Postat 1 februari 2010 Trådstartare Postat 1 februari 2010 Borde inte rubiks kub finnas med nånstans i det där schemat?
Micke H Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 I hope a dogs rapes you, gets you pregnant in the ass, & makes you live as a mother... Från YouTube... 😉
Overkill Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Det är lite kul om man byter ut wand mot willy när man läser harry potter. He waves his willy at the door, slamming it and knocking Wormtail back. Harry took the willy. He felt a sudden warmth in his fingers. 😉
SadamJR Postat 1 februari 2010 Trådstartare Postat 1 februari 2010 Skaplig filmning. http://www.youtube.com/watch?v=oQxSckCuXDs
debatt Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 (redigerat) in Jag sitter i faded Wrangler jeans med tjockt brunt buffelskinnsbälte, brun t-shirt, fiberpälströja i gråvitt jaquardmänster med grå ribbade ärmar och med dragkedja, svartvitmönstrade låga boxers, grå ullstrumpor och ulltofflor från Shepherd samt en tunn lamaullvante på vänster hand. Redigerat 1 februari 2010 av debatt
debatt Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 (redigerat) rinner lite snor i vänster öga ändå... Hur många tyckar att filmningen av Tomason var straff? Tänk om de införde regeln att om man filmade så blev det straff för andra laget!! Vilken idé. Redigerat 1 februari 2010 av debatt
Pico Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 (redigerat) Skaplig filmning. http://www.youtube.com/watch?v=oQxSckCuXDs "wat een sukkel" 😉 Skön annan kommentar där också: "hahah I think he felt quick stuiped... " xD Redigerat 1 februari 2010 av Pico
Fidden Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 har en del att pyssla med idag. och imorgon. sen får vi se.
SadamJR Postat 1 februari 2010 Trådstartare Postat 1 februari 2010 Funderar lite smått på att duscha.
SadamJR Postat 1 februari 2010 Trådstartare Postat 1 februari 2010 O'Neill ska kanske säljas!Heskey likaså. Silly season.
Pico Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Jag fryser så jag skakar. Fortfarande så där svinkallt i hemmet?
debatt Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Inatt var det svinkallt och eftersom jag inte tål kortison så är det jobbigt när strupen drar ihop sig, det låter som brosk som mals sönder i en kvarn, för det ljudet har jag hört en gång. Vet inte, men tror grannarna under har öppet fönstrena på vid gavel och gått till jobbet. Annars är elementen här varma iaf.
Fidden Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Tut-tut-tut-tut låter det. Man ringer inte, man tutar. Men nu är det upptaget.
Recommended Posts