Dingbats Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 Something unknown is doing something we don't know what. That is what our knowledge amounts to. I see. dikudidu
Overkill Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 jag är hemma nu. var bland annat på tshirtstore och jag är kär i hon som stod i kassan 😕 först när hon kommer in så spelar hon kanye west, bara shit najs. hälsar och allt gör hon för hon är trevlig också. sen var hon på väg in i mitt provrum när jag gick ut, och då har musiken bytts till sebastien tellier dessutom! sen ligger det lappar i kassan typ för talib kwelis spelning nästa helg och så pratade vi lite om det och om att mos def kommer till stockholm med 🙂 orka ha en crush på kändisar när man kan ha det på folk i affärer!
Fidden Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 jag är hemma nu. var bland annat på tshirtstore och jag är kär i hon som stod i kassan 😕 först när hon kommer in så spelar hon kanye west, bara shit najs. hälsar och allt gör hon för hon är trevlig också. sen var hon på väg in i mitt provrum när jag gick ut, och då har musiken bytts till sebastien tellier dessutom! sen ligger det lappar i kassan typ för talib kwelis spelning nästa helg och så pratade vi lite om det och om att mos def kommer till stockholm med 🙂 orka ha en crush på kändisar när man kan ha det på folk i affärer! du får önska dig henne i födelsedagspresent 😄
Dingbats Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 jag är hemma nu. var bland annat på tshirtstore och jag är kär i hon som stod i kassan 😕 först när hon kommer in så spelar hon kanye west, bara shit najs. hälsar och allt gör hon för hon är trevlig också. sen var hon på väg in i mitt provrum när jag gick ut, och då har musiken bytts till sebastien tellier dessutom! sen ligger det lappar i kassan typ för talib kwelis spelning nästa helg och så pratade vi lite om det och om att mos def kommer till stockholm med 😄 orka ha en crush på kändisar när man kan ha det på folk i affärer! 🙂 Fan vad najs!
Fidden Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 åfan. 19. du har varit tonåring väldigt länge. 😕
Overkill Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 helgens kulinariska erfarenheter: igår åt jag pizza med bearnaisesås idag åt jag kyckling med pommes och bearnaisesås på ikea sen åt jag två original jr på max ikväll åt jag 180g hamburgare på scandic med pommes och glass till efterrätt imorgon ska jag äta hotellfrukost på scandic xD
Overkill Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 Om man skulle gå på spelningen så man kan gå till henne sen och prata om det xD
Overkill Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 (redigerat) Om man skulle gå på spelningen så man kan gå till henne sen och prata om det xD a) hon lär inte komma ihåg dig 😕 du är lame c) ghey Redigerat 30 januari 2010 av Overkill
Overkill Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 köpte i alla fall fyra t-shirtar av henne, varav en är till min bror.
Fidden Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 helgens kulinariska erfarenheter: igår åt jag pizza med bearnaisesås idag åt jag kyckling med pommes och bearnaisesås på ikea sen åt jag två original jr på max ikväll åt jag 180g hamburgare på scandic med pommes och glass till efterrätt imorgon ska jag äta hotellfrukost på scandic xD Ditt 19:e år kommer sedermera bli känt som året då du... eller vänta nu, använde jag ordet "sedermera"? Vad BETYDER det? 😕
Dingbats Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 a) hon lär inte komma ihåg dig 😎 du är lame c) ghey SkärpNING! Sådär får inte du tänka.
Overkill Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 SkärpNING! Sådär får inte du tänka. Bra, för jag har redan frågat Pazo om han vill gå och erbjudit mig att långa honom pengar med.
Pico Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 Bra, för jag har redan frågat Pazo om han vill gå och erbjudit mig att långa honom pengar med. Ricardo Mosby! 😎
Fidden Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 SkärpNING! Sådär får inte du tänka. SchärpNIN! heter det
Overkill Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 Jag frågade även om dom skulle få in rubiks kub-tshirten igen så hon borde ju förstå att jag kan lösa kuben.
Recommended Posts