Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Hej Matematik

när börjar du igen?

jag funderar att läsa matte på sommaren för jag har kommit på att ju faktiskt är kul och att jag saknar det lite.

Postat
när börjar du igen?

jag funderar att läsa matte på sommaren för jag har kommit på att ju faktiskt är kul och att jag saknar det lite.

Jag har börjat sen ett par veckor. sinus cosinuskvadrat genom tangens plus ett genom minus cosinus minus sinus gånger tangenskvadrat osv

Postat

Snackade igår med en kompis som bor i USA, och har varit där nu i 6 år. Han har glömt mycket svenska... xD

"Folk är så gridiga här"

Postat

Jag minns en gång på parkeringsplatsen utanför Superstore 1999 att jag anmärkte imponerat till min pappa att en enkrona han fått i växel var präglad året innan, men han var inte lika intresserad som jag.

Postat
Jag minns en gång på parkeringsplatsen utanför Superstore 1999 att jag anmärkte imponerat till min pappa att en enkrona han fått i växel var präglad året innan, men han var inte lika intresserad som jag.

Fy fan, och jag trodde att jag hade en svår barndom...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.