Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Jobbigt när man läser lite i längsta, gör annat, osså kommer man tebax.

Insåg inte att du syftade på Göran Hägg, med andra ord. xD

😉

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Satt ofta i svt's debattsoffa i deras morgon-tv tillsammans med Stig Malm och nån jobbig moderatkvinna. Vann även på spåret för något år sedan tillsammans med carolina af ugglas.

Redaktören för SvD, menar du. 😛

Postat

fast jag antar att min hatt är röd och min bakgrund grön. Har bara lite blått i ryggsäcken, men det är inget som påverkar mig.

Postat
Ja, precis.

Maria Abrahamsson.

Extremt obehaglig människa tycker jag.

Hon ser ut som en korsning mellan en reptil och en av grabbarna i hitlerjugend, men det var kanske inte det du tänkte på.

Postat

Sweater Party! Sweater Party! Sweater Unite!

Sweater Party! Sweater Party! Sweater on a Sprite!

Postat

Hon var lite märklig.

Men det finns en drös med tyckare i soffor som jag inte kan med riktigt... inte personerna i sig kanske, utan just att de är tyckare...

Skiter väl i vad de tycker!! Bl.a. en tjej med storkrulligt hår och väldigt stor mun och en kille runt 30 med mycket stora fladdriga läppar... bara dravel.

Postat
Hon var lite märklig.

Men det finns en drös med tyckare i soffor som jag inte kan med riktigt... inte personerna i sig kanske, utan just att de är tyckare...

Skiter väl i vad de tycker!! Bl.a. en tjej med storkrulligt hår och väldigt stor mun och en kille runt 30 med mycket stora fladdriga läppar... bara dravel.

Jag kan inte komma på om du menar Kjell Eriksson eller Fredrik Strage xD

Postat

Hittills verkar det lite som att Mussolini var så långt åt vänster att han till slut tittade in på högerkanten, precis som att han gjort en världsomsegling och lite otippat dök upp på fel sida av hemön liksom. Jävligt intressant iaf.

Hade egentligen tänkt köpa en bok om iran, är nyfiken på hur det landet kan ha en sådan stark sekulär grupp när omgivande länder nästan helt verkar sakna detta... men bokhandeln hade inget sånt. Får väl beställa.

Postat
Hittills verkar det lite som att Mussolini var så långt åt vänster att han till slut tittade in på högerkanten, precis som att han gjort en världsomsegling och lite otippat dök upp på fel sida av hemön liksom. Jävligt intressant iaf.

Hade egentligen tänkt köpa en bok om iran, är nyfiken på hur det landet kan ha en sådan stark sekulär grupp när omgivande länder nästan helt verkar sakna detta... men bokhandeln hade inget sånt. Får väl beställa.

Kan man tänka sej en bättre boss för ett fascistparti, de misslyckades parti, än mussolini. Hitler var t ex alldeles för effektiv för att egentligen passa in i rollen.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.