Micke H Postat 29 januari 2010 Postat 29 januari 2010 Jobbigt när man läser lite i längsta, gör annat, osså kommer man tebax. Insåg inte att du syftade på Göran Hägg, med andra ord. xD 😉
debatt Postat 29 januari 2010 Postat 29 januari 2010 Satt ofta i svt's debattsoffa i deras morgon-tv tillsammans med Stig Malm och nån jobbig moderatkvinna. Vann även på spåret för något år sedan tillsammans med carolina af ugglas. Redaktören för SvD, menar du. 😛
debatt Postat 29 januari 2010 Postat 29 januari 2010 såg precis ett klipp med en snubbe som kastar en hund från en bro. mindre kul 😛
SadamJR Postat 29 januari 2010 Trådstartare Postat 29 januari 2010 Redaktören för SvD, menar du. 😛 Hon ska in i riksdan nu.
Fidden Postat 29 januari 2010 Postat 29 januari 2010 Redaktören för SvD, menar du. 😛 Ja, precis. Maria Abrahamsson. Extremt obehaglig människa tycker jag.
Fidden Postat 29 januari 2010 Postat 29 januari 2010 fast jag antar att min hatt är röd och min bakgrund grön. Har bara lite blått i ryggsäcken, men det är inget som påverkar mig.
SadamJR Postat 29 januari 2010 Trådstartare Postat 29 januari 2010 Ja, precis.Maria Abrahamsson. Extremt obehaglig människa tycker jag. Hon ser ut som en korsning mellan en reptil och en av grabbarna i hitlerjugend, men det var kanske inte det du tänkte på.
Linus Postat 29 januari 2010 Postat 29 januari 2010 Landline parodierar Andy Samberg (The Lonely Island) 🙂
Linus Postat 29 januari 2010 Postat 29 januari 2010 Sweater Party! Sweater Party! Sweater Unite! Sweater Party! Sweater Party! Sweater on a Sprite!
Neosus Postat 29 januari 2010 Postat 29 januari 2010 Så du är rätt så tankad med andra ord? *FNISS* 🙂
debatt Postat 29 januari 2010 Postat 29 januari 2010 Vet inte vad jag ska tycka om kvinnan ifråga. Höll med just henne de flesta gånger dock...
debatt Postat 29 januari 2010 Postat 29 januari 2010 Eller nää... vänta nu, pratar vi om hon med bakåtslick??
debatt Postat 29 januari 2010 Postat 29 januari 2010 Hon var lite märklig. Men det finns en drös med tyckare i soffor som jag inte kan med riktigt... inte personerna i sig kanske, utan just att de är tyckare... Skiter väl i vad de tycker!! Bl.a. en tjej med storkrulligt hår och väldigt stor mun och en kille runt 30 med mycket stora fladdriga läppar... bara dravel.
debatt Postat 29 januari 2010 Postat 29 januari 2010 ... fast jag kanske inte har lyssnat så noga... Inte varit något värt att lyssna på kanske?! har jag tyckt då da... *gäsp*
Fidden Postat 29 januari 2010 Postat 29 januari 2010 Hon var lite märklig. Men det finns en drös med tyckare i soffor som jag inte kan med riktigt... inte personerna i sig kanske, utan just att de är tyckare... Skiter väl i vad de tycker!! Bl.a. en tjej med storkrulligt hår och väldigt stor mun och en kille runt 30 med mycket stora fladdriga läppar... bara dravel. Jag kan inte komma på om du menar Kjell Eriksson eller Fredrik Strage xD
Fidden Postat 29 januari 2010 Postat 29 januari 2010 Hittills verkar det lite som att Mussolini var så långt åt vänster att han till slut tittade in på högerkanten, precis som att han gjort en världsomsegling och lite otippat dök upp på fel sida av hemön liksom. Jävligt intressant iaf. Hade egentligen tänkt köpa en bok om iran, är nyfiken på hur det landet kan ha en sådan stark sekulär grupp när omgivande länder nästan helt verkar sakna detta... men bokhandeln hade inget sånt. Får väl beställa.
SadamJR Postat 29 januari 2010 Trådstartare Postat 29 januari 2010 Hittills verkar det lite som att Mussolini var så långt åt vänster att han till slut tittade in på högerkanten, precis som att han gjort en världsomsegling och lite otippat dök upp på fel sida av hemön liksom. Jävligt intressant iaf. Hade egentligen tänkt köpa en bok om iran, är nyfiken på hur det landet kan ha en sådan stark sekulär grupp när omgivande länder nästan helt verkar sakna detta... men bokhandeln hade inget sånt. Får väl beställa. Kan man tänka sej en bättre boss för ett fascistparti, de misslyckades parti, än mussolini. Hitler var t ex alldeles för effektiv för att egentligen passa in i rollen.
Recommended Posts