SadamJR Postat 31 januari 2010 Trådstartare Postat 31 januari 2010 Volare en av de bästa låtarna inom den genren Nel blu, dipinto di blu. Bra låt, men vilken genre tänker du på? Smörsång?
Dingbats Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 Vi är inte sångare ☺️Och vi äger ingen bas heller 🙂 Alla kan sjunga och det stavas SYNTBAS! Dessutom kan man fejka djup i basar jävligt bra med låga sinustoner. Bra låt ändå!
Overkill Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 Schysst låt! ☺️ Får lite chilipeppervibbar. Kul att du säger det för det som basen spelar i verserna (som gitarren också lägger fast ljusare) var från början en liknande grej fast där det gick ner till G istället för upp igen och då var det exakt samma grej som i I Could Have Lied 🙂 Ändrade när jag kom på vad det var.
Dingbats Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 Jag har samplat Neneh Cherry idag! Vi har med trummorna från Buffalo Stance i en Rhubarblåt ☺️ UTS UTS UTS UTS UTS UTAV HELVETE!!!
Dingbats Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 vem de http://www.youtube.com/watch?v=-ntQfhmZomU&feature=fvst Tusen gånger tyngre som vi använder det.
Overkill Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 (redigerat) Haha, vi sa det förut att vad har hänt med dingis! Dricker vin och lyssnar på hiphop ☺️ Redigerat 31 januari 2010 av Overkill
Pazo Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 http://www.youtube.com/watch?v=-ntQfhmZomU&feature=fvst Tusen gånger tyngre som vi använder det. Länka till er då!
Neosus Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 Centre hospitalier universitaire de Quebéc, blir det Quebecs centrala universitetssjukhus eller centrat för Quebécs universitetssjukhus?Kanske kort och gott Quebécs universitetssjukhus? Står att det består av tre enheter där det bedrivs utbildning... men de lappar väl ihop folk där också?? Ja.. på utbildningen använder dom Postit lappar.. ☺️
Dingbats Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 Länka till er då! Inte klar än! Men när den är klar så. Tung som FAN. Killis, jag är COOL det är därför.
Dingbats Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 A to tha muthafuckin K, homeboy, A to tha muthafuckin K!
Recommended Posts