Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Intressant historia: Jag drack ett glas vin på våran lilla träff nu och jag kände för första gången nån sorts effekt av det. Jag måste vara sjukt lättpåverkad. Jag tappade kontrollen över ett ben en gång och började skela mer än vanligt. Det gick ur efter en timme.

Analogfreak (oregistrerad)
Postat
n642911032_1628008_2791343.jpg

Är det Olsbergs nya avatar?

Postat

1 - VancouverDebates VancouverDebates 6211 $29.89M 4178.00

2 - Tijuana Burritos fidden 7565 $29.67M 4058.00

3 - Utah SnusDozers Eanjou 7623 $30.62M 4054.00

4 - Georgia Overkillers sebaztian 14774 $28.77M 3426.00

5 - slejnard hockey rockers jannez 18097 $27.98M 2992.00

Postat
Intressant historia: Jag drack ett glas vin på våran lilla träff nu och jag kände för första gången nån sorts effekt av det. Jag måste vara sjukt lättpåverkad. Jag tappade kontrollen över ett ben en gång och började skela mer än vanligt. Det gick ur efter en timme.

ojoj! 🙂

Postat

det är väldigt svårt att svara på. Menar man bara alla levande, så kan man ju dra till med typ "andas" eller nåt, men samtidigt kanske det var någon som levde men inte andades typ 00:01, och sedan dog.

Postat
det är väldigt svårt att svara på. Menar man bara alla levande, så kan man ju dra till med typ "andas" eller nåt, men samtidigt kanske det var någon som levde men inte andades typ 00:01, och sedan dog.

Och gör man skillnad mellan "alla levande" och "allt levande"? För allt som lever andas ju knappast, bara en bråkdel andas. Om man inte räknar cellandning som att andas.

Men vi kanske kan begränsa oss till de människor som brukar skriva i den här tråden.

Postat
Du skrev ju inte "vad gör allt", eller hur?

Men är det inte en ganska orättvis sak att göra skillnad på; människor och allt annat som lever, eller för den delen inte lever? Allt är ju ändå bara materia i slutändan.

Vad ska den hopen celler som utgör dig göra idag?

Min hop ska leka med en sampler och lyssna på Cypress Hill.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.