Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
jag är hemma nu. var bland annat på tshirtstore och jag är kär i hon som stod i kassan 😄 först när hon kommer in så spelar hon kanye west, bara shit najs. hälsar och allt gör hon för hon är trevlig också. sen var hon på väg in i mitt provrum när jag gick ut, och då har musiken bytts till sebastien tellier dessutom! sen ligger det lappar i kassan typ för talib kwelis spelning nästa helg och så pratade vi lite om det och om att mos def kommer till stockholm med 😄 orka ha en crush på kändisar när man kan ha det på folk i affärer!

Bjuder du mig på bröllopet?

😄

Postat
helgens kulinariska erfarenheter:

igår åt jag pizza med bearnaisesås

idag åt jag kyckling med pommes och bearnaisesås på ikea

sen åt jag två original jr på max

ikväll åt jag 180g hamburgare på scandic med pommes och glass till efterrätt

imorgon ska jag äta hotellfrukost på scandic

xD

Äter du ingen riktig mat?

Postat
Jag frågade även om dom skulle få in rubiks kub-tshirten igen så hon borde ju förstå att jag kan lösa kuben.

Då blir det garanterat dundernobben från henne!

Postat
Ok, jag fattar Dingbats. Du gillar naturliga enkla flickor.

Respekt!

😄

Jag är så som man ska vara!

Synd att ingen annan är det bara 😄

Postat

På bara två dagar har jag lämnat in tips hos tipsombud på två ställen jag sällan går då de ligger lite längre ifrån där jag bor. I första fallet var han jättetrevlig först, tills han frågade vid betalningen om jag hade typ två kronor löst också - om det nu kostade 52 kr. Visst hade jag det och gav fram två kronor, så det blev jämna pengar. Sedan sa han att det var bra för att han inte hade just några enkronor kvar direkt. Fortfarande lika trevligt bemötande. Då kom jag på att jag hade tio enkronor till löst i en ficka och föreslog att jag i utbyte mot den fick en tiokrona. Då blev han skitsur och ville knappt ge mig guldmyntet!!

Dagen efter idag var jag på det andra stället och när jag betalar frågar även den affärsinnehavaren om jag har några småmynt också. "Jag ska se efter", sa jag. "Vad är det för svar?" svarade han då. "Du ska säga Ja tack, när jag frågar". Jag bara tog emot tipset, skakade på huvudet och gick därifrån.

Kulturkrock?

Är mynt en börda i deras hemländer?

Postat
På bara två dagar har jag lämnat in tips hos tipsombud på två ställen jag sällan går då de ligger lite längre ifrån där jag bor. I första fallet var han jättetrevlig först, tills han frågade vid betalningen om jag hade typ två kronor löst också - om det nu kostade 52 kr. Visst hade jag det och gav fram två kronor, så det blev jämna pengar. Sedan sa han att det var bra för att han inte hade just några enkronor kvar direkt. Fortfarande lika trevligt bemötande. Då kom jag på att jag hade tio enkronor till löst i en ficka och föreslog att jag i utbyte mot den fick en tiokrona. Då blev han skitsur och ville knappt ge mig guldmyntet!!

Dagen efter idag var jag på det andra stället och när jag betalar frågar även den affärsinnehavaren om jag har några småmynt också. "Jag ska se efter", sa jag. "Vad är det för svar?" svarade han då. "Du ska säga Ja tack, när jag frågar". Jag bara tog emot tipset, skakade på huvudet och gick därifrån.

Kulturkrock?

Är mynt en börda i deras hemländer?

De var konstiga.

Postat

det finns en scen i jägarna där ett band spelar. vårat band på den tiden (far out) som spelade på deras fest skulle egentligen varit med i filmen men så blev det inte utan de tog ett annat som spelade på nån krog i närheten (freak out). jaja nog om det. minns iaf att lassgård ville höra sweet home alabama och det var första gången jag spelade den.. ingen kunde texten dock..😎

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.