Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Jag frågade även om dom skulle få in rubiks kub-tshirten igen så hon borde ju förstå att jag kan lösa kuben.

Nä hon tror du är en sån där lamer som har på dig tröjor som refererar till saker du egentligen inte förstår.

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Nä hon tror du är en sån där lamer som har på dig tröjor som refererar till saker du egentligen inte förstår.

Nej! Problemet är att efter jag var i affären ett tag kom min mamma, ajaj.

Postat

det där kan man ha som tryck på en t-shirt... eller inte att hon tror utan att man är.

Postat
det där kan man ha som tryck på en t-shirt... eller inte att hon tror utan att man är.

Nej för då är man en lamer som gillar metahumor.

Postat

fast jag visade ändå på skills när mamma frågade vem snubben på en tshirt var och jag sa att det var benjamin franklin och att han var på $100-sedeln

Postat
hmm. vilket är att föredra?

Helst inget, men om man måste välja så en lamer som låtsas kunna saker han inte kan.

Nåt som också är lame är att bränna DVDer med EN film, och lämna massa tomt. Det blir ju alltid så.

Postat
fast jag visade ändå på skills när mamma frågade vem snubben på en tshirt var och jag sa att det var benjamin franklin och att han var på $100-sedeln

Så länge hon inte vätte en servett och torkade bort vaniljglassen från din kind så äre nog lugnt om mamsen var där. xD

Postat

Fan hette den där låten.. Tänker mig en blå typ uhm... docka, typ kakmonstret. Han kan ha haft en cigarr i käften också, och

figuren tesammans med låten kan möjligen ha varit med i en jeans-reklam. Ja, ni fattar... kanske. 😎

Postat
I en sån situation ska man bara köpa en t-shirt i taget, och inte alla på en gång.

Faktiskt sant. Men i mitt försvar så ska det sägas att det var ganska ont om tshirtar i min storlek samt att det var rea.

Postat
Fan hette den där låten.. Tänker mig en blå typ uhm... docka, typ kakmonstret. Han kan ha haft en cigarr i käften också, och

figuren tesammans med låten kan möjligen ha varit med i en jeans-reklam. Ja, ni fattar... kanske. 😎

Gul kanske? Ouizo eller nåt?

Postat (redigerat)
Gul kanske? Ouizo eller nåt?

Tack! Mr Oizo - Flat beat.

Och jo, gul. Märkligt att jag minns den som blå. 😎

Iaf, min granne spelade just den låten så min stol vibrerade.

Redigerat av Pico
Postat

Jag såg på bröllopsfotografen förut. Tuva Novotny är fin och hon visade tuttarna. Faktiskt riktigt rolig film, och jag gillar i regel inte svenska filmer.

Postat

gillar i regel bara smala sussie... men det är ju samma som gjort de där, så jag gillar förmodligen också bröllopsfotografen.

Postat
Jag såg på bröllopsfotografen förut. Tuva Novotny är fin och hon visade tuttarna. Faktiskt riktigt rolig film, och jag gillar i regel inte svenska filmer.

Det finns massa bra film från alla länder din lilla...

Hon är ändå inte så jävla het.

Den bästa svenska filmen på lääääääääääänge är Bang bang orangutang.

Postat
gillar i regel bara smala sussie... men det är ju samma som gjort de där, så jag gillar förmodligen också bröllopsfotografen.

Det är män som du som sprider anorexia.

Postat
Men om hon gillar hiphop så kanske hon ska till smålands på torsdag och gissa vem som fått äran att få trycka på några knappar ibland 😎

Pratar du "knappar" eller knappar? 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.