Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Axel Bäck ska ju definitivt med, men sen är frågan om man ska våga plocka med byggmark, med bra meriter från förr, men som kommer åka ur, eller ta med Anton Lahdenpere, som kommer bli typ 20:e.

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Jag har inte följt det där nåt speciellt... men såg ett fruntimmer i studion tycka att Hargin, Bäck och Byggmark skulle dit.

Men liksom... det är ju en Myhrer som leder bland dem?? Varför inte han då??

Myhrer verkar ha svårt att få till två åk utan åtminstonne en rejäl miss.

Postat

HA! Jag såg när ligerty gränslade i direktsändning! antog att jag hade fel eftersom ingen kommentator sa nåt xD

Postat
Undrar lite hur det gick med Fanchini. Det lät ju inte på henne som det var alldeles tip-top just vid fallet. xD

tänkte kolla på det nu, såg inte fallet förut... kändes så onödigt att kolla på en tävling med en på förhand given vinnare 😛

Postat
för jag antar att Vonn vann?

Jag minns fan inte... pall iaf för hon slog ett "9 medaljer i rad"-rekord.

Nu var nyss Fanchinis fall, låter ju inge kul. :/

Postat (redigerat)

1) Lindsey Vonn, USA, 1.01,77,

2) Andrea Fischbacher, Österrike, 1.01,94,

3) Marie Marchand–Arvier, Frankrike, 1.01,94

Redigerat av Pico
Postat
bandy är ju så jäkla tråkigt. såg en snutt igår och det verkade som att det var noll personer i publiken.

naptime or tupplur

Det blir knökfullt med fulla ryssar i finalen.

Postat (redigerat)
Varför låter alla som läser reklamtexter i tv som utpräglade fåntrattar. Säljer man mer då?

Får bara en känsla av att den reklam som väckte den här tanken hos dig var

.

Hon den där efterblivna Hollywood-frun som läser. (Du får välja vilken Hollywood-fru du vill till det här, känns bli rätt hur som helst.)

Redigerat av Pico
Postat
Varför låter alla som läser reklamtexter i tv som utpräglade fåntrattar. Säljer man mer då?

Du menar såhär?

Postat
Får bara en känsla av att den reklam som väckte den här tanken hos dig var
.

Hon den där efterblivna Hollywood-frun som läser. (Du får välja vilken Hollywood-fru du vill till det här, känns bli rätt hur som helst.)

Hörde den faktiskt första gången första gången precis när jag hade skrivit inlägget. Ordet fåntratt räcker inte till här.

Postat

Ja, det ska ju låta övertygande och intelligent har jag lärt mig.

Jag antar därför att de satt de verbala och skarpaste hjärnorna till detta.

Eller?

Postat
Sverige leder bandyn med 2-0. Man ser faktiskt bollen rätt bra i den här sändningen.

Hehe. Jag såg den knappt ens när den låg stilla. Bilden blir överflödig.

Lyssnar i bakgrunden.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.