Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tyckte de sa att hon slarvat med fysträning, fast det var just under loppet de sa så. Fan vet om någon som slarvar med både fysträning

och banbesiktning har något i ett OS eller elitidrott öht att göra.

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
🙂

Lite sådär hyfsat modern pop-rock. Jag hör tydliga Kent-influenser. Saknar dock sång enormt mycket.

Den känns rätt lång, som en hel del musik utan text. Gillar hihaten mycket. Bas utan bas är lite beige.

Bra grund att bygga vidare på.

Postat
Lite sådär hyfsat modern pop-rock. Jag hör tydliga Kent-influenser. Saknar dock sång enormt mycket.

Den känns rätt lång, som en hel del musik utan text. Gillar hihaten mycket. Bas utan bas är lite beige.

Bra grund att bygga vidare på.

Vi är inte sångare 🙂

Och vi äger ingen bas heller 🙂

Postat

Centre hospitalier universitaire de Quebéc, blir det Quebecs centrala universitetssjukhus eller centrat för Quebécs universitetssjukhus?

Kanske kort och gott Quebécs universitetssjukhus?

Står att det består av tre enheter där det bedrivs utbildning... men de lappar väl ihop folk där också??

Postat
Vad bra Fidden är 🙂

Sitter å läser iPad-tråden 🙂

Jag förstår inte vad Glaskatten gör på ett diskussionsforum. Han spyr ut sina åsikter, men lyssnar inte på någon annans. Alla som inte tycker som honom, tycker uppenbarligen fel. Han borde starta en blogg istället.

Postat

vi får använda massa autotune xD Tror den känns lång mest för att det inte är sång. Och ja bas utan bas är lite beige. Men bättre än ingen bas.

Postat
vi får använda massa autotune xD Tror den känns lång mest för att det inte är sång. Och ja bas utan bas är lite beige. Men bättre än ingen bas.

ni får kidnappa mig i stockholm på fredag xD

Postat
xD om du tar med dig mikrofon för annars får du sjunga i en överhängsmikrofon från JJLabs 😕

haha, funkar, min mik är kass ändå 😛

Postat

nä men om Charlotte är hemma i märsta tänkte jag faktiskt stanna kvar nån dag... men det verkar inte som hon ska vara det 😕

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.