Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

jag är hemma nu. var bland annat på tshirtstore och jag är kär i hon som stod i kassan 😕 först när hon kommer in så spelar hon kanye west, bara shit najs. hälsar och allt gör hon för hon är trevlig också. sen var hon på väg in i mitt provrum när jag gick ut, och då har musiken bytts till sebastien tellier dessutom! sen ligger det lappar i kassan typ för talib kwelis spelning nästa helg och så pratade vi lite om det och om att mos def kommer till stockholm med 🙂 orka ha en crush på kändisar när man kan ha det på folk i affärer!

Postat
jag är hemma nu. var bland annat på tshirtstore och jag är kär i hon som stod i kassan 😕 först när hon kommer in så spelar hon kanye west, bara shit najs. hälsar och allt gör hon för hon är trevlig också. sen var hon på väg in i mitt provrum när jag gick ut, och då har musiken bytts till sebastien tellier dessutom! sen ligger det lappar i kassan typ för talib kwelis spelning nästa helg och så pratade vi lite om det och om att mos def kommer till stockholm med 🙂 orka ha en crush på kändisar när man kan ha det på folk i affärer!

du får önska dig henne i födelsedagspresent 😄

Postat
jag är hemma nu. var bland annat på tshirtstore och jag är kär i hon som stod i kassan 😕 först när hon kommer in så spelar hon kanye west, bara shit najs. hälsar och allt gör hon för hon är trevlig också. sen var hon på väg in i mitt provrum när jag gick ut, och då har musiken bytts till sebastien tellier dessutom! sen ligger det lappar i kassan typ för talib kwelis spelning nästa helg och så pratade vi lite om det och om att mos def kommer till stockholm med 😄 orka ha en crush på kändisar när man kan ha det på folk i affärer!

🙂

Fan vad najs!

Postat

helgens kulinariska erfarenheter:

igår åt jag pizza med bearnaisesås

idag åt jag kyckling med pommes och bearnaisesås på ikea

sen åt jag två original jr på max

ikväll åt jag 180g hamburgare på scandic med pommes och glass till efterrätt

imorgon ska jag äta hotellfrukost på scandic

xD

Postat (redigerat)
Om man skulle gå på spelningen så man kan gå till henne sen och prata om det xD

a) hon lär inte komma ihåg dig

😕 du är lame

c) ghey

Redigerat av Overkill
Postat
helgens kulinariska erfarenheter:

igår åt jag pizza med bearnaisesås

idag åt jag kyckling med pommes och bearnaisesås på ikea

sen åt jag två original jr på max

ikväll åt jag 180g hamburgare på scandic med pommes och glass till efterrätt

imorgon ska jag äta hotellfrukost på scandic

xD

Ditt 19:e år kommer sedermera bli känt som året då du... eller vänta nu, använde jag ordet "sedermera"? Vad BETYDER det? 😕

Postat
Bra, för jag har redan frågat Pazo om han vill gå och erbjudit mig att långa honom pengar med.

Ricardo Mosby! 😎

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.