Dingbats Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 Jag frågade även om dom skulle få in rubiks kub-tshirten igen så hon borde ju förstå att jag kan lösa kuben. Nä hon tror du är en sån där lamer som har på dig tröjor som refererar till saker du egentligen inte förstår.
Overkill Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 Nä hon tror du är en sån där lamer som har på dig tröjor som refererar till saker du egentligen inte förstår. Nej! Problemet är att efter jag var i affären ett tag kom min mamma, ajaj.
Fidden Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 Nä hon tror du är en sån där lamer som har på dig tröjor som refererar till saker du egentligen inte förstår. det där kan man ha som tryck på en t-shirt... eller inte att hon tror utan att man är.
Fidden Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 Nej! Problemet är att efter jag var i affären ett tag kom min mamma, ajaj. INTE ok! 😎
Dingbats Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 det där kan man ha som tryck på en t-shirt... eller inte att hon tror utan att man är. Nej för då är man en lamer som gillar metahumor.
Fidden Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 nu känns det som ni pratar med varandra och jag bara sitter och fäller kommentarer.
Fidden Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 Nej för då är man en lamer som gillar metahumor. hmm. vilket är att föredra?
Overkill Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 fast jag visade ändå på skills när mamma frågade vem snubben på en tshirt var och jag sa att det var benjamin franklin och att han var på $100-sedeln
Dingbats Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 hmm. vilket är att föredra? Helst inget, men om man måste välja så en lamer som låtsas kunna saker han inte kan. Nåt som också är lame är att bränna DVDer med EN film, och lämna massa tomt. Det blir ju alltid så.
Pico Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 fast jag visade ändå på skills när mamma frågade vem snubben på en tshirt var och jag sa att det var benjamin franklin och att han var på $100-sedeln Så länge hon inte vätte en servett och torkade bort vaniljglassen från din kind så äre nog lugnt om mamsen var där. xD
Pico Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 Fan hette den där låten.. Tänker mig en blå typ uhm... docka, typ kakmonstret. Han kan ha haft en cigarr i käften också, och figuren tesammans med låten kan möjligen ha varit med i en jeans-reklam. Ja, ni fattar... kanske. 😎
SadamJR Postat 30 januari 2010 Trådstartare Postat 30 januari 2010 I en sån situation ska man bara köpa en t-shirt i taget, och inte alla på en gång.
Overkill Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 I en sån situation ska man bara köpa en t-shirt i taget, och inte alla på en gång. Faktiskt sant. Men i mitt försvar så ska det sägas att det var ganska ont om tshirtar i min storlek samt att det var rea.
Fidden Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 Fan hette den där låten.. Tänker mig en blå typ uhm... docka, typ kakmonstret. Han kan ha haft en cigarr i käften också, ochfiguren tesammans med låten kan möjligen ha varit med i en jeans-reklam. Ja, ni fattar... kanske. 😎 Gul kanske? Ouizo eller nåt?
Pico Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 (redigerat) Gul kanske? Ouizo eller nåt? Tack! Mr Oizo - Flat beat. Och jo, gul. Märkligt att jag minns den som blå. 😎 Iaf, min granne spelade just den låten så min stol vibrerade. Redigerat 30 januari 2010 av Pico
Fidden Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 eller oizo tänker jag på. mr oizo. fast det var nog inte han.
Dingbats Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 Nu ska jag se Before Sunrise och käka tortillachips.
Overkill Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 Jag såg på bröllopsfotografen förut. Tuva Novotny är fin och hon visade tuttarna. Faktiskt riktigt rolig film, och jag gillar i regel inte svenska filmer.
Fidden Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 gillar i regel bara smala sussie... men det är ju samma som gjort de där, så jag gillar förmodligen också bröllopsfotografen.
Overkill Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 Men om hon gillar hiphop så kanske hon ska till smålands på torsdag och gissa vem som fått äran att få trycka på några knappar ibland 😎
Dingbats Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 Jag såg på bröllopsfotografen förut. Tuva Novotny är fin och hon visade tuttarna. Faktiskt riktigt rolig film, och jag gillar i regel inte svenska filmer. Det finns massa bra film från alla länder din lilla... Hon är ändå inte så jävla het. Den bästa svenska filmen på lääääääääääänge är Bang bang orangutang.
Overkill Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 gillar i regel bara smala sussie... men det är ju samma som gjort de där, så jag gillar förmodligen också bröllopsfotografen. Det är män som du som sprider anorexia.
Fidden Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 Det är män som du som sprider anorexia. ja... folk blir motsatsen till på tjocken när de ligger med mig.
Pico Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 Men om hon gillar hiphop så kanske hon ska till smålands på torsdag och gissa vem som fått äran att få trycka på några knappar ibland 😎 Pratar du "knappar" eller knappar? 🙂
Recommended Posts