Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

God natt.

Min iPhone är niiiiiice. Jag har precis laddat ner en app som heter Nude It! Den visar via kameran hur människor ser ut i underkläder. 😑

Postat
sadam jr har släppt en smilfink! 😑

Det var för att alla skulle förstå att jag skämtade, men sen var det ingen som förstod skämtet. Bortkastat.

Postat
God natt.

Min iPhone är niiiiiice. Jag har precis laddat ner en app som heter Nude It! Den visar via kameran hur människor ser ut i underkläder. 😑

Och så säjer dom att iphone är överskattad. Kommer det nåt som tar bort underkläderna oxå så köper jag med en.

Postat
drömde att jag tappat bort min nätverkskabel. vilken mardröm 😑

Om jag hade skrivit det här inlägget och du bestämde dig för att dra en ordvits om "lägga en kabel", hur hade du gått till väga?

Postat

Väntar på leveransbesked på min Hero. Den gick från säljaren igår, så med lite flyt har jag den idag... 🥰

Postat
Väntar på leveransbesked på min Hero. Den gick från säljaren igår, så med lite flyt har jag den idag... 🥰

Men är det inte dumt att köpa den från Danmark och välja fraktsätt flaskpost? 🥰

Postat
Men är det inte dumt att köpa den från Danmark och välja fraktsätt flaskpost? 🥰

Det är så jävla dyrt porto på flaskpost där också.

Postat
Om jag hade skrivit det här inlägget och du bestämde dig för att dra en ordvits om "lägga en kabel", hur hade du gått till väga?

Det hade varit under min värdighet.

Postat
Mäh, det är ju alpint ju! Woohoo, vinterstudio är det som hållit mig vid liv den senaste tiden.

gröt är bra också.

Postat

Jag säger "eropa", men vi skåningar har aldrig varit mycket för diftonger.

Postat

Sen finns det en gata i Malmö som heter Bergsgatan. Uttalar man det på skånska låter det som Bajsgatan. :fniss:

Postat

NÄMMEN det är ju storslalom... jag trodde ju det var slalom, för det sa de på sportnytt igår 🥰

kul att jag märkte det efter att ha kollat på typ 4 åkare xD

Postat
Sen finns det en gata i Malmö som heter Bergsgatan. Uttalar man det på skånska låter det som Bajsgatan. :fniss:

Det stora frågan är om det ÄR en bajsgatan.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.