Pico Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 Tyckte de sa att hon slarvat med fysträning, fast det var just under loppet de sa så. Fan vet om någon som slarvar med både fysträning och banbesiktning har något i ett OS eller elitidrott öht att göra.
Pico Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 nu blev kronwall skadad igen 🙂 Mäh, totalmissat... stfu Pazo, sluta spamma mig på msn. >:F
Fidden Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 Mäh, totalmissat... stfu Pazo, sluta spamma mig på msn. >:F du får kolla TB - WAS, börjar nu tror jag.
Pico Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 du får kolla TB - WAS, börjar nu tror jag. Alltså jag har som kikat Det - Pitt, men jobbigt med fokus ikväll.
debatt Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 Your browser does not support the HTML5 audio tag 🙂 Lite sådär hyfsat modern pop-rock. Jag hör tydliga Kent-influenser. Saknar dock sång enormt mycket. Den känns rätt lång, som en hel del musik utan text. Gillar hihaten mycket. Bas utan bas är lite beige. Bra grund att bygga vidare på.
Pazo Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 Lite sådär hyfsat modern pop-rock. Jag hör tydliga Kent-influenser. Saknar dock sång enormt mycket.Den känns rätt lång, som en hel del musik utan text. Gillar hihaten mycket. Bas utan bas är lite beige. Bra grund att bygga vidare på. Vi är inte sångare 🙂 Och vi äger ingen bas heller 🙂
debatt Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 Centre hospitalier universitaire de Quebéc, blir det Quebecs centrala universitetssjukhus eller centrat för Quebécs universitetssjukhus? Kanske kort och gott Quebécs universitetssjukhus? Står att det består av tre enheter där det bedrivs utbildning... men de lappar väl ihop folk där också??
Fidden Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 Vad bra Fidden är 🙂 Sitter å läser iPad-tråden 🙂 Jag förstår inte vad Glaskatten gör på ett diskussionsforum. Han spyr ut sina åsikter, men lyssnar inte på någon annans. Alla som inte tycker som honom, tycker uppenbarligen fel. Han borde starta en blogg istället.
Overkill Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 vi får använda massa autotune xD Tror den känns lång mest för att det inte är sång. Och ja bas utan bas är lite beige. Men bättre än ingen bas.
Fidden Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 vi får använda massa autotune xD Tror den känns lång mest för att det inte är sång. Och ja bas utan bas är lite beige. Men bättre än ingen bas. ni får kidnappa mig i stockholm på fredag xD
Overkill Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 ni får kidnappa mig i stockholm på fredag xD xD om du tar med dig mikrofon för annars får du sjunga i en överhängsmikrofon från JJLabs 😕
Fidden Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 xD om du tar med dig mikrofon för annars får du sjunga i en överhängsmikrofon från JJLabs 😕 haha, funkar, min mik är kass ändå 😛
SadamJR Postat 31 januari 2010 Trådstartare Postat 31 januari 2010 ni får kidnappa mig i stockholm på fredag xD Lite visksång är aldrig fel. UItom när det gäller hårdrock, kanske.
Overkill Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 Bra för kommer du hit lär du sno tshirtstoretjejen från mig bara för du är barcelonas non-sexual groupie! 😕
Fidden Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 nä men om Charlotte är hemma i märsta tänkte jag faktiskt stanna kvar nån dag... men det verkar inte som hon ska vara det 😕
Recommended Posts