SadamJR Postat 1 februari 2010 Trådstartare Postat 1 februari 2010 Jailbreakat? Låst upp? Låst upp så att du kan ansluta till en annan operatör? Telefon är överskattat överhuvudtaget! Hade ni pallat att vara utan telefon och inte tala i telefon ett år, som nyhetslöfte? 🙂😆😏 Jag har aldrig gillat att prata i telefon, men eftersom jag inte vet hur man skickar sms måste jag ibland. Vill definitivt inte kunna bli "nådd" hela tiden heller. Ibland är det skönt att isolera sej lite.
debatt Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Nu gick fingrarna för snabbt för debatt. 🙂 Nej, inga stavfel vad jag ser. 😏
Micke H Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Jailbreakat? Låst upp? Låst upp så att du kan ansluta till en annan operatör? Telefon är överskattat överhuvudtaget! Hade ni pallat att vara utan telefon och inte tala i telefon ett år, som nyhetslöfte? 🙂😆😏 Jailbreakat innebär två saker - möjlighet att låsa upp så att du kan ansluta till en annan operatör, eller som i mitt fall, att kunna få mer kontroll över telefonen, exempelvis ge mig möjligheten att installera fler apps, ändra fler inställningar, etc. Men jag tycker inte riktigt det är värt det, ikväll formaterar jag skiten och återställer allt. Pico: fuck off. 😛
debatt Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Jag har aldrig gillat att prata i telefon, men eftersom jag inte vet hur man skickar sms måste jag ibland. Vill definitivt inte kunna bli "nådd" hela tiden heller. Ibland är det skönt att isolera sej lite. Jag ringer bara ut på min mobiltelefon. 😏
Pico Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Nej, inga stavfel vad jag ser. 😏 Näe, dumt av mig att anta du menade något annat. Ordet jag tänkte på var 'nyårslöfte' istället för det du skrev. 🙂
debatt Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Näe, dumt av mig att anta du menade något annat. Ordet jag tänkte på var 'nyårslöfte' istället för det du skrev. 🙂 😏😄😄🙂😆😄😄😛 Inte ens när jag läste om såg jag det! Ovanligt mig.
Pico Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 😆😄😄😆😆😄😄😆 Inte ens när jag läste om såg jag det! Ovanligt mig. 😄
debatt Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Har ni tänkt på en sak? Att fel formulerade meddelanden sprids som en farsot på forumet! Blir de fel en gång så citeras de oftare än de som är rätt skrivna. Rättstavning undviker smittspridning
Pico Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Så... Kola inn mitt nya låt. Låtär skit bra ! ...är bra marknadsföring?
debatt Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Skrivbordsstolen jag sitter på saknar dyna. Det är därför det svider. Kom på det idag!
debatt Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Så... ...är bra marknadsföring? Är det synthjx som lagt upp nåt? När jag skriver nåt så varnar Word för att det är för vardagligt språk. Men ibland har Word fel.
Pico Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Är det synthjx som lagt upp nåt? När jag skriver nåt så varnar Word för att det är för vardagligt språk. Men ibland har Word fel. Jag bara skrev något. synthjx lär ju inte ha svenska som förstaspråk, så man kanske får lov att acceptera vissa felformuleringar. Dock skriver han så jävla långa inlägg att jag tycker det blir jobbigt att läsa dem emellanåt.
Pico Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Jag är inte basist, men... 😆 jaha. ok. spännande. 😆
SadamJR Postat 1 februari 2010 Trådstartare Postat 1 februari 2010 Intressant att den muslimska separatistgerillan i filipinerna förkortas milf.
Dingbats Postat 1 februari 2010 Postat 1 februari 2010 Vad har hänt med folks avatarer? Både Mickes och laxlaxlax har försvunnit för mig.
SadamJR Postat 1 februari 2010 Trådstartare Postat 1 februari 2010 Där man inte ens kan adblocka om man vill. Nähä. Så vilken läsare är bäst?
Recommended Posts