Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Det finns massa bra film från alla länder din lilla...

Hon är ändå inte så jävla het.

Den bästa svenska filmen på lääääääääääänge är Bang bang orangutang.

Ja det gör det men jag gillar inte undertexter och då blir det lite begränsat och svenska filmer är ofta väldigt dåliga (typ beck, johan falk USCH och värst någonsin är livvakterna).

Postat
Varför använde jag det könsneutrala ordet "folk" för?

hmm.

jag är nog bög trots allt.

Ja, "folk" blir ju aldrig på tjocken. 😎

Postat
Med tanke på förra helgens efterbörd (😆) så hoppas jag på knappar. 😏

haha, kul bild jag fick i skallen nu 😆

Postat
Ja det gör det men jag gillar inte undertexter och då blir det lite begränsat och svenska filmer är ofta väldigt dåliga (typ beck, johan falk USCH och värst någonsin är livvakterna).

Amerikanska filmer är ofta väldigt dåliga, typ Disaster Movie, Meet the Spartans och USCH värst någonsin är Scary Movie 4.

Postat

Jag gillade förresten inte den där up in the air eller vad den hette med george clooney.. 😏

har sjukt svårt för filmer med moraliseringar om hur familjen ska se ut.

Postat
Amerikanska filmer är ofta väldigt dåliga, typ Disaster Movie, Meet the Spartans och USCH värst någonsin är Scary Movie 4.

Oh snap. Nä men som du vet har jag en förkärlek för det nordamerikanska och om jag då ska välja mellan att leta upp bra svenska eller engelska filmer så är det ganska enkelt att välja.

Postat
Jag gillade förresten inte den där up in the air eller vad den hette med george clooney.. 😏

har sjukt svårt för filmer med moraliseringar om hur familjen ska se ut.

Jag tyckte den var skitnajs! Det roliga är att min mammas sambo är lite som clooney med korten, han har ett sånt scandickort så när han bor på scandic så får han massa matkuponger och en gång när dom var i göteborg så fick dom en stor svit.

Postat

Inte för att jag har en aning om vad undertexter betyder, men har dom inte sånt i utlandet?

Postat
Oh snap. Nä men som du vet har jag en förkärlek för det nordamerikanska och om jag då ska välja mellan att leta upp bra svenska eller engelska filmer så är det ganska enkelt att välja.

Jag har ju fan rätt att vara superinsnöad på nåt för att väga upp... jag ska nog bli supersnobb med fransk film. Kör på det.

Men nu blir det Before Sunrise. Huvudpersonen är iaf fransyska.

Ses om 105 min.

Postat
Inte för att jag har en aning om vad undertexter betyder, men har dom inte sånt i utlandet?

Jo men kollar jag svenska eller engelska filmer behöver jag det ju inte.

Postat
Jag har ju fan rätt att vara superinsnöad på nåt för att väga upp... jag ska nog bli supersnobb med fransk film. Kör på det.

Men nu blir det Before Sunrise. Huvudpersonen är iaf fransyska.

Ses om 105 min.

Franskt i allmänhet känns som ett bra val om man ska vara lite insnöat pretentiös.

Postat

Kom att tänka på "According to Jim"-Jim som blev så irriterad i något avsnitt för han blev tvingad att "läsa" en film då den var utländsk. 😏

Postat
Jo men kollar jag svenska eller engelska filmer behöver jag det ju inte.

Jaha, nu fattar jag, textremsor. Trodde att du tänkte på nån slags filmens underliggande mening. Vad heter det nu igen då. Börjar visst bli lite trött.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.