Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Såg du Barca-matchen Fidden? Hur gick det?

Barca vann med 1-0. Pedro gjorde målet och Zlatans formsvacka håller i sig. Hans lagkompisar försöker verkligen få honom i lägen, men han fuckar upp det varje gång. Känns som han tänker på nåt, kanske nån form av personliga problem.

Postat
Jaha, nu fattar jag, textremsor. Trodde att du tänkte på nån slags filmens underliggande mening. Vad heter det nu igen då. Börjar visst bli lite trött.

hmm, underton?

Postat
Barca vann med 1-0. Pedro gjorde målet och Zlatans formsvacka håller i sig. Hans lagkompisar försöker verkligen få honom i lägen, men han fuckar upp det varje gång. Känns som han tänker på nåt, kanske nån form av personliga problem.

Tack!

Vänta nu, körde du en mentalanalys från TV-soffan? 😏

Postat
Tack!

Vänta nu, körde du en mentalanalys från TV-soffan? 😄

ja..? 😄

gör man inte alltid det? Eller måste man ha en såndär divan eller vad det heter? jag trodde det räckte med Messi... för han är ju en sån.

Postat

Han kanske tänker på landslaget.

Postat
Han kanske tänker på landslaget.

jag funderar på om han har nåt att sikta mot längre. Hans dröm var ju att spela i barcelona, och nu gör han det. Det gick dessutom tokigt bra till en början. Vad är nästa steg liksom? Förutom den där jävla champions.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.